اخبار, سامسونگ, موبایل

سری گلکسی اس ۲۳ و افشای طراحی ظاهری

سری گلکسی اس 23 و افشای طراحی ظاهری

نمونه های مجازی ساختگی سری Samsung Galaxy S23  نمایی از طراحی ظاهری این گوشی های پرچم دار را به نمایش می گذارند.

بررسی کلی ما

با نزدیک ‌تر شدن به معرفی سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ، افشاگری ها همچنان ادامه دارند و جدیدترین تیزرهای تبلیغاتی برای این گوشی ‌های پرچم دار در قالب تصاویری از نمونه های مجازی ساختگی دستگاه‌ هایی که به صورت آنلاین منتشر شده‌ اند، ارائه می ‌شود.

تصاویر گلکسی اس ۲۳ و گلکسی اس ۲۳ پلاس که در Slash Leaks از طریق SamMobile منتشر شده است، نمایی از ابعاد گوشی ها و نحوه ظاهر دوربین ها در پشت به ما می دهد. برای مثال، این نمونه های مجازی ساختگی برای مطابقت با شماتیک ‌هایی ساخته شده ‌اند که از سامسونگ به بیرون درز کرده یا برای سازندگان ارسال می‌شوند.

نمونه ای از Samsung Galaxy S23 Ultra در این افشاگری ها نیست و انتظار می رود که ظاهری کمی متفاوت از آنچه تاکنون شنیده ایم با دو مدل دیگر در این سری داشته باشد. به نظر می رسد که این گوشی بسیار شبیه به Samsung Galaxy S22 Ultra است.

دوربین های برجسته تر

یکی از نکات زیبایی شناختی که در اینجا باید به آن توجه کرد این است که لنزهای دوربین به جای هم سطح بودن با آن، کمی از قاب پشتی بیرون زده اند. این نشان می دهد که مدل استاندارد S23 و S23 Plus امسال بیشتر شبیه نسخه Ultra هستند.

به غیر از این مورد، شگفتی های زیادی در تصاویر منتشر شده وجود ندارد و متأسفانه تصویری در این مجموعه ها موجود نیست که بتوانیم اندازه دو گوشی را با یکدیگر مقایسه کنیم. انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس ۲۳ دارای صفحه نمایش ۶.۱ اینچی باشد و سامسونگ گلکسی اس ۲۳ پلاس از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی استفاده کند.

این اندازه همان ابعادی است که در گوشی ‌های امسال دیدیم، بنابراین به نظر می ‌رسد سامسونگ به فرمولی پایبند است که به خوبی از هر جهت به آن اشراف دارد.

همه نشانه ها حاکی از آن است که این گوشی ها در فوریه ۲۰۲۳ رونمایی خواهند شد.

نتیجه تجزیه و تحلیل نهایی: همان همیشگی!

تا آنجا که به ظاهر گوشی های گلکسی اس ۲۳ مربوط می شود، جدیدترین افشاگری نشان می دهد که در ابعاد و زیبایی شناسی این گوشی هوشمند ممتاز سامسونگ، تغییر چندانی نسبت به گلکسی اس ۲۲ سامسونگ نخواهد داشت.

تقریباً مانند هر تولیدکننده دیگری در صنعت گوشی ‌های هوشمند، به نظر می ‌رسد سامسونگ در زمینه طراحی درجا زده و پیشرفتی نکرده است. اگرچه برای استدلال از منظر دیگر می‌ توان گفت دلیلی برای تغییر چیزی که بسیاری آن را مطابق مد روز و شیک می ‌دانند وجود ندارد.

Google Pixel 7 و پیشینیان فوری آن با بخش بزرگ دوربین بیرون زده و برجسته تا حدودی طراحی گوشی را تغییر داده اند. در همین حال، اپل جزیره پویا را در آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرومکس معرفی کرده است، اگرچه این بیشتر یک تغییر نرم افزاری است.

هنگامی که گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۲۳ رونمایی می شوند، ممکن است در تلاش باشیم که آنها را از نسل های قبلی گلکسی اس ۲۲ خود متمایز کنیم، اما حداقل تا کنون به نظر نمی رسد که سامسونگ در حال پذیرش هر یک از نوآوری های گفته شده باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.