اخبار, تکنولوژی, ساعت هوشمند

ناوبری Google Maps در ساعت های هوشمند بدون نیاز به گوشی

ناوبری و تعیین مسیر Google Maps در Wear OS اکنون بدون گوشی کار می کند عنوان گویای همه چیز است: از هم اکنون، پیمایش گام به گام در ساعت های هوشمند Wear OS می تواند حتی بدون اتصال گوشی هوشمند به ساعت نیز کار کند. با این حال، همچنان به اتصال اینترنت نیاز دارید چرا که ناوبری و تعیین مسیر به صورت آفلاین نیست. این بدان معناست که تنها ساعت ‌های هوشمند Wear OS با پشتیبانی از LTE می ‌توانند از این ویژگی در هر کجای دنیا استفاده کنند، البته تا زمانی که سیگنال شبکه وجود داشته باشد. (Wear OS یک سیستم عامل ساعت هوشمند است که توسط گوگل ایجاد شده و پشتیبانی می‌شود.) از سوی دیگر اگر ساعت هوشمند Wear OS شما از اتصال LTE برخوردار نیست، تا زمانی که ساعت به شبکه Wi-Fi متصل است همچنان می ‌توانید از مسیریابی Google Maps بدون نیاز به گوشی هوشمند استفاده کنید. البته اینکه چه اندازه ویژگی گفته شده در طبیعت قابل استفاده خواهد بود باید تست و آزمایش کرد؛ در نهایت، شبکه ‌های وای ‌فای نمی ‌توانند بیش از حد حرکت کنند و برد سیگنال داشته باشند، در حالی که «هدایت و تعیین مسیر» نیازمند حرکت زیاد است. در هر صورت این ویژگی اکنون فعال است و می توانید در حالی که گوشی هوشمند همراهتان نیست، ناوبری و هدایت گام به گام Maps را دریافت کنید. این نکته مشخص نیست که آیا ناوبری آفلاین به ساعت های هوشمند خواهد رسید یا خیر، اما وجود و پیشرفت این ویژگی قطعا گامی در مسیر درست است.

ناوبری و تعیین مسیر Google Maps در Wear OS اکنون بدون گوشی کار می کند
عنوان گویای همه چیز است: از هم اکنون، پیمایش گام به گام در ساعت های هوشمند Wear OS می تواند حتی بدون اتصال گوشی هوشمند به ساعت نیز کار کند. با این حال، همچنان به اتصال اینترنت نیاز دارید چرا که ناوبری و تعیین مسیر به صورت آفلاین نیست. این بدان معناست که تنها ساعت ‌های هوشمند Wear OS با پشتیبانی از LTE می ‌توانند از این ویژگی در هر کجای دنیا استفاده کنند، البته تا زمانی که سیگنال شبکه وجود داشته باشد. (Wear OS یک سیستم عامل ساعت هوشمند است که توسط گوگل ایجاد شده و پشتیبانی می‌شود.)
از سوی دیگر اگر ساعت هوشمند Wear OS شما از اتصال LTE برخوردار نیست، تا زمانی که ساعت به شبکه Wi-Fi متصل است همچنان می ‌توانید از مسیریابی Google Maps بدون نیاز به گوشی هوشمند استفاده کنید. البته اینکه چه اندازه ویژگی گفته شده در طبیعت قابل استفاده خواهد بود باید تست و آزمایش کرد؛ در نهایت، شبکه ‌های وای ‌فای نمی ‌توانند بیش از حد حرکت کنند و برد سیگنال داشته باشند، در حالی که «هدایت و تعیین مسیر» نیازمند حرکت زیاد است.
در هر صورت این ویژگی اکنون فعال است و می توانید در حالی که گوشی هوشمند همراهتان نیست، ناوبری و هدایت گام به گام Maps را دریافت کنید. این نکته مشخص نیست که آیا ناوبری آفلاین به ساعت های هوشمند خواهد رسید یا خیر، اما وجود و پیشرفت این ویژگی قطعا گامی در مسیر درست است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.