بررسی, موبایل

شیائومی سری ۱۲S و طراحی پنل پشتی چرم دوست دار محیط زیست

شیائومی سری 12S و طراحی پنل پشتی چرم دوست دار محیط زیست

ویژگی های مورد انتظار و جزییات مشخصات شیائومی ۱۲S

شیائومی در حال کار بر روی چند گوشی هوشمند جدید است که می ‌توانند به زودی وارد بازار شوند. یکی از این سری های جدید، شیائومی ۱۲ اس می باشد که عرضه آن در تاریخ ۴ جولای در چین تایید شده است. ما اطلاعاتی را به وسیله افشاگری ها و شایعات در مورد شیائومی ۱۲S  جدید به دست آورده ایم؛ اکنون نیز یک افشاگری تازه طراحی و جنس پنل پشتی سری جدید گوشی های هوشمند آینده شیائومی را افشا می کند.

گوشی شیائومی ۱۲ اس و متریال چرم سازگار با محیط زیست

منبعی از چین تأیید کرده است که سری جدید شیائومی ۱۲ اس  دارای متریال چرمی سازگار با محیط زیست برای پنل پشتی خواهد بود. گفته می شود که این متریال جدید برای لمس کردن و گرفتن در دست راحت بوده و در برابر آلودگی بسیار مقاوم است. علاوه بر این، منبع افشاگر گفته است که این مواد جدید چرمی سازگار با محیط زیست، دوام گوشی هوشمند را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. این ماده به گونه ای ساخته شده است که در برابر پوسته پوسته شدن و بریدگی مقاوم باشد و همچنین به راحتی تمیز شود. ظاهراً، شیائومی بافت پوست گوساله را به صورت سفارشی طراحی کرده است تا علاوه بر استحکام خوب، با پوست هم سازگاری داشته باشد. لازم به ذکر می باشد این اولین باری است که شیائومی نوع جدیدی از پنل پشتی را برای گوشی های خود ارائه می دهد. در حال حاضر پنل های پشتی شیشه ای، پلاستیکی و فلزی مد روز هستند. این متریال اغلب لک گرفته و به راحتی کثیف می شوند. پنل پشتی چرمی سیلیکونی سازگار با محیط زیست جدید با هدف افزایش طول عمر شیائومی ۱۲ اس آینده طراحی شده است.

چه انتظاراتی از شیائومی سری ۱۲S می توانیم داشته باشیم؟

سری ۱۲ اس شیائومی شامل سه مدل نوع پایه، شیائومی ۱۲ اس پرو و ​​شیائومی ۱۲ اس اولترا است. گفته می شود شیائومی ۱۲ اس، قدرت خود را از آخرین پردازنده اسنپدراگون یعنی ۸+ Gen1  می گیرد. به نظر می رسد دلیل تاخیر در عرضه گوشی های هوشمند جدید، تولید آن ها با این پردازنده باشد. اگر گزارش ها را باور کنیم، شیائومی ۱۲ اس اولترا آینده از پنل ۶.۷۳ اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن QHD+ و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز بهره می برد. علاوه بر این، همکاری شیائومی با لایکا در دوربین‌ های سری گوشی ‌های هوشمند آینده برجسته خواهد شد. گزارش ها همچنین حاکی از آن است که سری جدید شیائومی ۱۲ اس دارای بلندگوهای Harman Kardon خواهد بود و گزینه های ارتباطی و اتصال معمول را در بر خواهد گرفت. این گزینه ها شامل ۵G، ۴G، Wi-Fi 6E، بلوتوث ۵.۲ و غیره است. برای بخش باتری نیز، گوشی شیائومی ۱۲ اس با باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی، شارژ بی سیم ۵۰ واتی و پشتیبانی از شارژ بی سیم معکوس ۱۰ واتی شناسایی شده است.
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.