اخبار, موبایل

افشاگری هایی از Redmi 10A در لیست گیک بنچ

Redmi 10A

لیست گیک بنچ Redmi 10A ویژگی های کلیدی این گوشی را افشا کرد.

در سال ۲۰۲۰، شیائومی گوشی های هوشمند سطح پایه  و نسبتا معمولی Redmi 9A  و Redmi 9i را روانه بازار کرد. اکنون پس از دو سال، به نظر می رسد که این گوشی های هوشمند قرار است به روز شوند. بر طبق گمانه زنی ها شرکت شیائومی در حال کار بر روی جانشین Redmi 9A  است که ظاهراً Redmi 10A نامیده می‌ شود.

در شایعات جدید، گوشی هوشمند  Redmi 10Aدر پلتفرم بنچمارک Geekbench با نام Redmi 220233L2C مشاهده شد. گیک بنچ از بهترین ابزار اندازه گیری و سنجش دستگاه‌های مختلف است. در ادامه لیست برخی مشخصات اصلی این گوشی هوشمند چینی را بخوانید.

لیست Redmi 10A Geekbench

طبق فهرست بنچمارک گیک بنچ،  Redmi 220233L2C توانسته است ۷۸۷ امتیاز در تست تک هسته ‌ای و ۳۷۱۰ امتیاز در تست چند هسته ‌ای را به دست آورد. در نکته ای قابل توجه، لیست گیک بنچ تایید می کند که این گوشی هوشمند می تواند یک پردازنده هشت هسته ای با نام رمز dandelion را به نمایش بگذارد. انتظار می ‌رود این پردازنده MediaTek Helio G25 باشد که در مدل ‌های نسل قبلی از جمله Redmi 9A و Redmi 9i استفاده شده است.

در نهایت، ما نمی توانیم انتظار خاصی در زمینه بهبود عملکرد در این گوشی داشته باشیم. همچنین این لیست اشاره می ‌کند که Redmi 10A می ‌تواند دارای ۴ گیگابایت رم و اندروید ۱۱ باشد که با یکی از نسخه های کاستوم سفارشی MIUI  این شرکت ارائه خواهد شد. البته احتمال این که کاستوم سفارشی گفته شده، نسخه MIUI 13 باشد بسیار ضعیف است.

اگرچه این لیست جزئیات بیشتری را از Redmi 10A به اشتراک نمی گذارد، گمانه زنی های موجود به بهبودهایی در بخش های مختلف گوشی از جمله نمایشگر بزرگ HD+ و ظرفیت باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی یا ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت در کنار پشتیبانی از شارژ معمولی ۱۰ واتی اشاره دارد. همچنین، ممکن است تنظیمات دوربین دوگانه در پشت گوشی داشته باشد.

با توجه به گزارش ‌های موجود، نسخه جهانی Redmi 10A می ‌تواند دارای شماره مدل ۲۲۰۲۳۳L2G  باشد. قابل ذکر است که این نسخه قبلاً در پایگاه داده FCC مشاهده شده است و انتظار می رود در آینده نزدیک در بازارهای جهانی عرضه شود. طبق لیست FCC افشا شده از نسخه جهانی، ممکن است این نسخه با ماژول دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی + ۲ مگاپیکسلی، حسگر اثر انگشت و پشتیبانی از Wi-Fi تک باند و LTE عرضه شود. همچنین، نسخه گفته شده می تواند اندروید ۱۱ با MIUI 12.5 را اجرا کند. در آخر نیز به تنظیمات ذخیره سازی چندگانه در این گوشی اشاره کرده است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.