اخبار, موبایل

لانچ شیائومی ۱۲ تی پرو با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در ماه سپتامبر

لانچ شیائومی 12 تی پرو با دوربین 200 مگاپیکسلی در ماه سپتامبر

شیائومی با عرضه اولین گوشی هوشمند خود که دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی ست کاملاً آماده است تا با موتورولا رقابت کند. گفته می شود شیائومی ۱۲ تی پرو اولین گوشی هوشمندی ست که دارای سنسور دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی سامسونگ  با نام ISOCELL HP1  خواهد بود. ما در ادامه این مطلب به بررسی جزئیات مربوط به گوشی هوشمند عملکرد محور آینده شیائومی پرداخته ایم.

مشخصات دوربین  گوشی Xiaomi 12T Pro

با وجود داشتن دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، شیائومی ۱۲ تی پرو یک دستگاه دوربین محور نخواهد بود، زیرا گفته می شود که دارای تنظیمات دوربین سه گانه با لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. با توجه به اخبار و شایعات این گوشی دارای دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی نیز می باشد.

مشخصات سخت افزاری  گوشی Xiaomi 12T Pro

درست مانند دوربین اصلی پرچم دار ۲۰۰ مگاپیکسلی، گوشی Xiaomi 12T Pro  از تراشه  Snapdragon 8+ Gen 1 که یک تراشه پرچم دار است  بهره می برد. این گوشی حداقل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می کند، در حالی که نسخه رده بالای دستگاه دارای ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

گفته می شود شیائومی ۱۲ تی پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با وضوح +FHD و نرخ به روز رسانی ۱۲۰ هرتز است. این گوشی دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود؛ همچنین گوشی آینده شیائومی دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی از طریق درگاه USB Type-C خواهد بود.

از نظر تجربه و روند نرم افزاری تاکنون، شیائومی ۱۲ تی پرو سیستم عامل MIUI 13 مبتنی بر سیستم عامل اندروید ۱۲ را ارائه می دهد و انتظار می رود این دستگاه در روزهای بعد از عرضه به روز رسانی اندروید ۱۳ را دریافت کند. برخلاف Xiaomi 12S Ultra آینده، Xiaomi 12T Pro مانند یک گوشی هوشمند عملکرد محور به نظر می رسد و با وجود داشتن دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی احتمالاً قیمت بسیار بالایی خواهد داشت.

این گوشی در هند عرضه خواهد شد؟

انتظار می رود شیائومی ۱۲ تی پرو پس از عرضه بین المللی در کشور هند نیز ارائه شود. با نگاهی به مشخصات کلی، Xiaomi 12T Pro ممکن است حدود ۵۰۰۰۰ روپیه قیمت داشته باشد و انتظار می رود با گوشی های OnePlus 10T  و iQOO 9T رقابت کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.