اخبار, بررسی

تبلت Lenovo Tab P11 Plus به زودی در هند ارائه خواهد شد..

تبلت Lenovo Tab P11 Plus به زودی در هند ارائه خواهد شد

قیمت گذاری تبلت جدید لنوو به طور رسمی تایید شد

تبلت Lenovo Tab P11 Plus به زودی در بازار هند عرضه می شود. آمازون، شریک تجارت الکترونیک این برند، قبلاً شروع به معرفی این تبلت در کشور هند کرده است. علاوه بر این، کمپانی لنوو قیمت گذاری Tab P11 Plus  در هند را نیز افشا کرده است. این دستگاه به عنوان جانشین تبلت P11  لنوو وارد هند خواهد شد.

Lenovo Tab P11 Plus  مشخصات و ویژگی ها

تب P11 پلاس لنوو دارای یک نمایشگر بزرگ است که حاشیه‌ های بسیار کمی در اطراف صفحه نمایش خود دارد. در قسمت پشتی، این تبلت دارای طراحی دو رنگ با یک دوربین است. تبلت تازه لنوو دارای صفحه نمایش ۱۱ اینچی IPS LCD با وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. این صفحه نمایش حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را ارائه می دهد و دارای حالت مراقبت از چشم با گواهی TUV است. در بخش سیستم عامل، این دستگاه دارای اندروید ۱۱ می باشد.

لنوو Tab P11 Plus از پردازنده هشت هسته ای MediaTek Helio G90T بهره می برد. این تبلت در دو نوع رم شامل ۴ گیگابایت و ۶ گیگابایت و گزینه های ذخیره سازی شامل ۶۴ گیگابایت و ۱۲۸ گیگابایت موجود است. اسپیکرهای چهارگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos برای تجربه رسانه ای همه جانبه در آن وجود دارد. گزینه های اتصال و ارتباطات تبلت هم ۴G LTE، Wi-Fi  دو بانده، بلوتوث ۵.۱، GPS  با GLONASS و پورت شارژ  USB Type-C می باشند.

در بخش دوربین، Lenovo Tab P11 Plus  یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با قابلیت فوکوس خودکار و یک واحد فلاش LED ارائه می‌ کند. برای اهدافی مانند تماس ویدیویی هم به یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو مجهز شده است. انرژی این دستگاه از یک باتری ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود که از شارژ سریع ۲۰ واتی پشتیبانی می کند. ادعا می شود که این تبلت حداکثر زمان پخش ویدئو ۱۲ ساعت را با یک بار شارژ ارائه می دهد.

تب P11 Plus لنوو همچنین از پک صفحه کلید اضافی لنوو و لوازم جانبی Lenovo Precision Pen 2 پشتیبانی می کند. کاربران می توانند این لوازم جانبی را جداگانه خریداری کنند.

قیمت Lenovo Tab P11 Plus در هند و نحوه سفارش و خرید

نسخه تب پی ۱۱ پلاس لنوو با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی با قیمت ۲۵۹۹۹ روپیه در دسترس خواهد بود. این تبلت در سه رنگ خاکستری پلاتینیوم، سفید و سبز عرضه خواهد شد. در مورد قیمت مدل های با حافظه های ۴ + ۶۴ گیگابایتی و ۴ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایتی صحبتی نشده است. تبلت گفته شده به زودی در وب سایت رسمی برند لنوو و آمازون هند برای خرید در دسترس خواهد بود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.