اخبار, سامسونگ, موبایل

مشخصات گوشی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ لو رفت!

گوشی گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

مشخصات کامل گوشی گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ قبل از لانچ در ماه آگوست، افشا شد!

انتظار می رود از گوشی هوشمند گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ به طور رسمی در ماه آگوست سال جاری رونمایی شود. پیش از عرضه، ما شاهد چندین رندر و افشای اطلاعات مربوط به مشخصات نسل بعدی سری Galaxy Z Fold بوده ایم. اکنون، مشخصات کامل گلکسی زد فولد ۴ توسط افشاگر مشهور در زمینه گجت های الکترونیکی به نام Yogesh Brar در توییتر ارائه شده است.

سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ دارای صفحه نمایش  AMOLED و پردازنده اسنپدراگون ۸+ نسل ۱ است.

به گفته این منبع، گلکسی زد فولد ۴ با صفحه نمایش ۷.۶ اینچی QXGA+ AMOLED در داخل گوشی و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز وارد بازار خواهد شد. در قسمت بیرونی، این گوشی دارای یک صفحه نمایش کوچکتر ۶.۲ اینچی HD+ AMOLED با همان نرخ رفرش صفحه ۱۲۰ هرتز خواهد بود. گلکسی زد فولد ۳ سال گذشته نیز همان اندازه صفحه نمایش را با کمی تفاوت ارائه می کرد. از نظر نرم ‌افزاری، این گوشی هوشمند با اندروید ۱۲ و رابط کاربری OneUI  عرضه خواهد شد.

در بخش سخت افزار، سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ در مقایسه با اسنپدراگون ۸۸۸ که در نسل قبلی اش به کار برده شد، از پردازنده جدید Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1  که اخیراً معرفی شده است، استفاده می ‌کند. گفته می شود که این گوشی در انواع رم ۱۲ و ۱۶ گیگابایتی و مدل های حافظه داخلی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می شود. برای تصویربرداری، انتظار می ‌رود زد فولد ۴ با ماژول دوربین سه ‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی عرضه شود.

دوربین اصلی گلکسی زد فولد ۴ با لنز ۱۲ مگاپیکسلی واید و دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۳ برابری همراه است. این منبع همچنین ادعا می کند که گوشی جدید سری Z Fold به یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی زیر نمایشگر در صفحه نمایش بیرونی مجهز خواهد شد. علاوه بر این، دستگاه دارای باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می کند.

تولید انبوه  Galaxy Z Fold 4 و Z Flip 4  سامسونگ آغاز شد

اگر گزارش ها را باور کنیم، غول فناوری کره جنوبی در حال حاضر تولید انبوه گوشی های سامسونگ گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ را آغاز کرده است. این شرکت انتظار فروش دو برابری محصولات جدیدش را نسبت به فروش سایر گوشی های هوشمند تاشو در سال جاری را دارد، بنابراین به همان میزان یعنی دو برابر ظرفیت مدل های امسال، تولید خواهد کرد. گفته می شود که این برند تا پایان سال جاری بیش از ۱۰ میلیون دستگاه از این گوشی ها را تولید خواهد کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.