تکنولوژی

معرفی ایرپاد ۳

ایرپاد سری ۳ با آیفون ۱۳

اپل چند روز پیش در رویداد ویژه خود ایرپاد ۳ را که در منابع مختلف شایعات بسیاری در مورد آن مطرح شده بود ، به صورت رسمی معرفی کرد. این هدفون بی سیم دارای عمر باتری بهتر، سنسور تشخیص قرارگیری داخل گوش و اکولایزر تطبیقی سازگار است.

آهنگ و تولید صدا در آن بر اساس نحوه قرارگیری ایرپاد در گوش کوک میشود که با توجه به اینکه این سبک از ایرپاد مهر و موم در گوش شما نمی گذارد ، از آن استقبال می‌شود. بنابراین اکولایزر تطبیقی سعی می‌کند فرکانس‌های پایین و متوسط را تنظیم کند تا آنچه ممکن است به دلیل واریانس تناسب از بین برود ، محاسبه کند.

AirPods 3 از صدای فضایی پشتیبانی می کند و با  ویژگی  Dolby Atmos طوری به نظر میرسد که انگار صداها در اطراف کاربر پخش میشود. وقتی ایرپاد را از گوش خود بیرون می آورید ، سنسور تشخیص داخل گوش به طور خودکار پخش را متوقف می کند. میکروفون‌های Beamforming از نویز محیط در تماس‌های تلفنی جلوگیری می‌کنند، روی صدای شما تمرکز می‌کنند و حالت هندزفری Hey Siri نیز پشتیبانی می‌شود. Siri همچنین می تواند اعلان های مهم حساس به زمان را برای شما بخواند ، از جمله هشدارهای پیام ها ، یادآوری ها ، تقویم ، تماس ها و همچنین برنامه های متفرقه ای که API خاص مورد نیاز را پذیرفته اند.

عمر باتری در حال حاضر شش ساعت از خود هدفون ها تخمین زده می شود و همچنین کیس دستگاه چهار بار شارژ کامل اضافی برای مجموع ۳۰ ساعت را برای آن ارائه می کند. علاوه بر این، امکان شارژ سریع نیز وجود دارد ، به صورتی که با پنج دقیقه شارژ حدود یک ساعت عمر باتری را برای شما فراهم می کند.

AirPods 3 همچنین از MagSafe پشتیبانی می کند ، بنابراین می توانید آنها را به صورت بی سیم با شارژر MagSafe شارژ کنید. این هدفون ها در حال حاضر بخشی از شبکه دستگاه های Find My هستند که نمای نزدیکی را در برنامه Find My و حالت گمشده و همچنین هشدارها و صداهای جداسازی ارائه می دهند.

ایرپاد های جدید را می توان امروز با قیمت ۱۷۹ دلار سفارش داد و از ۲۶ اکتبر در بیش از ۲۷ کشور و منطقه در دسترس قرار می گیرد. ایرپاد۲ همچنان با قیمت ۱۲۹ دلار به فروش می رسد. اگر می‌خواهید یک قدم بالاتر بروید، AirPods Pro هنوز در دسترس است و حذف نویز فعال را با قیمت ۲۴۹ دلار به تجربه شما اضافه می‌کند.همچنین آنها با یک جعبه شارژ سازگار با MagSafe نیز عرضه می‌شوند.

اگر یک جفت AirPods جدید خریداری کنید، می توانید برنامه معمولی  Apple Music را به مدت شش ماه به صورت رایگان دریافت کنید. اپل همچنین از طرح ارزان‌تر Apple Music به نام Apple Music Voice Plan رونمایی کرد. هزینه آن ۴.۹۹ دلار در ماه است. (در مقایسه با ۹.۹۹ دلار برای برنامه معمولی) برای پخش این برنامه باید از سیری استفاده کنید. در واقع، شما فقط می‌توانید از سیری برای پخش هر چیزی در این اپلیکیشن استفاده کنید، اما امکان جا به جایی نامحدود آهنگ (البته از طریق سیری) دارید.

با برنامه  Apple Music Voice، یک تجربه درون برنامه ای سفارشی با پیشنهادات بر اساس ترجیحات خود و لیستی از موسیقی های اخیرا پخش شده از طریق Siri دریافت خواهید کرد. همچنین بخشی به نام Just Ask Siri وجود دارد که در آن می توانید “نکات بهینه سازی Siri برای Apple Music” را یاد بگیرید.

برنامه Apple Music Voice به شما امکان دسترسی به “پیشنهادهای پریمیوم” مانند صدای فضایی، صدای بدون افت، اشعار، موزیک ویدیوها و موارد دیگر را نمی دهد. برای دسترسی به آن ها باید نسخه معمولی و اشتراک ماهانه آن را در کنار این برنامه جدید خریداری کنید.

این اپلیکیشن در ۱۷ کشور و منطقه از جمله استرالیا، اتریش، کانادا، چین، فرانسه، آلمان، هنگ کنگ، هند، ایرلند، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، نیوزلند، اسپانیا، تایوان ، انگلستان ، ایالات متحده و … در اواخر پاییز امسال در دسترس خواهد بود.

برای خرید این محصول، روی لینک زیر کلیک فرمایید. ?

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.