اخبار, تکنولوژی

هایپر شارژ شیائومی

شارژ سریع شیائومی

تکنولوژی HyperCharge  می تواند باتری گوشی Xiaomi 11T Pro را تنها در ۱۷ دقیقه شارژ کند!

گوشی هوشمند ۱۱T Pro اولین دستگاهی است که با فناوری HyperCharge  ۱۲۰-Wشیائومی در سراسر جهان عرضه می شود.

انتظار برای شارژ تلفن همراه توسط پریز دیواری جالب نیست! شرکت فناوری چینی شیائومی با عرضه گوشی  ۱۱T Pro ، که دارای شارژ سریع ۱۲۰ واتی برای شارژ کامل باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت در کمتر از ۱۷ دقیقه است ، این انتظار را بسیار کاهش می دهد.

گوشی ۱۱T Pro اولین دستگاهی است که با فناوری ۱۲۰-W HyperCharge شیائومی در سراسر جهان عرضه می شود؛ این تکنولوژی تجربه ای نزدیک اما با قدرت نسبتا کمتر از نمونه اولیه سیستم شارژ بدون سیم و وایرلس است که در ماه مه شاهد آن بودیم.

این ورژن تولید شده نشان می دهد که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی در مدت ۱۷ دقیقه از حالت خالی به حالت کامل در می آید و به کاربران زمان بیشتری را برای فاصله گرفتن از پریز برق در بین زمان های شارژ گوشی خواهد داد.

مدل صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی FHD+ AMOLED , 11T Pro می باشد که توسط شیشه ی Corning Gorilla Glass VictusXiaomi محافظت می شود.

مدل سی پی یو این گوشی Qualcomm Snapdragon 888 می باشد که تا ۱۲ گیگابایت RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه را پشتیبانی می کند. صفحه نمایش به اندازه ۶.۶۷ اینچ آن نیز دارای رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۸۰۰ است.

دوربین اصلی گوشی ۱۰۸ مگاپیکسل با لنز  wide-angleاست. روی ماژول اصلی دوربین یک لنز F1.75 قرار گرفته است و یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۰ درجه و یک واحد تله/ماکرو ۵ مگاپیکسلی ۲ برابر به آن وصل شده است.

بدون شک افرادی که در زمینه تولید محتوا با تلفن همراه فعالیت میکنند از حالت های یک کلیک AI Cinema تلفن ، قابلیت ضبط ۸K و پشتیبانی از HDR10+ استقبال می کنند. در همین حال ، کاربران طرفدار سلفی هم می توانند از یک ماژول دوربین ۱۶ مگابایتی با سوراخ پانچ در جلو گوشی استفاده کنند.

۱۱T Pro از سیستم عامل MIUI 12.5 شیائومی استفاده می کند که مبتنی بر اندروید ۱۱ است ، اتصال تلفن همراه ۵G ، Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۲ ، اسلات دو سیم کارت ، بلندگوهای Dolby Atmos با صدای Harman Kardon و حسگر اثر انگشت در کنار آن وجود دارد.

انتظار می رود این مدل اواخر این ماه با قیمت اولیه ۶۴۹ یورو (۷۶۰ دلار آمریکا) به بازار عرضه شود.

شیائومی همچنین دو عضو جدید خانواده سری ۱۱ را به همراه ۱۱T Pro معرفی کرد: ۱۱T و ۱۱ Lite 5G NE.

۱۱T دارای ویژگی های زیاد مشترکی با ۱۱T Pro است اما دارای چیپست MediaTek Dimensity 1200-Ultra می باشد که تا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی را پشتیبانی می کند ، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی توسط یک شارژر سیمی ۶۷ واتی از صفر تا ۱۰۰ درصد به مدت ۳۶ دقیقه شارژ می شود و بلندگوهای Dolby Atmos توسط Harman Kardon تنظیم نشده اند. قیمت این مدل از ۴۹۹ یورو (۵۸۵ دلار) شروع می شود.

۱۱ Lite 5G NE با ابعادی باریک و سبک دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED ، قدرت پردازش Snapdragon 778G 5G ، سه دوربین با هدایت دوربین ۶۴ مگاپیکسلی و باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی Xiaomi می باشد.

ابعاد ۱۱ Lite 5G NE باریک و در اندازه ۶.۸۱ میلی متر است که در بالا و کناره ها به ۱.۸۸ میلی متر خم می شود و در نهایت وزن آن را به ۱۵۸ گرم (۵.۵ اونس) می رساند.

همچنین مجهز به یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED ، تراشه Snapdragon 778G 5G با حداکثر ۸ گیگابایت یا RAM و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دارای باتری ۴۲۵۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۳۳ واتی است.

شروع قیمت این مدل نیز از ۳۶۹ یورو (۴۳۵ دلار) می باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.