سامسونگ, موبایل

معرفی Galaxy A33 5G و Galaxy A13 5G در فوریه ۲۰۲۲

معرفی Galaxy A33 5G و Galaxy A13 5G در فوریه 2022

Samsung Galaxy A33 5G، Galaxy A13 5G در فوریه ۲۰۲۲ به بازار هند معرفی می شوند. چه انتظاری از آن ها می رود؟

کمپانی سامسونگ مشغول تعیین زمان لانچ سری جدید گلکسی S و عرضه آن ها به بازار است. این برند قرار است در اوایل ماه آینده از Galaxy S21 FE در بازار جهانی رونمایی کند و عرضه آن برای بازار هند نیز در ماه ژانویه انجام خواهد شد. پس از لانچ  Galaxy S21 FE، انتظار می رود این برند کره جنوبی دو دستگاه ۵G  میان رده به نام های Galaxy A33 5G و A13 5G را به بازار معرفی کند.

A13 5G قبلا به صورت رسمی در بازار بین المللی معرفی شده است، البته رندرهای گلکسی A33 5G نیز ماه گذشته افشا شد. اکنون، جدول زمانی راه اندازی و عرضه هر دو دستگاه برای بازار هند به صورت آنلاین اعلام شده است.

سامسونگ تاریخ لانچ Galaxy A33 5G، Galaxy A13 5G در هند را مشخص کرد.

۹۱mobiles  از طریق Mukul Sharma  گزارش می دهد که عرضه هر دو گلکسی A33 5G و گلکسی A13 5G در هند تا فوریه ۲۰۲۲ اتفاق می افتد. این گزارش همچنین بیان کرد که قیمت Galaxy A33 5G آینده نسبت به گلکسی A32 قبلی بالاتر نخواهد بود. با این حال، سامسونگ ممکن است هر دو نوع ۴G  و ۵G  را مانند مدل های پیشین گلکسی A33 ارائه نکند.

ویژگی ها و طراحی مورد انتظار برای  Samsung Galaxy A33 5G

از نظر طراحی، ماژول دوربین پشتی گلکسی A33 مشابه گلکسی A32 خواهد بود و دوربین چهارگانه ای به همراه فلاش LED خواهد داشت. بخش سیم کارت در لبه بالایی دستگاه قرار داشته، در حالی که پنجره مشبک بلندگو در لبه پایینی آن قرار خواهد گرفت. در قسمت جلو، این گوشی هوشمند دارای یک بریدگی قطره ای مانند برای قرار دادن سنسور دوربین سلفی است.

از ویژگی های گلکسی A33 5G می توان به صفحه نمایش ۶.۴ اینچی Full HD+ اشاره کرد. با این حال، نرخ تازه سازی و نوع صفحه نمایش هنوز افشا نشده است. برای یادآوری، گلکسی A32 با پنل AMOLED 90 هرتزی معرفی شد، پس از جانشین آن نیز می توانیم انتظار مشابهی داشته باشیم. گفته می شود از دیگر ویژگی های آن می توان به باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۱۵ واتی، سنسور دوربین اصلی ۶۴ یا ۴۸ مگاپیکسلی و ابعاد ۱۵۹.۷ x 74 x 8.1  میلی متر اشاره کرد. پردازنده این گوشی هنوز مشخص نیست. باید دید که آیا سامسونگ تراشه اسنپدراگون را انتخاب می کند یا چیپست مدیاتک را برای گلکسی A33 5G قرار خواهد داد.

ویژگی های Samsung Galaxy A13 5G برای بازار هند

گلکسی A13 5G با قیمت ۲۴۹.۹۹ دلار در ایالات متحده (تقریباً ۱۸۷۴۰ روپیه) عرضه شد که می توان آن را ارزان ‌ترین گوشی ۵G  سامسونگ نامید. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. این دستگاه از پردازنده هشت هسته‌ ای مدیاتک Dimensity 700 SoC قدرت می گیرد و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی دارد. برای بخش دوربین‌ ها، گلکسی A13 5G دارای تنظیمات دوربین سه‌ گانه ۵۰ مگاپیکسلی و سنسور دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ بتواند نسخه ۴G  گلکسی A13 را در هند نیز بیاورد زیرا طبق گزارش ها، تولید این گوشی در کارخانه Greater Noida  این شرکت آغاز شده است. سامسونگ هیچ اطلاعاتی در رابطه با راه اندازی دستگاه های گفته شده در بالا برای هند به اشتراک نگذاشته است. بنابراین، بهتر است منتظر تایید رسمی باشیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.