اخبار, موبایل

مشاهده شیائومی ۱۳ در سایت Geekbench

مشاهده شیائومی 13 در سایت Geekbench

افشای شیائومی ۱۳ با مشخصاتی همچون: تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و رم ۱۲ گیگابایتی

شیائومی می تواند به زودی سری Xiaomi 13 را در بازار کشور هند عرضه کند. ممکن است گوشی‌های هوشمند اندرویدی پرمیموم آینده این شرکت چینی گواهینامه BIS را دریافت کرده باشند.  گواهینامه BIS  بیانگر توانایی یک مجموعه در طراحی، تولید و کنترل کیفیت محصولشان مطابق با استانداردهای کشور هند می باشد. این گواهی نشان دهنده آن است که کالای مورد نظر تولید شده، کلیه الزامات و استانداردهای مربوط به این کشور را برآورده نموده است.

اکنون، این دستگاه ها در Geekbench مشاهده شده است که وجود آن برخی از مشخصات کلیدی را تایید می کند. بیایید به قابلیت ها، سخت افزار، ویژگی های مورد انتظار و رقبای شیائومی ۱۳ نگاهی بیندازیم.

مشخصات و ویژگی های شیائومی ۱۳

انتظار می رود شیائومی در چند هفته آینده سری گوشی های اندرویدی شیائومی ۱۳ را معرفی کند. این شرکت می تواند دو گوشی در سری Xiaomi 13 عرضه کند: Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro.

با این حال، قبل از اعلام رسمی این شرکت، یک لیست بنچمارک جدید از یک گوشی هوشمند شیائومی به صورت آنلاین منتشر شد. طبق گزارش ها، شیائومی ۱۳ با کد ۲۲۱۱۱۳۳C  شناخته می شود و قبلاً در سایت گواهینامه ۳C دیده شده بود. همین دستگاه اکنون در Geekbench ظاهر شده است.

لیست بنچمارک برای شیائومی ۱۳ برخی از مشخصات کلیدی آن را نشان می دهد. با توجه به لیست، حتی نسخه پایه در سری Xiaomi 13 دارای آخرین چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام خواهد بود. به نظر می رسد دستگاه در حال آزمایش دارای ۱۲ گیگابایت رم است. با این حال، شیائومی ۱۳ می تواند با انواع رم ۸ و ۱۶ گیگابایتی عرضه شود.

این لیست نشان می دهد که شیائومی ۱۳ در تست تک هسته ای ۱۴۹۷ امتیاز کسب کرده و در تست چند هسته ای موفق به کسب ۵۰۸۹ امتیاز شده است. این امتیازات با سایر گوشی های هوشمندی که از چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۲ بهره می برند، مطابقت دارد.

لیست GeekBench 5 همچنین نشان داد که گوشی هوشمند شیائومی دارای سیستم عامل اندروید ۱۳ است. با این حال، از آنجایی که این گوشی متعلق به شیائومی است،  بدیهی ست که دارای کاستوم سفارشی MIUI 14 در سیستم عامل پایه باشد.

ویژگی های مورد انتظار شیائومی ۱۳ و عرضه در هند

سری ۱۳ شیائومی باید شامل نسخه پایه شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو باشد. گزارش‌ های قبلی حاکی از آن بود که این گوشی‌ های هوشمند دارای سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی  IMX989 یک اینچی، لنز دوربین ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو خواهند بود. ممکن است یک دوربین جلوی ۳۲ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی در هر دو دستگاه وجود داشته باشد. طبق گزارش ها، شرکت لایکا تولید لنزها را تامین خواهد کرد.

اگرچه شیائومی هنوز چیزی را تایید نکرده است، شایعات ادعا می کنند که این شرکت چینی تولید گوشی های هوشمند می تواند سری Xiaomi 13 را در اوایل دسامبر ۲۰۲۲ عرضه کند. از آنجایی که هند بازار بزرگی برای شیائومی است، این شرکت عرضه گوشی های هوشمند فوق را در بازار این کشور به تاخیر نمی اندازد.

دستگاه های سری ۱۳ شیائومی با سامسونگ گلکسی اس ۲۳، iQOO 11 پرو و ​​چندین مدل گوشی دیگر که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ پشتیبانی می کنند، رقابت خواهند کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.