سامسونگ

شباهت گلکسی اس ۲۲ با گلکسی نوت ۲۲

سامسونگ اس ۲۲ اولترا

بزرگ و زاویه دار!

سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا در این بازه زمانی به‌ طور گسترده ‌ای افشا شده است و به نظر می ‌رسد که بیشتر به یکی از اعضای سری نوت شباهت دارد تا سری  S سامسونگ و آخرین افشای اطلاعات از این گوشی ، واقعیت داشتن این تصور را بیشتر کرده است.

افشاگر قابل اعتماد UniverseIce عکسی را در صفحه خود در توییتر به اشتراک گذاشته است که به نظر می‌ رسد شیشه یا محافظ صفحه نمایش گلکسی S22 سامسونگ را نشان می ‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه وی اندازه و شکل آن ها را مقایسه کنید.

همانطور که در عکس نمونه می بینید، سامسونگ گلکسی اس ۲۲ و گلکسی اس ۲۲ پلاس شبیه به یکدیگر هستند. همچنین به سری گلکسی اس ۲۱ سامسونگ با گوشه های کمی خمیده نیز شباهت دارند. و مدل پلاس به سادگی بزرگتر از این دو هست.

اما شیشه گلکسی اس ۲۲ اولترا گوشه‌ هایی دارد که به سختی خمیده می‌شوند، بنابراین زاویه‌دارتر و مستطیلی ‌تر به نظر می ‌رسد. (و همچنین بزرگ‌تر)

این طرحی است که در طیف گلکسی نوت سامسونگ بسیار آشناست  و به ویژه چیزی که در بسیاری از گوشی‌های دیگر می‌بینیم نیست، زیرا سازندگان تمایل دارند طراحی‌های منحنی را استفاده کنند.

البته ما این افشاگری را صد در صد واقعی نمی دانیم، اما با چیزهایی که قبلاً دیده‌ایم مطابقت دارد و از یک منبع قوی می ‌آید، بنابراین احتمال درستی آن وجود دارد.

تجزیه و تحلیل: مانند یک یادداشت به چندین روش!

طبق شایعات فقط شکل ظاهری صفحه نمایش نیست که باعث می شود سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا بسیار شبیه گلکسی نوت به نظر برسد و موارد دیگری نیز وجود دارد.

همچنین شایعه شده است که این گوشی نه تنها از قلم S پشتیبانی می کند بلکه گلکسی اس ۲۱ اولترا نیز از آن پشتیبانی می کند و در واقع این مورد را به صورت استاندارد و یک اسلات برای آن در نظر گرفته است که تا به حال فقط در یک مدل گلکسی نوت این ویژگی را داشتید.

در واقع، یک منبع حتی پیشنهاد کرد که Samsung Galaxy S22 Ultra در واقع Samsung Galaxy Note 22 Ultra نامیده می شود، بنابراین این احتمال وجود دارد که این یک مدل کاملاً جدید در محدوده Note باشد که به تازگی در کنار مدل های جدید Galaxy S عرضه شده است.

در هر حال، به نظر می ‌رسد در صورتی که بسیاری از این شایعات درست باشند، احتمالاً  گلکسی نوت مانند روح در این گوشی جدید حضور خواهد داشت ، که این باید برای کسانی که از نبود گلکسی نوت ۲۱ نا امید شده‌ اند خبری خوشحال کننده باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.