بررسی, موبایل

لانچ گوشی Redmi Note 11 SE

لانچ گوشی Redmi Note 11 SE

Redmi Note 11 SE  با  Helio G95 SoC و دوربین ‌های چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی به زودی معرفی می ‌شود. در این مطلب به بررسی قیمت مورد انتظار و ویژگی ‌های این گوشی پرداخته ایم.

زیربرند شیائومی یعنی ردمی، به طور پیوسته در حال گسترش مجموعه گوشی های هوشمند خود است. بازار هند به تازگی گوشی هوشمند پریمیوم Redmi K50i  را دریافت کرده است. به زودی گوشی هوشمند دیگری به نام  Redmi Note 11 SE  دریافت خواهیم کرد. Redmi Note 11 SE جدید حدود اواخر آگوست در هند عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه Redmi Note 11 SE در هند

وب سایت Redmi India و گروه های رسانه های اجتماعی به طور رسمی جزئیات گوشی هوشمند آینده را فاش کردند. Redmi Note 11 SE  احتمالا ۲۶ آگوست عرضه خواهد شد و در mi.com و Flipkart در دسترس خواهد بود. میکروسایت Redmi Note 11 SE نیز تأیید می کند که اولین فروش در ۳۱ آگوست آغاز خواهد شد. (میکروسایت: سایت محتوای محرمانه است که خارج از صفحه اصلی شرکت و یا نشانه اینترنتی برند ایجاد می شود.)

ویژگی های Redmi Note 11 SE افشا شد

با نگاهی به گذشته درمیابیم که شیائومی گوشی Redmi Note 11 SE را در چین عرضه کرد. با این حال، به نظر می رسد که میکروسایت اختصاصی نسخه Redmi Note 11 SE India دارای تغییراتی است. برای نمونه، نوع چینی شامل چیپست مدیاتک Dimensity 700 است، در حالی که مدل هندی دارای چیپست مدیاتک هلیو G95 است.

در ابتدا، Redmi Note 11 SE  جدید دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی AMOLED با سوراخ پانچ در بالای آن است. این نمایشگر وضوح تصویر ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و طیف رنگی DCI-P3 را ارائه می دهد. Redmi Note 11 SE  در سه مدل با ۶ گیگابایت + ۶۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت + ۱۲۸ گیگابایت رم + حافظه پیش فرض عرضه خواهد شد.

اخبار تایید شده حاکی از آن است که Redmi Note 11 SE در پشت، دارای تنظیمات دوربین چهارگانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. تنظیمات دوربین همچنین شامل یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض، یک دوربین عکاسی ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور depth 2 مگاپیکسلی است. همچنین یک دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی در قسمت بریدگی ناچ قرار داده شده است.

در بخش سخت افزار، Redmi Note 11 SE  جدید دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی است. ویژگی‌های طراحی آن نیز شامل امتیاز IP53 است که باعث می‌ شود گوشی در برابر پاشش آب و گرد و غبار مقاوم باشد. همچنین شامل گزینه ها و مشخصه های معمولی مانند وای فای، بلوتوث، حسگر اثر انگشت و غیره خواهد بود.

قیمت Redmi Note 11 SE در هند

ویژگی های گفته شده تأیید می کنند که Redmi Note 11 SE نسخه تغییر نام تجاری داده شده Redmi Note 10S  است. این بدان معناست که Redmi Note 11 SE در هند کمتر از ۲۰۰۰۰ روپیه قیمت دارد. قیمت رسمی در مراسم رونمایی از گوشی اعلام خواهد شد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.