اخبار, موبایل

حدسیاتی از گوشی Poco F4 GT

Poco F4 GT

Poco F4 GT  با باتری ۴۵۶۰ میلی آمپر ساعتی، MIUI 13  و سایر ویژگی های برتر به بازار عرضه خواهد شد.

گمانه زنی های گسترده ای مبنی بر اینکه Poco F4 GT ممکن است به زودی در بازار بین المللی عرضه شود، وجود دارد. در ادامه گفته شده که این گوشی نسخه جهانی Redmi K50 Gaming Edition خواهد بود. البته قابل ذکر است که این سری شامل چهار مدل  Redmi K50، K50 Pro، K50 Pro+  و K50 Gaming Edition است. در حال حاضر، به نظر می رسد که لانچ سری Poco نزدیک است، زیرا در سایت های صدور گواهینامه های متعدد شواهدی حاکی از ارائه این گوشی ها مشاهده شده است.

در حال حاضر، Poco F4 GT  در تعداد زیادی از سایت های صدور گواهینامه از جمله  FCC، EEC، IMEI  و TUV دیده شده است. اکنون، مشخص شده است که این گوشی هوشمند می ‌تواند با آخرین نسخه از کاستوم رام شیائومی، یعنی MIUI 13  معرفی شود. مدارک موجود در سایت های مختلف نشان می‌دهد که لانچ گوشی هوشمند پوکو به زودی اتفاق می افتد، زیرا فقط این مدل می تواند نسخه جهانی از سری Redmi K50 باشد که از چیپست‌های Dimensity و Snapdragon قدرت می گیرد.

جزئیات کلیدی و اصلی  Poco F4 GT

در همین حال، یک افشاگر و خبرچی مشهور توییتری، جزئیات کلیدی گوشی هوشمند آینده پوکو را فاش کرده است. با توجه به گفته های وی، این گوشی هوشمند دارای یک باتری ۴۵۶۰ میلی آمپر ساعتی است که از نوعی فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند. در ادامه اشاره کرده است که مدل جدید پوکو با پشتیبانی از صدای Hi-Res عرضه می شود. افشاگر گفته شده بر این باور است که جعبه  Poco F4 GT شامل یک آداپتور شارژ، یک کابل  USB Type-C، خود گوشی، یک قاب همراه، یک آداپتور USB Type-C به ۳.۵ میلی‌ متر و یک ابزار اجکتور سیم ‌کارت است. این خصوصیات نشان می دهد که دستگاه جک هدفون را از دست خواهد داد.

از Poco F4 GT چه انتظاری داریم؟

بر اساس گفته ها شماره مدل  Poco F4 GT  آینده ۲۱۱۲۱۲۱۰G  خواهد بود. همچنین پیش بینی می شود که این گوشی با تغییر نام جزئی در بازارهای مختلف به فروش برسد. در حالی که شماره مدل ۲۱۱۲۱۲۱۰G  می تواند نشان دهنده نوع جهانی این گوشی هوشمند باشد، ۲۱۱۲۱۲۱۰C  نیز می تواند نوع چینی آن باشد.  احتمالاً این مدل می تواند همانGaming  Redmi K50 باشد اما فعلاً تأیید رسمی وجود ندارد.

جای تعجب نیست که پوکو سال گذشته نیز با عرضه  Redmi K40 Gaming  در چین و Poco F3 GT در بازارهای جهانی، همین کار را انجام داد. در نهایت اگر به همین ترتیب پیش رود، سری Redmi K50 قرار است با نام Poco F4 GT در سطح جهانی عرضه شود. در حال حاضر، اطلاعاتی در مورد جزئیات دیگر Poco F4 GT وجود ندارد، اما به نظر می رسد این شرکت قبلاً افشا کرده است که Redmi K50 Gaming می تواند با سنسور دوربین اصلی ۶۴MP IMX686 سونی عرضه شود. بریدگی سوراخ پانچ این گوشی در بالا قسمت وسط خواهد بود و قرار است سنسور دوربین ۲۰ مگاپیکسلی Sony IMX596 را در خود جای دهد.

از دیگر جنبه های گوشی هوشمند آینده می توان به صفحه نمایش OLED + FHD با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتز و محافظ Gorilla Glass Victus در آن اشاره کرد. این گوشی قرار است در دو رنگ آبی و نقره ای عرضه شود. Redmi K50 Gaming  احتمالا در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۲۲ رونمایی می شود، بنابراین به زودی می‌توانیم اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی بخوانیم. از آنجایی که Poco F4 GT  نسخه جهانی گوشی Redmi K50 Gaming است، احتمالا عرضه این گوشی نیز به زودی انجام می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.