سامسونگ

افشای اطلاعات گلکسی تب A8

گلکسی تب A8

 

Samsung Galaxy Tab A8 برای اولین بار در ماه سپتامبر در سایت ها نمایان شد. سپس چند هفته بعد یک برگه از مشخصات دقیق این دستگاه به بیرون درز کرد. این تبلت سامسونگ یک مدل جدید مقرون به صرفه با اندازه صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچ خواهد بود که ظاهراً قیمت ۲۶۰ دلار را هدف قرار خواهد داد.

با توجه به این که راه اندازی و لانچ این دستگاه نزدیک است ، یک افشاگر معروف به نام ایوان بلاس موفق شده است اولین تصویر رسمی از تبلت جدید سامسونگ را پیدا و آن را در سایت های مختلف ارائه کند، ویژگی های درز شده دستگاه به این شرح است :

صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی با وضوح  ۱۹۲۰ x 1200 پیکسل، ال سی دی (۱۶:۱۰) با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز خواهد بود و چهار بلندگو با ویژگی  Dolby Atmos در اطراف دستگاه وجود خواهد داشت. این تبلت همچنین دارای جک ۳.۵ میلی متری هدفون و پورت USB-C خواهد بود و بدنه آن از آلومینیوم ساخته شده است.

سامسونگ گلکسی تب A8 مجهز به Unisoc Tiger T618 خواهد بود، ویژگی ای که اخیراً در نتایج Geekbench تایید شد. دو نتیجه در مورد شبکه دستگاه به دست آمده، در واقع،  Wi-Fi فقط در مدل SM-X200 و LTE فعال در مدل SM-X205  این تبلت وجود دارد.

در نهایت، چه زمانی می توانیم منتظر گلکسی تب A8 باشیم؟ به گفته راس یانگ (مدیر عامل مشاوران زنجیره تامین نمایشگر)، تولید انبوه Tab A8 در اواسط دسامبر آغاز می شود، در حالی که صفحات نمایشگر پیشرفته تر (و مجهز به OLED)  و تبلت های Tab S8+ و S8 Ultra در اواخر ژانویه به تولید انبوه خواهند رسید.

بنابراین رونمایی از Samsung Galaxy Tab A8، در ماه ژانویه یا فوریه منطقی به نظر می رسد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.