ساعت هوشمند, سامسونگ

سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو و باتری بزرگتر!

سامسونگ گلکسی واچ 5 پرو و باتری بزرگتر!

سامسونگ گلکسی واچ ۵ پرو و باتری بزرگتر!

اخبار و شایعاتی پیرامون وجود باتری ای با ظرفیت بالا و اندازه بزرگتر در ساعت هوشمند آینده سامسونگ یعنی گلکسی واچ ۵ پرو در منابع مختلف مطرح شده است.

خانواده گلکسی واچ ۴ سامسونگ از ساعت‌ های هوشمند شگفت ‌انگیز با تنها یک نقطه ضعف بزرگ تشکیل شده است و آن نقطه ضعف چیزی نیست جز: عمر باتری.

به نظر می‌ رسد که غول فناوری کره‌ ای کاملاً از این موضوع آگاه است، زیرا قبلاً هم شایعاتی مبنی بر این که دستگاه‌ های نسل Watch5 باتری ‌های بزرگتری خواهند داشت، شنیده ایم.

اکنون با پیش بینی های جالب تری روبه رو هستیم؛ جدیدترین شایعه روز مبنی بر این است که باید منتظر یک Watch5 Pro جدیدتر و پیشرفته تر باشیم. در ادامه شایعه آمده است که این واچ جدید در اواخر امسال عرضه شده و بالاتر از Watch5 و Watch5 Classic در فهرست سامسونگ قرار می گیرد.

همچنین گفته می شود که گلکسی واچ ۵ پرو با باتری ای دارای ظرفیت عظیم ۵۷۲ میلی آمپر ساعتی عرضه می شود.

برای درک بهتر این پیشرفت عالی و تفاوت و برتری آن نسبت به ورژن های قبلی باید بدانید که بزرگترین مدل های Galaxy Watch4/Classic دارای باتری ای با ظرفیت ۳۶۱ میلی آمپر ساعتی هستند. بنابراین، این ظرفیت تقریباً پیشرفت ۶۰ درصدی باتری در واچ جدید سامسونگ نسبت به مدل های قبلی خواهد بود؛ اگرچه احتمالاً همچنان عمر باتری کمتر از دو روز را برای کاربران پرمصرف به همراه خواهد داشت. البته گفته می ‌شود کسانی که همه ویژگی‌ های واچ را روشن و استفاده نمی ‌کنند، ممکن است واقعاً ۴۸ ساعت کامل استفاده از آن را پشت سر بگذارند که این نکته هیجان ‌انگیز به نظر می ‌رسد.

با تمام این پیشرفت ها، هشدارهایی وجود دارد که باید در نظر گرفت. اول از همه، این واچ احتمالاً با قیمتی حتی بالاتر از Galaxy Watch4 Classic 46mm عرضه خواهد شد که خود این مدل هم قیمت ارزانی نداشت. مرحله بعد اتکا نکردن به اخبار و شنیده هاست، زیرا اکنون تنها چیزی که از این واچ داریم، یک شایعه تایید نشده است. اگرچه شماره مدل Watch5 Pro ادعایی (SM-R925) در یک گواهینامه کره ای نشان داده شده است.

مشاهده مدرک گفته شده تنها به این معنی است که دستگاه سامسونگ با چنین شماره مدلی در حال ساخت بوده و چون با R شروع می شود، می دانیم که یک دستگاه قابل پوشیدن مانند ساعت است. هنوز جزئیات دیگری منتشر نشده و حتی منابع گفته شده برای این شایعه ادعا کرده اند که اخبارشان ۱۰۰٪ “تأیید” نشده است و مشخص نیست که واچ ۵ پرو واقعاً عرضه شود. پس با توجه به این گفته ها، سامسونگ همچنان می تواند پروژه را لغو کند. امیدواریم که این اتفاق نیفتد و ساعت هوشمند شایعه شده سامسونگ به مرحله تولید و عرضه برسد. همچنین انتظار داریم که خانواده Watch5 با بندهای ساعت بهتر و متفاوت تری نسبت به دستگاه های  Watch4 سامسونگ عرضه شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.