موبایل

لانچ Poco X4 در هند ممکن است به زودی رخ دهد!

گوشی poco x4

اخیراً با گزارش ها و گمانه زنی های متعددی در رابطه با ارائه گوشی های هوشمند آینده مواجه شده ایم. در میان دستگاه های گفته شده می‌توان به سری Poco X4 اشاره کرد که شایعات زیادی را به خود اختصاص داده است. دستگاه های آینده Poco احتمالاً با دو مدل به نام های  Poco X4 و Poco X4 GT عرضه خواهد شد. از نظر فنی، ممکن است سه گوشی هوشمند وجود داشته باشد زیرا Poco X4 می تواند در دو نوع : استاندارد و نوع NFC عرضه شود.  

اکنون، علاوه بر این گمانه زنی ها، گوشی های هوشمند سری Poco X4 در فهرست پایگاه داده IMEI مشاهده شده اند که نشان می دهد این دستگاه ها می توانند به زودی در هند راه اندازی شوند. همراه ما باشید تا در این مقاله به جزئیات گوشی های آینده پوکو نگاهی بیندازیم.

طبق فهرست موجود در پایگاه داده IMEI ،لیست سری  Poco X4  احتمالا با شماره مدل  ۲۲۰۱۱۱۶PI و Poco X4 NFC دارای شماره مدل ۲۲۰۱۱۱۶PG   خواهد بود. این گوشی های هوشمند احتمالا به زودی در هند عرضه خواهند شد. لیست IMEI نام این گوشی ها را فاش نکرد اما منابع نشت خبر ادعا می کنند که این گوشی می تواند به سری Poco X4 تعلق داشته باشد.

اگر با دقت بیشتری توجه کنیم، از راه اندازی های گذشته توسط این برند می توان فهمید که حرف “i” در شماره مدل نشان می دهد که دستگاه می تواند نوع هندی باشد. از سوی دیگر، گمانه زنی ها برای عرضه نسخه NFC در بازارهای جهانی وجود دارد. باید دید که آیا در هر دو نسخه به جز حذف پشتیبانی از NFC در نوع استاندارد پوکو X4، تغییری در مشخصات وجود خواهد داشت یا خیر. این مشخصات چیزی شبیه به کاری است که این شرکت در گذشته با Poco X3 و Poco X3 NFC انجام داد. می توان انتظار داشت که همین روند توسط جانشینان آن نیز دنبال شود.

با این حال، تمام این صحبت ها حدس و گمان های محض هستند و می توانیم انتظار داشته باشیم که در آینده برای محصولات آتی نیز تغییر کند. بنابراین، تا زمانی که یک تایید رسمی وجود نداشته باشد، می‌توانیم به ابن اخبار با شک و تردید بنگریم و لزوما آن را قبول نکنیم. برای جزئیات دقیق، باید منتظر انتشار گزارش های بیشتر در مورد Poco X4 و Poco X4 NFC باشیم. ما شما را در جریان اخبار عرضه و جزییات این مدل ها قرار خواهیم داد. این حدس و گمان ها به دنبال عرضه Poco M4 Pro 5G در هند در چند هفته پیش است.

مشخصات Poco M4 Pro 5G

 Poco M4 Pro 5G  دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FHD+ 1080p و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز است. این شرکت نرخ نمونه برداری لمسی را بهبود بخشیده و آن را به ۲۴۰ هرتز رسانده است. همچنین، صفحه نمایش کمی روشن و ۴۵۰ نیت دارد که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می شود.

در قسمت پشتی  Poco M4 Pro 5G، این شرکت از یک پنل دوربین تمام عرض استفاده کرده است. پوکو M4 دارای سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، لنز دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۱۹ درجه و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است. این گوشی دقیقاً به عنوان یک گوشی هوشمند ۵G مقرون به صرفه با عمر باتری عالی به بازار عرضه می شود.

از نظر باتری، گوشی هوشمند پوکو از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که در نسل قبلی آن نیز استفاده میشد بهره می برد.

 از ارتقاهای مهم این گوشی می توان به سرعت شارژ آن اشاره کرد زیرا دستگاه با یک شارژر سریع ۳۳ واتی همراه است. گفته می شود این گوشی هوشمند از ۰ تا ۱۰۰ درصد تنها در ۵۹ دقیقه شارژ می شود. M4 Pro 5G در ۱۰ دقیقه وصل کردن شارژر می تواند ۲.۵ ساعت زمان تماشای ویدیو داشته باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.