اخبار, تکنولوژی, موبایل

افشای سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا

تصویر لو رفته‌ی سامسونگ گلکسی اس ۲۲

افشای سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا

همان گلکسی نوت اما با یک دوربین عجیب..

پس از نشت اطلاعاتی درباره  Galaxy S22 و Galaxy S22+ تحلیل‌گر معروف Steve Hemmerstoffer یک طرح جایگزین از دوربین Galaxy S22 Ultra به اشتراک گذاشت.

مشروح اطلاعات را در ادامه دنبال کنید.

با شایعاتی مبنی بر اینکه آیا گلکسی نوت ۲۲ تولید شده و به بازار عرضه خواهد شد و یا اینکه گلکسی اس ۲۲ اولترا شامل قلم S Pen می شود ، استیو همرستوففر، افشا کننده اخبار و اطلاعات معتبر ، با ارائه توضیحاتی همه چیز را روشن کرده است.

در ابتدا به بررسی اخبار و شایعات درز شده درباره ی Galaxy S22 Ultra  میپردازیم.

گلکسی نوت بازگشت!

رندرهای منتشر شده از Galaxy S22 Ultra با تأیید شایعات اخیر در مورد طراحی چهارگانه ، روشن می کند که سامسونگ در طراحی گوشی جدید خود از سری گلکسی نوت به ظاهر متوقف شده الهام گرفته است. سایز صفحه نمایش پرچمدار بعدی گلکسی ۶.۸ اینچ با لبه های خمیده در دو طرف و حاشیه های بسیار نازک است.

گوشی جدید سامسونگ متعلق به هر نسلی که باشد تفاوت ها و تغییرات ظاهری کمتر محسوسی خواهد داشت. علاوه بر این ، و با وجود استفاده از دوربین زیر صفحه در Galaxy Z Fold 3 ، Galaxy S22 Ultra  آینده سوراخ پانچ را همچنان خواهد داشت. هرچند اکنون حتی کوچکتر از قبل شده است.

در اوایل سال جاری سامسونگ برآمدگی دوربین جدید خود را با نام “Contour Cut” معرفی کرد ، اما به نظر می رسد در کمتر از دوازده ماه ماژول دوربین را کنار گذاشته است. جایگزینی آن بر روی یکی از نمونه های اولیه یک برجستگی جدید P شکل عجیب به وجود آورده که چهار دوربین ، یک سیستم فوکوس خودکار لیزری و یک فلاش LED را در خود جای داده است. دومین پیش نمونه نیز به دو برجستگی جداگانه عمودی دوربین اشاره می کند. در این بخش همرستوففر توضیحات ویژه و جدیدی برای به اشتراک گذاشتن نداشت ، اما نشت های قبلی دوربین جزئیات داخلی آن را مشخص کرده است.

با توجه به وضعیت موجود ، انتظار می رود که Galaxy S22 Ultra دارای یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی همراه با سه سنسور ۱۲ مگاپیکسلی دیگر باشد که به ترتیب به عنوان ultra-wide  (فوق عریض) ،  تله فوتو ۳x و شاتر پریسکوب با بزرگنمایی ۱۰ برابری عمل می کنند. ظاهراً هر یک از این دوربین ها از تثبیت کننده نوری تصویر (OIS) به صورت استاندارد پشتیبانی می کند و انتظار می رود سامسونگ یک دوربین  ۴۰ مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی برای علاقه مندان به عکس های سلفی در نظر بگیرد.

Galaxy S22 Ultra باید جانشین شایسته  Galaxy Note 20 Ultra  باشد!

مسلماً هیجان انگیزترین قسمت این نشت اطلاعات درباره ی  Galaxy S22 Ultra  بخشی است که در پایین گوشی قرار گرفته ؛ شکاف اختصاصی  S Pen ! چیزی که تا کنون به صورت انحصاری برای Galaxy Note باقی مانده است. بدون شک از این ویژگی استقبال خوبی خواهد شد و به مشتریان وفادار سامسونگ جانشین واقعی گلکسی نوت ۲۰ اولترا را که در اوایل آگوست ۲۰۲۰ منتشر شد ارائه می دهد.

ارائه S Pen داخلی در Galaxy S22 Ultra نیز بر تعهدات سامسونگ در سال جاری استوار است. قلم S Pen این دستگاه همان قلم  Galaxy S21 Ultra  بوده و همچنین سامسونگ قابهای اختصاصی با قابلیت حمل قلم را منتشر کرده است.  Galaxy Z Fold 3نیز از قلم پشتیبانی می کند و سامسونگ برای این مدل هم قاب های اختصاصی را عرضه می کند. هرچند هیچ یک از تلاش های امسال با ادغام یکپارچه S Pen داخلی در خط طراحی و تولیدGalaxy Note مطابقت نداشت.

Galaxy S22 Ultra  چه چیز دیگری ارائه می دهد؟

قسمت پایینی Galaxy S22 Ultra دارای یک پورت USB-C ، بلندگو ، میکروفون و S Pen است. در سمت راست گوشی ، دکمه روشن / خاموش و تنظیم کننده صدا قرار دارد.

بالای صفحه یک میکروفون دیگر و جایگاه سیم کارت وجود دارد ، در حالی که سمت چپ گوشی چیزی قرار نگرفته است. جنس فریم به صورت دقیق و با جزییات گفته نشده ، اما احتمالاً از آلومینیوم تراش خورده است.

در قسمت داخلی ، انتظار می رود سامسونگ از Galaxy S22 Ultra با Snapdragon 898 در ایالات متحده و Exynos 2200 داخلی با GPU AMD در اروپا و دیگر بازارهای بین المللی استفاده کند. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر بر ساعت نیز در دستگاه قرار دارد. این ظرفیت باتری با اندازه باتریS21 Ultra برابر است و با توجه به اینکه قلم S معمولاً باعث کوچکتر شدن باتری میشود ، بسیار چشمگیر است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.