سامسونگ, موبایل

سامسونگ گلکسی A51 و آپدیت های امنیتی

Samsung Galaxy A51 Rolls Out January 2022 Security Patch With Recent Update

سامسونگ گلکسی A51 پچ امنیتی ژانویه ۲۰۲۲ را با به ‌روزرسانی اخیر منتشر کرد

سامسونگ روند توزیع و پخش ارتقاء برای گوشی های هوشمند خود را تسریع کرده است. در ادامه این سنت، سامسونگ به‌ روزرسانی جدیدی را با وصله امنیتی ژانویه ۲۰۲۲ حتی قبل از شروع ماه منتشر کرده است. طبق جدیدترین گزارش  SamMobile، سامسونگ به ‌روزرسانی نرم ‌افزاری جدیدی را برای گوشی هوشمند گلکسی A51 منتشر کرده است که شامل به ‌روزرسانی امنیتی در ماه ژانویه ۲۰۲۲ می ‌شود.

وصله امنیتی سامسونگ گلکسی  A51

مالزی و روسیه در حال حاضر این به روز رسانی را دریافت می کنند که دارای نسخه A515FXXU5EUL3 است. اگر در یکی از این مناطق زندگی می‌ کنید و قبلاً این آپدیت را دریافت نکرده ‌اید، باید به ‌زودی به ‌روزرسانی مستقیم به صورت بی سیم (OTA) را دریافت کنید.

کاربران می توانند به صورت دستی با مراجعه به Settings > Software update و سپس انتخاب گزینه  Download & Install، در دسترس بودن این به روز رسانی جدید نرم افزار را بررسی کنند.

گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی A51 که محصول میان رده این شرکت است، جدیدترین وصله امنیتی ژانویه ۲۰۲۱ را دریافت کرد که مشاهده آن بسیار جذاب است. به طور معمول، گوشی های پرچم دار یا رده بالای این برند جزو اولین گوشی هایی هستند که به روز رسانی های جدید را دریافت می کنند.

ما انتظار داریم که غول فناوری کره جنوبی به زودی به‌ روزرسانی نرم ‌افزاری جدیدی را با وصله امنیتی ژانویه ۲۰۲۲ برای گوشی ‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۱ و سری اس ۲۰ ارائه کند، اکنون که این آپدیت فقط برای گوشی هوشمند گلکسی A51 ارائه شده است.

Samsung Galaxy A51  همچنین ارتقاء One UI 4.0 را دریافت خواهد کرد. با این حال، مصرف کنندگان باید چند ماه بیشتر منتظر بمانند زیرا انتظار می رود که آپدیت تا آوریل ۲۰۲۲ انجام نشود.

مشخصات گلکسی A51 سامسونگ

یکی از اولین گوشی های ارزان قیمتی که از بریدگی صفحه نمایش Infinity-O درجه یک سامسونگ استفاده می کند، Samsung Galaxy A51 است. این گوشی دارای پنل Super AMOLED است که ادعا می کند رنگ های سرزنده و روشن تولید می کند. تراشه هشت هسته‌ای Exynos 9611 به این گوشی قدرت می‌دهد، اما بسیار قدیمی است و برای یک گوشی میان ‌رده در نسل امروزی قدرتمند نیست. شما One UI 2.0 را دریافت می کنید که مبتنی بر اندروید ۱۰ است، و همچنین برخی از ویژگی های خاص در نسخه هند خواهد بود مانند: توانایی سازماندهی پیام های SMS در قالب کارت های بصری، تایپ پیشگویانه چند زبانه و Smart Crop، که ادعا می ‌کند مرتبط ‌ترین بخش یک اسکرین‌ شات را شناسایی کرده و با یک ضربه آن را برش می ‌دهد.

عملکرد کلی رضایت بخش است، گرچه که اگر سامسونگ از پردازنده قدرتمندتری استفاده می کرد، می توانست بهتر باشد. این گوشی همچنین یکی از اولین گوشی های سامسونگ است که دارای دوربین ماکرو اختصاصی می باشد.

کیفیت تصویر سامسونگ گلکسی A51 راضی کننده است. کیفیت تصویر دوربین جلو در نور کم و همچنین در نور کمتر از ایده آل هر دو نا امید کننده بودند. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، عمر باتری خوبی را برای یک روز فراهم می کند و همچنین شارژ سریع ۱۵ واتی نیز وجود دارد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.