اخبار, موبایل

فروشگاه اپلیکیشن اندروید Google Play 10 ساله می شود

فروشگاه اپلیکیشن اندروید Google Play 10 ساله می شود

لوگوی جدید و گیفت ۱۰ سالگی

گوگل در سالگرد ۱۰ سالگی خود از لوگوی جدید گوگل پلی که قرار است «جادوی Google» را بهتر نمایش دهد رونمایی می کند. همچنین به عنوان یادبود و گیفت ای برای ۱۰ سال در کنار کاربران بودن، Google به اعضای Play Points که اکنون به ۱۰۰ میلیون نفر می ‌رسند، «۱۰ برابر» هر چیزی که خواهند خرید با فعال کردن یک تقویت ‌کننده امتیاز می ‌دهد.

می توان گفت پلی استور گوگل در حال حاضر ۱۰ ساله است یا به نوعی فقط ۱۰ سال از عمر آن می گذرد. با این وجود، فروشگاه برنامه اندروید گوگل به میلیون ها برنامه و بازی در سراسر جهان دسترسی دارد و آن ها را عرضه می کند. به مناسبت این رویداد، گوگل لوگوی پلی استور را نیز به روز کرده است.

اکنون، ۱۰ سال از تغییر نام  Android Market Place  به Google Play Store می گذرد. Android Market Place از سال ۲۰۰۸ در خدمت کاربران اندروید بوده و در سال ۲۰۱۲ به Google Play Store تغییر نام داد.

برنامه های اندرویدی که این نسل را اصلاح و بهبود یافته کردند

گوگل ۱۰ برنامه (مخصوص هند) را ذکر کرده است که این نسل را اصلاح کرده اند. این لیست شامل تمام برنامه های محبوب رایگان مانند WhatsApp، Truecaller، Paytm، Amazon India، Flipkart، JioSaavn (که قبلا با نام Saavn شناخته می شد) و MX Player (از دوران قبل از(OTT، Hotstar، PhonePe  و ShareChat می باشد.

این گفته ها همچنین به این معنی است که اکثر کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی حداقل تعداد کمی از این برنامه ها را خواهند داشت. مثلا خود ما مدت‌ هاست که از برخی از این برنامه‌ ها مانند واتس ‌اپ استفاده می ‌کنیم و این برنامه‌ ها قطعاً در طی چند سال اخیر بهتر و دارای ویژگی ‌های مفید تر شده ‌اند.

بازی های اندرویدی که ایالات متحده را مجذوب خود کردند

گوگل برخی از برنامه های دانلود شده و بازی شده از فروشگاه گوگل پلی را برای این فهرست ذکر کرده است. این لیست شامل  Lords Mobile، Candy Crush Saga، Clash of Clans، Subway Surfers، BGMI( که قبلاً با نام PUBG: Mobile شناخته می شد)، COD: Mobile، ۸ Ball Pool، Real Cricket 20، Ludo King، و World Cricket Championship 2 می باشد.

همه برنامه ‌ها و بازی‌ هایی که گوگل در دهمین سالگرد تاسیس Play Store معرفی کرده، بیش از چهار ستاره دارند و این ها همچنین برخی از بازی‌ ها و برنامه‌ های دانلود شده در سراسر کشور هند هستند. همچنین جالب است که برخی از این برنامه ها و بازی ها مربوط به دوران قبل از گوگل پلی استور هستند، در حالی که تعدادی از آن ها تنها چند سال از عمرشان می گذرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.