موبایل

فاش شدن ویژگی های Poco M4 Pro 5G

ما پیش از این مطلع بودیم که پوکو آماده است تا  گوشی جدید خود یعنی Poco M4 Pro 5G را به تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۲۱ در بازار جهانی رونمایی کند. این گوشی جانشین Poco M3 Pro 5G خواهد بود که در ماه ژوئن به بازار عرضه شده بود. علاوه بر این، گفته می‌شود که اسمارت‌فون آینده پوکو نسخه تغییر نام‌ داده شده Redmi Note 11 است که ماه گذشته در چین عرضه شد. اکنون، این برند شروع به آزمایش و معرفی ویژگی‌های Poco M4 Pro آینده کرده ، زیرا تنها چند روز دیگر به عرضه آن باقی مانده است.

این برند در صفحه توییتر خود تیزری را به اشتراک گذاشت که قابلیت شارژ Poco M4 Pro 5G را تأیید می کند. در ادامه نیز تایید شده که این گوشی از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می کند. تیزر قبلی که توسط این شرکت به اشتراک گذاشته شده ، نشان داده بود که این گوشی از یک چیپست ۶ نانومتری بهره می برد که گمان می رود چیزی جز Dimensity 810 نباشد.

علاوه بر این، مطلع شدیم که ردمی نوت ۱۱ که اخیراً لانچ و معرفی شد، از همین چیپست و فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی استفاده می کند. این خبر نیز می تواند تایید کننده این موضوع باشد که گوشی  Poco M4 Pro 5G آینده یک نسخه تغییر برند یافته از همان  Redmi Note 11 باشد.

: Poco M4 Pro 5G بیش از این چه انتظاری می رود؟ سایر ویژگی‌های Poco M4 Pro 5G مشابه Redmi Note 11 خواهد بود. بنابراین، Poco M4 Pro با پنل LCD 6.6 اینچی با وضوح  ۱۰۸۰p FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز عرضه خواهد شد. یک سوراخ پانچ برای قرار گرفتن سنسور دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش وجود خواهد داشت. پردازنده Dimensity 810 با حداکثر ۸ گیگابایت رم و گزینه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی هماهنگ می شود که از ویژگی افزایش فضای ذخیره سازی اضافی نیز پشتیبانی می کند. یک عدد باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین می کند. در پشت گوشی یک سیستم دوربین اصلی دوگانه شامل یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی به کار رفته است. این دستگاه دارای گواهی IP53 خواهد بود.

قیمت مورد انتظار Poco M4 Pro 5G

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت گذاری آن وجود ندارد. با توجه به قیمت Redmi Note 11، انتظار می‌رود که Poco M4 Pro 5G نیز قیمتی در حدود  ۱۵۰۰۰ روپیه هند داشته باشد. با وجود تمام این پیشبینی ها، باز هم باید منتظر اعلام رسمی باشیم. علاوه بر این، انتظار می رود Poco M4 Pro  پس از عرضه جهانی خود به هند برسد زیرا قبلاً از پایگاه داده IMEI بازدید کرده است.

Poco M4 Pro 5G  موضوع روز بحث درباره گوشی های جدید است، زیرا انتظار می‌رود که یکی دیگر از گوشی‌های برتر با قیمت مقرون به صرفه باشد.

گوشی هوشمند جدید M4 Pro 5G که تحت سری M Poco به زودی معرفی و عرضه خواهد شد، اخیراً در تست  Geekbench ظاهر شد و قدرت پردازنده و هر آنچه را که می‌توانیم از آن انتظار داشته باشیم را آشکار کرد.

Poco M4 Pro 5G در Geekbench

ظاهراً Poco M4 Pro 5G با شماره مدل   ۲۱۰۹۱۱۱۶ACدر معیار  Geekbench ظاهر شده است. در اینجا، “C” به این اشاره دارد که دستگاه متعلق به چین است. همچنین نشان می دهد که این گوشی می تواند به زودی لانچ و راه اندازی شود. مانند بسیاری از رفرنس های Geekbench، پردازنده و ظرفیت حافظه Poco M4 Pro 5G آینده افشا شده است.

با پرداختن به جزئیات، Poco M4 Pro 5G  ادعاشده ، توانایی خود را از MT6833P می گیرد که گفته می شود چیپست مدیاتک Dimensity 810 است. در ادامه، گزارش ها همچنین ادعا می کنند که این چیپست می تواند Dimensity 700 هم  باشد. جدای این موضوع ، این پلتفرم نشان می‌دهد که گوشی آینده پوکو دارای ۸ گیگابایت رم است که می‌تواند بالاترین نسخه در نوع خود باشد.  Poco M4 Pro 5G اندروید ۱۱ را با اسکین سفارشی MIUI در این گوشی علاوه بر لانچر Poco اجرا خواهد کرد. در ادامه این آزمایش ها گزارش شده که Poco M4 Pro 5G  به ترتیب در تست های تک هسته ای و چند هسته ای امتیاز ۶۰۳ و ۱۷۷۹ را کسب کرده است.

لانچ و معرفی Poco M4 Pro 5G

Poco M4 Pro 5G در FCC و سایر سایت های صدور گواهینامه ظاهر شده است. این نشان می دهد که چه انتظاراتی از گوشی آینده پوکو داریم. در لیست FCC تایید شده است که این گوشی با ساپورت  ۵G همراه با پشتیبانی از GSM، WCDMA، LTE، Wi-Fi 5GHZ، بلوتوث، NFC، GNSS وFM عرضه خواهد شد.

همچنین در گواهی دیگری گزارش و تایید شده که نشان می‌دهد Poco M4 Pro 5G با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی عرضه خواهد شد. با این حال، هنوز از ظرفیت باتری گوشی اطلاعی نداریم. این همه ماجرا نیست. نمایشگر و دوربین‌های Poco M4 Pro 5G جدید نیز مخفی هستند و نمی توان به صورت دقیق آن ها را پیشبینی کرد. همانطور که می دانیم،  Poco M4 Pro 5G آینده می تواند یک گوشی هوشمند تغییر نام تجاری یافته Redmi با چند ویژگی پیشرفته تر باشد.

شیائومی یک برند محبوب است و اغلب دستگاه ‌هایش را با یک برچسب تغییر نام تجاری ترکیب و عرضه می‌کند. از آنجایی که این گوشی در چند سایت صدور سرتیفیکیت رسمی ظاهر شده است، عرضه آن قریب الوقوع است و به زودی به بازار می رسد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.