بررسی, ساعت هوشمند

معرفی ساعت هوشمند گارمین Forerunner 955

ساعت هوشمند گارمین

گارمین ساعت هوشمند مدل Forerunner 955 جدید را معرفی کرد. این ساعت با صفحه نمایش لمسی و پیش ‌بینی عملکردهای جدید رونمایی شد.

Forerunner 955 گارمین،  جدیدترین ساعت ورزشی پیشرفته این شرکت بوده و ممکن است بزرگترین ارتقاء سری Forerunner 9xx باشد زیرا اکنون با صفحه نمایش لمسی و گزینه‌ ای برای دریافت آن با شارژ خورشیدی عرضه می ‌شود، همچنین مجموعه ‌ای از معیارها، ویژگی ‌ها و پیش‌بینی عملکردهای جدید را اضافه کرده است.

Forerunner 955  جایگزین Forerunner 945 با اتصال LTE  است که سال گذشته عرضه شد و تا حدودی در ظاهر مشابه به نظر می رسند زیرا دارای قطر ۴۶.۵ میلی متر در بدنه ای است که با ۱۴.۴ میلی متر فقط اندکی نسبت به ورژن قبل ضخیم تر است. همچنین با بدنه پلیمری تقویت شده با الیاف آشنا و همان وزن سبک حدود ۵۰ گرم ارائه می شود.

از آنجایی که این یک مدل Forerunner  است، دارای صفحه نمایش MIP Transflective (قابل مشاهده در نور خورشید) می باشد که بسیار کارآمد است و به راحتی در فضای باز دیده می شود، در این مدل خود صفحه نمایش کمی بزرگ تر است. نسل های قبلی از صفحه نمایش ۱.۲ اینچی با رزولوشن ۲۴۰ پیکسل استفاده می کردند، در حالی که Forerunner 955 از صفحه نمایش ۱.۳ اینچی با وضوح ۲۶۰ پیکسل استفاده می کند.

با این حال، چشمگیرترین ویژگی جدید این ساعت صفحه نمایش لمسی آن است. در عین حال، اگر ترجیح می دهید از قابلیت لمسی بودن نمایشگر استفاده نکنید؛ هنوز ۵ دکمه آشنای این ساعت را دارید.

خلاصه ویژگی های Forerunner 955

تک سایز ۴۶.۵ میلی متر، ضخامت ۱۴.۴ میلی متر، وزن ۵۲ گرم، قیمت ۵۰۰ دلار، مدل خورشیدی ۶۰۰ دلار، صفحه نمایش لمسی، صفحه نمایش کمی بزرگ تر از ورژن قبل، صفحه نمایش گوریلا گلس DX، ضد آب ۵ATM، عمر باتری تا ۱۵ روز (۴۲ ساعت در حالت  GPS)، ذخیره ۲۰۰۰ آهنگ ، NFC، Garmin Pay، وضعیت HRV و سایر ویژگی‌های بازیابی جدید و نقشه‌های از پیش بارگذاری شده

ویژگی های جدید

گزارش صبحگاهی قابل تنظیم (شامل اطلاعاتی از وضعیت خواب، ریکاوری، تمرین و وضعیت HRV کاربر و آب و هوای روز) آمادگی تمرین ، ویجت مسابقه، قدرت اختصاصی دویدن

این ساعت پیشرفته تر از Forerunner  است که همه ویژگی ‌های موجود در مدل Forerunner 255  ارزان ‌تر را داراست.

در لیست ویژگی های جدید، ویژگی گزارش صبحگاهی، خلاصه ای دقیق از خواب شبانه و ریکاوری شما است.

یک معیار کاملاً جدید در این ساعت، وضعیت HRV (تغییرات ضربان قلب) است که ضربان قلب شما را در طول شب و همچنین در یک دوره ۷ روزه نشان می دهد.

شما همچنین چند ویجت جدید عملکرد مانند Race Widget و Running Power دارید. Race Widget ابزاری برای نمایش نکات آموزشی، تمرینات پیشنهادی، پیش بینی آب و هوا و تخمین زمان چرخه قاعدگی و بارداری است. ویجت Running Power عملکرد و کارایی شما را در زمان واقعی اندازه گیری می کند، اما به یک وسیله جانبی اضافی مانند یک بند سینه سازگار نیاز دارد.

ویژگی نقشه های از پیش بارگذاری شده

یکی از ویژگی ‌هایی که در مدل Forerunner 255  ندارید، نقشه ‌های از پیش بارگذاری‌ شده است. اگر در سفرهایتان اغلب به مکان ‌هایی می‌ روید که پوشش تلفن همراه وجود ندارد، این ویژگی می ‌تواند راه گشا باشد.

ویژگی Preloaded maps با صفحه نمایش لمسی جدید و به طور کلی صفحه نمایش بزرگ تر بسیار بهتر عمل می کند.

استقامت در زمان واقعی

به عنوان مثال، بینش‌ های جدید استقامت به شما می ‌گوید چقدر بنزین در مخزن باقی مانده است و بر این اساس سرعت خود را مدیریت کنید! این معیار قبلاً در سری  Garmin Fenix  موجود بود و اصل آن کمک به کاربران برای مدیریت تلاش و قدرت خود در حین دویدن یا دوچرخه‌ سواری است.

شما همچنین ویژگی Up Ahead  را در این ساعت دارید که مرتبا مکان های نزدیک را هنگام تمرین نشان می دهد ومی تواند بسیار مفید باشد.

نظر شما در مورد ساعت گارمین Forerunner 955  جدید چیست؟

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.