اخبار, سامسونگ, موبایل

لیست به روز رسانی اندروید ۱۳ سامسونگ ۲۰۲۲ با یک سوپرایز

لیست به روز رسانی اندروید 13 سامسونگ 2022 با یک سوپرایز

گوگل به طور رسمی اندروید ۱۳ را در اواسط آگوست منتشر کرد و چند روز پیش، OnePlus  اولین فروشنده اندرویدی بود که آخرین نسخه سیستم عامل گوگل را روی یک گوشی غیر از برند پیکسل عرضه کرد. یک گزارش قبل تر گفته بود که سامسونگ می ‌تواند در ماه اکتبر عرضه One UI 5.0  مبتنی بر اندروید ۱۳ را آغاز کند و اکنون، افشاگری هایی در منابع مختلف گوشی ‌هایی را فهرست کرده است که قبل از پایان سال به ‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

One UI 5  ممکن است تغییرات بصری زیادی را ارائه ندهد، اما با بسیاری از موارد افزوده شده کاربردی از جمله داشبورد امنیتی بازطراحی شده، گزینه‌ های سفارشی ‌سازی جدید و ویژگی‌ های دسترسی همراه است.

بر اساس شایعات اخیر، اندروید ۱۳ همچنین ممکن است به‌ روزرسانی‌ های یکپارچه را اجباری کند و به گوشی ‌ها اجازه دهد به ‌روزرسانی ‌های جدید را در بکگراند نصب کنند.

اگرچه One UI 5 بتا برای دو تا از بهترین گوشی‌ های سامسونگ یعنی گلکسی S22 و S21 از هفته اول آگوست در دسترس بوده است، اما همه طرفدار نسخه ‌های بتا نیستند، زیرا اغلب دارای باگ و مشکلات بسیار هستند. SamMobile نام گوشی های گلکسی را به دست آورده است که امسال به روز رسانی پایدار اندروید ۱۳ را دریافت خواهند کرد.

جای تعجب نیست که سری گوشی های گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۱، گلکسی زد فولد ۴ و زد فولد ۳ تاشو و گلکسی زد فلیپ ۴ و زد فلیپ ۳ تاشو در این لیست هستند. یکی از موارد شگفت انگیز در این فهرست گوشی سامسونگ مدل گلکسی A53 است، یک گوشی میان رده که در ماه مارس عرضه شد. جالب است بدانید که آپدیت اندروید ۱۲ در ماه ژانویه برای گلکسی A52 عرضه شد.

گوشی های مقرون به صرفه گلکسی  A، مهم ترین منبع درآمد سامسونگ هستند که ۵۸ درصد از کل فروش این برند را در سال ۲۰۲۱ به خود اختصاص داده اند. از سوی دیگر، گوشی‌ های نوت متوقف ‌شده در اولویت قرار گرفته ‌اند، زیرا بر اساس شایعات امروز و برخلاف سال‌ های اخیر، یک میان ‌رده آخرین نسخه سیستم‌ عامل اندروید را قبل از گوشی نوت دریافت خواهد کرد.

شایعه شده که سامسونگ نسخه عمومی One UI 5 را در تاریخ ۱۷ یا ۱۹ اکتبر منتشر خواهد کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.