اخبار, سامسونگ

تنظیمات دوربین Galaxy Z Fold 4

Galaxy Z Fold 4

اولین رندرهای افشا شده از Galaxy Z Fold 4  تنظیمات دوربین اصلاح شده را نشان می دهد..

شایعات زیادی در مورد تغییرات احتمالی در گلکسی زد فولد ۴ شنیده ایم و امروز، افشاگر قابل اعتمادی به نام Steve H.McFly  اولین رندرهای گوشی تاشو بعدی سامسونگ را به اشتراک گذاشته است.

این تصاویر که توسط سایت Smartprix  منتشر شده اند، طراحی کلی مشابه گوشی ای که در نهایت ممکن است عرضه شود را نشان می دهند. قابل توجه ترین تغییر این است که سنسورهای دوربین دیگر مشابه یک برآمدگی طراحی نشده اند و در عوض مستقیماً در پشت دستگاه قرار گرفته اند. این سبک تنظیمات یادآور گوشی Galaxy S22 Ultra  است.

به نظر می رسد حسگرهای این گوشی بیشتر و نمایان تر از گلکسی زد فولد ۳ هستند اما هنوز اطلاعات کاملی از این سنسورها افشا نشده است. گوشی  Fold 3 با یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض عرضه می‌ شود ولی در نهایت نتایج آن‌ طور که از یک گوشی پریمیوم انتظار می‌ رود، خوب نیست.

شایعه شده که Z Fold 4 دارای مشخصات دوربینی در سطح یک گوشی پرچم دار است. بر طبق شایعات ممکن است سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۲۲ اولترا و همچنین دوربین تله فوتو ۳ برابری ۱۰ مگاپیکسلی آن در زد فولد۴ نیز به کار رود.

اگرچه Fold 4 در تصاویر رندر افشا شده به اندازه کافی و دقیق مشخص نیست، اما احتمالا Fold 4  می تواند طراحی جعبه ای مانند بیشتری نسبت به Fold 3 داشته باشد. با این که زد فولد۴ احتمالاً صفحه نمایش داخلی ۷.۶ اینچی و ۶.۲ اینچی بیرونی نسخه قبلی خود را به ارث برده، اما شایعه شده است که نمایشگرها دارای نسبت تصویر (aspect ratio) وسیع تری هستند. سایت Smartprix  نوشته است که ابعاد این مدل جدید نسبت به مدل قبلی از ۱۵۸.۲×۱۲۸.۱×۶.۴ mm  به ۱۵۵x130x7.1 mm  تغییر کرده است.

برخی تغییرات جدید که به سختی قابل تشخیص هستند نیز در لولای گوشی ایجاد شده است تا آن را فشرده تر و قوی تر کند. برخلاف سه گوشی قبلی  Z Fold، انتظار نمی رود که  Fold 4 هم دارای طراحی لولای دوگانه باشد و در عوض ممکن است به مکانیزم تک لولا روی بیاورد.

علیرغم آنچه که شایعات اولیه گفته بودند، صفحه نمایش به دوربین زیر نمایشگر مجهز نشده است و گوشی دارای اسلاتی برای S Pen نیست.

سامسونگ احتمالاً این دستگاه را در ماه آگوست معرفی خواهد کرد و با توجه به اینکه رقابت در ارائه گوشی های تاشو توسط برندهای مختلف تشدید شده، ممکن است مجبور باشد برای حفظ جایگاه خود به عنوان یکی از بهترین گوشی‌ های تاشو سال ۲۰۲۲ بیشتر بجنگد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.