دسته بندی نشده

عینک هوشمند ری‌بن و فیسبوک

عینک هوشمند ری‌بن

 معرفی  Ray-Ban Stories عینک هوشمند جذاب از فیس بوک!

فیس بوک به تازگی وارد تجارت عینک های هوشمند شده و این کار را با مشهورترین نام در تاریخ عینک های شیشه ای یعنی : Ray -Ban

انجام داده است.

این عینک آفتابی جدید Ray-Ban با قیمت  ۲۹۹ دلاری دارای دو دوربین ۵ مگاپیکسلی ، صفحه لمسی ، بلندگوهای داخلی ، سه میکروفون و یک کیس شارژ است.

این عینک های هوشمند در سبک های کلاسیک Ray-Ban مانند Wayfarer ،Meteor و Round و با ترکیب فریم و رنگ های شیشه ای عرضه می شوند. گزارشات میگویند عینک جدید ری بن از عینک های هوشمند شرکت  Snapchat که نسل اول آن در سال ۲۰۱۶ تولید شد و اکنون در حال ارائه نسل سوم هستند پیشی گرفته و آن را به خود اختصاص می دهد. 

  Ray-Ban Stories دارای دو دوربین ۵ مگاپیکسلی هستند که می توانند هم عکس و هم فیلم های ۳۰ ثانیه ای بگیرند. این عینک دارای فضای ذخیره سازی داخلی برای بیش از ۵۰۰ عکس و حدود ۳۰ فیلم است. ردیف میکروفون سه گانه عینک ری بن از فناوری تشکیل پرتو و حذف نویز برای رکورد صدای خوب در حین ضبط ویدئو استفاده می کند.

عینک آفتابی هوشمند ری بن از عکاسی محاسباتی ، HDR ، همجوشی با نور کم (حالت شب) ، تثبیت کننده ویدئو و کاهش نویز و صدا برای جلوه دادن عکس ها و فیلم های شما پشتیبانی می کند.

عکس و فیلم های شما در اپلیکیشن جدید Facebook View ذخیره می شوند که با قابلیت های این برنامه می توانید آنها را ویرایش کرده و به اپ های اجتماعی دلخواهتان مانند:  Instagram ، Messenger ، Twitter ، TikTok ،  Snapchat و موارد دیگر ارسال کنید و به اشتراک بگذارید.

کیس شارژ این عینک آفتابی برای سه روز استفاده آن را شارژ و قابل استفاده کند. به طور معمول هنگام خرید با عینک ری بن یک کیف ، پارچه تمیز کننده ، کیسه پارچه ای و کابل USB دریافت می کنید.

Ray-Ban Stories در حال حاضر برای خرید آنلاین و در فروشگاه های مختلف منتخب در ایالات متحده ، استرالیا ، کانادا ، ایرلند ، ایتالیا و انگلستان با قیمت ۲۹۹ دلار موجود است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.