اخبار, سامسونگ, موبایل

سامسونگ A54 5G گواهینامه ۳C را دریافت می کند

سامسونگ A54 5G گواهینامه 3C را دریافت می کند

چه چیزی باعث می شود گلکسی A54 5G یک میان رده متفاوت باشد؟

سامسونگ می تواند گوشی هوشمند گلکسی A54 5G خود  را برای معرفی به بازار آماده کند. به نظر می رسد این دستگاه ممکن است در اوایل سال آینده و در ماه ژانویه رونمایی شود. غول فناوری کره جنوبی همیشه با استراتژی خاصی گوشی های اندرویدی خود را به ویژه در گروه میان رده رونمایی و معرفی کرده است.

بیایید به مشخصات افشا شده و مورد انتظار و همچنین رقبای سامسونگ A54 5G نگاه کنیم.

وجود دستگاه سامسونگ “SM-A5460” تایید ۳C را تضمین می کند

یک “مجموعه گوشی همراه دیجیتال” سامسونگ ، با شماره مدل  SM-A5460، در وب سایت ۳C  چین ظاهر شده است. این لیست مشخصاتی از قبیل این که این دستگاه ۵G  است را نشان می دهد به علاوه این که نحوه نام گذاری نیز بیانگر آن است که می تواند گوشی هوشمند اندرویدی Samsung A54 5G  باشد.

همچنین لیست ۳C برای ویژگی های  دستگاه با نام مدل SM-A5460  ذکر می کند که از شارژ سریع ۲۵ وات پشتیبانی می کند. با این حال ، “آداپتور برق” که معمولاً شارژر نامیده می شود، همراه آن فروخته نمی شود.

اتفاقاً سامسونگ A53 5G، که می تواند نسخه پیشین A54  در نظر گرفته شود نیز در جعبه خود شارژر ندارد پس در نتیجه این احتمال وجود دارد که سامسونگ به همین رویه ادامه دهد. سامسونگ اپل را به خاطر دور انداختن شارژر مورد انتقاد قرار داده بود، اما به نظر می رسد این شرکت اکنون فعالانه از تولیدکنندگان آیفون تقلید می کند.

بقیه مشخصات ادعا شده سامسونگ A54 5G هنوز تأیید نشده است. شایعه شده است که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش AMOLED و باتری کمی بزرگ تر از Galaxy A53 5G است. البته احتمال دارد سامسونگ  A54 5G به جای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی، باتری ۵،۱۰۰ میلی آمپر ساعتی را ارائه دهد.

ممکن است A54 5G در مقایسه با A53 5G دارای لنز دوربینی با مدل پایین تر باشد. مثلا شاید سنسور depth نداشته باشد ولی احتمالا تنظیمات دوربین سه گانه در پشت داشته باشد. اگرچه جزئیات دقیق در دسترس نیست ، اما A54 5G  می تواند یک دوربین اولیه ۵۰ مگاپیکسلی را ارائه کند که با یک لنز دوربین التراواید و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی همراه باشد.

آیا سامسونگ A54 5G می تواند در ژانویه ۲۰۲۳ لانچ شود؟

سامسونگ گوشی های هوشمند متعلق به سری A5x را عمدتاً در چین عرضه می کند. علاوه بر این ، هر دستگاه حدود دو ماه قبل از راه اندازی گواهینامه ۳C را دریافت کرده است. از این رو ، کاملاً محتمل است که سامسونگ A54 5G را در ژانویه ۲۰۲۳ لانچ کند.

سری A5X سامسونگ به دسته گوشی های هوشمند اندرویدی میان رده تعلق دارد. اگرچه هیچ اطلاعاتی در مورد پردازنده آن در دست نیست ، اما سامسونگ A54 5G می تواند گزینه های رم ۴ گیگابایتی و ۶ گیگابایتی را بدست آورده و ارائه دهد. با داشتن چنین گزینه هایی، در صورت ورود به کشورهایی همچون هند می تواند با OPPO A58 5G ، Xiaomi Redmi 11 Prime 5G  و سایر گوشی های هوشمند اندرویدی میان رده رقابت کند.

ویژگی برجسته اصلی سامسونگ A54 5G بدون شک سیستم عامل است که از اولین بوت اجرا خواهد شد. انتظار می رود A54 5G اندروید ۱۳ را اجرا کند. علاوه بر این، سامسونگ تا چهار سال ارتقاء سیستم عامل را برای تعداد کمی از گوشی های هوشمند خود به صورت قطعی تضمین می کند. به روزرسانی های قطعی حتما می تواند به فروش بهتر گوشی کمک کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.