اخبار, تکنولوژی

خداحافظی با Google Duo و آغاز Meet

خداحافظی با Google Duo و آغاز Meet

دیگر زمان آن رسیده است که برای همیشه با Google Duo خداحافظی کنید!

ادغام اپلیکیشن های Google Duo  و Meet در حال انجام است. به زودی کاربران Android این ارتقا و به روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

برخی تغییرات بزرگ در تماس‌های ویدیویی Android شما در حال رخ دادن است زیرا Google اولین بخش ارتقای خود را با هدف پایان اپلیکیشن Google Duo  ارائه می‌کند. سرویس ویدئو کنفرانس که برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، به زودی به Google Meet تبدیل خواهد شد زیرا این شرکت به دنبال ترکیب ابزارهای مصرف کننده و سازمانی خود در یک پلتفرم واحد است.

فاز اول ادغام اکنون برای کاربران اندروید آغاز شده است. این کاربران می ‌توانند نسخه جدید نرم ‌افزار را دانلود و به ‌روزرسانی کنند تا اطلاعات بیشتری در مورد آنچه در اپ استور گوگل پلی وجود دارد، به دست بیاورند.

ارتقاء  Google Duo

سایت خبری ۹to5Google  متوجه شد کاربرانی که آخرین نسخه Google Duo را دانلود می کنند، اکنون هنگام باز کردن برنامه اعلانی را مشاهده می‌ کنند که به آن ها در مورد تغییر آموزش می ‌دهد. در آن نوشته شده است :”Duo  در حال بهتر شدن است.” «برنامه Duo شما با نام و نماد جدید و ویژگی‌های بیشتری مانند جلوه ‌های پس ‌زمینه به Meet تبدیل می ‌شود.»

این شرکت همچنین لینکی برای کاربران فراهم کرده است تا درباره Google Meet اطلاعات بیشتری کسب کنند. گوگل در این لینک تعدادی از به ‌روزرسانی ‌های مفید و افزوده ‌های جدید را تشریح و توضیح می ‌کند. این موارد شامل: چت درون جلسه، اعمال پس ‌زمینه‌ های مجازی و جلوه ‌های بصری و برقراری تماس با حداکثر ۱۰۰ شرکت ‌کننده است.

کاربران فقط باید با یک حساب Google وارد شوند تا نرم افزار جدید و همه ویژگی های آن را امتحان کنند؛ زیرا اکانت هایی که فقط با یک شماره تلفن راه اندازی شده اند، نمی توانند از جلسات استفاده کنند.

این شرکت خاطرنشان می کند: “ویژگی های Google Meet از طریق به روز رسانی برنامه ها به برنامه Google Duo اضافه می شود. تا پایان سال ۲۰۲۲، برنامه به روز شده Duo به Google Meet تغییر نام خواهد داد.”

کاربران Duo همچنان می ‌توانند از این برنامه استفاده کنند، برنامه‌ ای که گوگل می ‌گوید همه ابزارهایی را که آن را بسیار محبوب کرده‌اند، از جمله برقراری تماس از طریق شماره تلفن یا آدرس ایمیل، استفاده از فیلترها و جلوه‌ها، ارسال پیام و درخواست از دستیار Google حفظ خواهد کرد. همچنین ویژگی ای که از دستیار Google می خواهد با استفاده از دستگاه های موجود تماس بگیرد.

Google  اضافه کرد، تمام سابقه مکالمه کاربر  Duo، مخاطبین و پیام ‌ها همچنان در برنامه ذخیره می‌ شوند و هیچ برنامه جدیدی برای دانلود یا هزینه اضافی برای پرداخت وجود نخواهد داشت.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.