اخبار آیفون, سامسونگ

شیائومی مینی VS آیفون ۱۳ مینی

شیائومی مینی

شیائومی و برند های زیرمجموعه‌ اش خود را برای عرضه چند گوشی هوشمند در دسامبر و اوایل سال ۲۰۲۲ آماده کرده ‌اند . برای اولین بار ، شیائومی ۱۲ آینده ، اولین گوشی هوشمند با چیپست اسنپدراگون ۸۹۸ نسل بعدی خواهد بود . علاوه بر این ، گزارش ‌ها حاکی از آن است که گوشی ‌های هوشمند شیائومی مینی می ‌توانند با ویژگی ‌های دستگاه های پرچم‌ دار ، اما با طراحی کامپکت و جمع ‌و جور کار کنند .

شیائومی در حال کار بر روی مدل های مینی است !

علاقه شیائومی به ساخت و توسعه گوشی هوشمند Mini چندان تعجب آور نیست . زمانی که اپل اولین آیفون ۱۲ مینی را معرفی کرد ، این برند چینی کاملاً به این طراحی جمع و جور و فاکتور فرم کوچک علاقمند شد . در این شرایط طبیعتا شایعات بر این اساس و باور بودند که به زودی سری گوشی شیائومی مینی نیز به وجود خواهد آمد .

با وجود تمام شایعات ، حتی آیفون ۱۳ مینی هم به بازار وارد شد ، اما تا به حال خبری از دستگاه مینی شیائومی نشد . گزارشی جدید از Gizmochina از دو گوشی هوشمند شیائومی مینی با شماره مدل  L3  و L3A   خبر می دهد . نکته جالب ‌تر این است که GM Lu Weibing به احتمال بالای ارائه گوشی‌ های پرچمدار از Redmi با صفحه ‌نمایش کوچک در زمانی نزدیک اشاره می کند . همچنین در ادامه مدیر اجرایی  Redmi به Weibo اشاره کرد که راه اندازی MIUI 13 خیلی دور نیست . یکی دیگر از پست های او در مورد یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش کوچک صحبت می کند که اکنون گمان می رود گوشی های شیائومی مینی باشد .

گوشی هوشمند شیائومی مینی معرفی شد : چه انتظاراتی از آن داریم ؟ در حال حاضر ، اطلاعات زیادی در مورد گوشی های ادعایی شیائومی مینی وجود ندارد . کد MIUI دو گوشی مینی آینده نیز نشان می ‌دهد که قدرت خود را از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ دریافت می ‌کنند .  شایعات همچنین حاکی از آن است که شیائومی مینی با شماره مدل L3 دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی است .

طبق اخبار گفته شده ، این مدل ، یک گوشی با اندازه معمولی خواهد بود . گزارش ها همچنین حدس می زنند که این مدل می تواند یک گوشی فولد با طراحی تاشو نیز باشد . از آنجایی که هیچ چیز مشخص و قطعی در مورد گوشی های ادعایی مینی شیائومی وجود ندارد ، بهتر است گزارشات و اخبار را با تردید بپذیرید .  این گفته ها همچنین به معنای آن است که هیچ جدول زمانی مشخصی برای لانچ سری مینی وجود ندارد . شیائومی به عنوان برندی شناخته می ‌شود که با محصولات نوآورانه ‌اش ، همیشه پیشتاز است ؛ اما در مورد گوشی ‌های Mini، ما در حال حاضرگوشی Asus ZenFone 8 را به عنوان یکی از اولین گوشی ‌های هوشمند کامپکت اندرویدی داریم . با وجود تمام این تفاسیر ، جالب است که ببینیم شیائومی مینی چه خصوصیاتی را برای ارائه خواهد داشت .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.