اخبار, موبایل

افشاگری هایی از شیائومی ردمی نوت ۱۱ اس

Redmi Note 11S Renders Leak Ahead Of Launch

اطلاعات گوشی ردمی نوت ۱۱اس قبل از عرضه به بازار به بیرون درز کرد!

به نظر می رسد ردمی آماده است تا یک گوشی هوشمند جدید دیگر را در هند عرضه کند و حالا ، صحبت ها در مورد گوشی  Redmi Note 11S است که انتظار می رود در ماه جاری در کشور هند عرضه شود. اکنون، رندرهای رسمی این گوشی هوشمند به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است که نشان می دهد از نظر طراحی چه انتظاراتی را از آن داریم.

رندر ردمی نوت ۱۱ اس افشا شد!

همانطور که سایت Xiaomiui.net  رندرهای Redmi Note 11S را فاش کرده است در ادامه نیز این اخبار را منتشر کرده است که این گوشی هوشمند می تواند با یک سوراخ پانچ در جلو برای قرار دادن سنسور دوربین سلفی عرضه شود. در قسمت عقب ، به نظر می رسد که این گوشی هوشمند یک دوربین چهارگانه را در قسمت قرارگیری دوربین یعنی گوشه بالا سمت چپ در پشت گوشی ارائه می دهد. همچنین حسگر اثر انگشت نیز در کنار آن قرار دارد. قابل ذکر است که طراحی کلی کاملاً شبیه به طراحی Redmi Note 11S پیش بینی شده به جز برخی تغییرات در ماژول دوربین است.

مشخصات شایعه  شده گوشی Redmi Note 11S :

با توجه به گمانه زنی های فاش شده توسط این مقاله، گفته می شود گوشی Redmi Note 11S دارای نام کد “miel” و شماره مدل K7S است. انتظار می رود این گوشی هوشمند با شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۷SI  برای ورژن هندی و ۲۲۰۱۱۱۷SG برای نسخه جهانی وارد بازار شود که با گوشی  Redmi Note 11S  مرتبط هستند.

طبق گزارش ‌های اخیر، ردمی نوت ۱۱ اس با دوربینی دارای سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی HM2 اولیه سامسونگ، سنسور ثانویه ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 فوق عریض، سومین لنز با ویژگی ماکرو ۲ مگاپیکسلی OV2A و چهارمین سنسور دوربین depth 2 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد. پیش از این، این مقاله جزئیات دوربین Redmi Note 11S را از یافته‌ های کد Mi فاش کرده بود. با این حال، این گزارش نشان نداد که آیا این گوشی هوشمند با سنسور depth وارد می‌شود یا خیر، زیرا سنسور depth دیگر در کد Mi به عنوان سنسور دوربین به حساب نمی ‌آید.

وقتی صحبت از گزارش های دیگر به میان می آید، انتظار می رود این گوشی هوشمند با صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز وارد بازار شود. علاوه براین، انتظار می‌رود که این گوشی دارای سنسور دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز باشد. گمان می ‌رود که گوشی هوشمند جدید Redmi  از چیپست مدیاتک هشت هسته‌ای استفاده کند.

همچنین گفته شده است که این گوشی هوشمند می تواند در سه پیکربندی ذخیره سازی شامل ۶ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی، ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی و ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شود.

از آن جایی که تاریخ انتشار MIUI 13  رسما اعلام شده است، اعتقاد بر این است که گوشی Redmi Note 11S با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید عرضه می شود.

همچنین پیش بینی می شود که نسخه بهینه‌ سازی شده این گوشی هوشمند به عنوان عضوی از  سری Poco M4 Pro 4G  هم در بازارهای هند و هم در بازارهای جهانی عرضه می ‌شود.

گوشی ردمی نوت ۱۱ اس نسخه هند، در هند معرفی شد!

در زمان نگارش این مقاله ،ردمی نوت ۱۱ اس آینده رسما معرفی شد. این برند به صفحه رسمی توییتر خود اشاره کرد تا ما را از معرفی ردمی نوت ۱۱ اس آگاه کند. توییتی که توسط Redmi India به اشتراک گذاشته شده است به “NEW NOTE 11S COM1NG” اشاره داشته که به گوشی Redmi Note 11S مرتبط است. طبق تیزر رسمی، این دستگاه در رنگ آبی و دارای یک ماژول مستطیلی خواهد بود. جدای از این، اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق عرضه این گوشی هوشمند وجود ندارد. ما می توانیم در آینده نزدیک با جزئیات بیشتر این دستگاه توسط منابع معتبر خبری آشنا شویم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.