اخبار, اخبار آیفون, موبایل

سری آیفون ۱۳ و رنگبندی جدید

apple iphone 13 green

سری ۱۳ آیفون های اپل؛ این بار در رنگ سبز!

در این مقاله به بررسی قیمت، تاریخ فروش، پیشنهادات و سایر موارد مرتبط با سری ۱۳ آیفون در رنگ جدید عرضه شده می پردازیم.

اپل به طور رسمی از اولین سری آیفون های سبز رنگ خود رونمایی کرد. توجه داشته باشید که این رنگ جدید به هیچ وجه ارتباطی با محیط زیست مداری بیشتر نسبت به بقیه آیفون ها ندارد و عبارت سبز به معنای واقعی کلمه رنگ جدید گوشی های هوشمند آیفون ۱۳ ،آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرومکس را نشان می دهد. فروش رنگ بندی جدید این گوشی های هوشمند از ۱۹ مارس در هند آغاز می شود و در حال حاضر برای پیش خرید در دسترس هستند.

قیمت گوشی آیفون ۱۳ مینی سبز در هند

اپل مدل آیفون ۱۳ مینی در حال حاضر مقرون به صرفه ترین آیفون سبز رنگی است که می توان خرید. مدل پایه آیفون ۱۳ مینی سبز با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی در هند با قیمت ۶۹۹۰۰ روپیه به فروش می رسد که مشابه قیمت سایر رنگبندی قبلی آیفون ۱۳ مینی است. از نظر مشخصات، آیفون ۱۳ مینی سبز دارای ویژگی های یکسانی با آیفون ۱۳ مینی استاندارد است.

قیمت اپل مدل آیفون ۱۳ سبز

اپل مدل آیفون ۱۳ سبز با اندازه استاندارد ۷۹۹۰۰ روپیه برای مدل پایه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمت دارد. دیزاین رنگی این مدل شبیه به آیفون ۱۳ مینی سبز با قاب سبز مات و پنل پشتی شیشه ای سبز براق است. این رنگ یک رنگ سبز قوی برگرفته از سبز جنگلی بوده که ظاهری خاص و جذاب به آیفون ۱۳ می بخشد.

قیمت آیفون ۱۳ پرو Alpine Green در هند

مدل پایه آیفون ۱۳ پرو سبز رنگ ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می دهد و رنگ آن Alpine Green نام دارد. قیمت این مدل ۱,۱۹,۹۰۰ روپیه است. از آنجایی که آیفون ۱۳ پرو روکش شیشه ای مات دارد، به نظر بسیار متفاوت تر از آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی سبز رنگ است. باز هم، به عنوان یک مدل حرفه ای، این دستگاه ظاهری درجه یک دارد. قاب سبز رنگ آیفون ۱۳ پرو با استفاده از فولاد ضد زنگ با گرید جراحی ساخته شده است.

قیمت گوشی اپل مدل آیفون ۱۳ پرومکس سبز آلپاین

نوع سبز آلپاین آیفون ۱۳ پرو مکس با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۱۲۹۹۰۰ روپیه قیمت دارد. این در حالی است که نسخه رده بالای آیفون ۱۳ پرو مکس با فضای ذخیره سازی ۱ ترابایتی با قیمت ۱,۷۹,۹۰۰ روپیه به فروش می رسد و آن را به گران ترین آیفون تاریخ تبدیل می کند. آیفون ۱۳ پرومکس سبز آلپاین نیز مانند بقیه مدل ها، از ۱۹ مارس در هند عرضه خواهد شد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.