اخبار, اخبار آیفون

سری آیفون ۱۴ پرو آماده برای دریافت پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی

سری آیفون 14 پرو آماده برای دریافت پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی

آیا اپل می تواند اندروید را در رقابت ویژگی فست شارژ شکست دهد؟

رویداد Apple Far Out بحث شهر است و حدس و گمان ‌هایی در اطراف آن شایع است. شایعه شده است که این رویداد، سری آیفون ۱۴، اپل واچ سری ۸ و موارد دیگر را معرفی می کند. تاکنون شایعات و اخبار مربوط به آیفون ۱۴، جزئیات بسیاری را برای کاربران افشا کرده است. افشاگری جدید، در مورد توانایی شارژ سریع ۳۰ واتی مدل ‌های آیفون ۱۴ آینده صحبت می ‌کند.

آیفون ۱۴ پرو آماده برای شارژ سریع ۳۰ واتی

تا کنون اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که اپل چهار آیفون را مطابق با روش پیشین خود عرضه خواهد کرد. برخی حدس می زنند که این مدل ها شامل گوشی آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس، آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد بود. چند خبر افشا شده دیگر نشان می دهد که ما هنوز هم ممکن است مدل آیفون ۱۴ مینی را دریافت کنیم. در مجموع، اعتقاد بر این است که مدل های Pro بیشترین ارتقا را خواهند داشت.

یکی از این ارتقاها شامل فناوری شارژ سریع است که برای آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس عرضه می شود. یک افشاگری جدید حاکی از آن است که مدل‌ های آیفون ۱۴ پرو از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌ کنند. این یک جهش و پیشرفت خوب نسبت به شارژ ۲۰ واتی آیفون ۱۳ و مدل های قدیمی تر است.

زمانی که اپل شروع به ارسال شارژرهای ۳۰ واتی به رسانه ‌ها برای دسترسی زودهنگام و بررسی کرد، این افشاگری به صورت آنلاین منتشر شد. ارسال شارژرهای ۳۰ واتی نشان دهنده پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی توسط اپل است. یک منبع آگاه در توییتر ادعا می کند که احتمالا فناوری شارژ ۳۰ واتی به آرامی به ۲۷ وات یا ۲۵ وات کاهش می یابد.

با این حال، این مورد توسط هیچ کاربر دیگری تأیید یا رد نشده است. علاوه بر این، جهش یا پیشرفت در شارژ سریع ممکن است برای همه مدل ها در دسترس نباشد. زمانی که سری آیفون ۱۴ در تاریخ ۷ سپتامبر عرضه شود، مطمئناً متوجه خواهیم شد.

شارژ سریع آیفون ۱۴ پرو همچنان از اندروید عقب تر است

اپل در چند نسل گذشته فناوری شارژ سریع خود را ارتقا داده است. مدل‌ های آیفون ۱۲ از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می‌ کنند که اکنون با عرضه آیفون ۱۴ به ۳۰ وات افزایش خواهد یافت. با این حال، ۳۰ وات در مقایسه با آنچه مارک های اندرویدی ارائه می دهند، خیلی کم است.

برندهایی مانند  Xiaomi، iQOO، Oppo، OnePlus  و غیره شارژ سریع حداقل ۶۵ واتی را برای پرچم داران خود ارائه می دهند. این برندها همچنین دارای گوشی هایی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی هستند که آن ها را بسیار پیشرفته تر از فناوری شارژ ۳۰ واتی در آیفون ۱۴ می کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.