اخبار, سامسونگ, موبایل

سامسونگ گلکسی A54 و شباهت طراحی آن به گلکسی S23

سامسونگ گلکسی A54 و شباهت طراحی آن به گلکسی S23

افشا و انتشار رندرهای جدید

سامسونگ در حال کار بر روی گوشی هوشمند میان رده جدید سامسونگ گلکسی A54 است که به زودی در بازار عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند در نوامبر ۲۰۲۲ داخل سایت گواهی ۳C چین قرار گرفت و این سایت وجود آن را تأیید کرد. انتظار می ‌رود این دستگاه در کنار سایر گوشی‌های هوشمند سری A مانند گلکسی  A14، گلکسی A24 و گلکسی A34 در اوایل سال ۲۰۲۳ عرضه شود. اما پیش از عرضه، AndroidHeadlines  رندرهای دستگاه و گزینه ‌های رنگی احتمالی آن را منتشر کرده است.

Samsung Galaxy A54: رندرها

رندرهای جدید سامسونگ گلکسی A54 شبیه تصاویر افشا شده ای است که قبلا منتشر شده بود. به نظر می رسد سامسونگ A54 دارای طراحی ای شبیه به گوشی پرچم دار گلکسی اس ۲۳ باشد. همچنین طراحی آن کاملاً با گلکسی A53 5G فاصله دارد. در مقایسه با جزیره دوربین مستطیلی نسخه قبلی خود، پنل پشتی صاف با سه حلقه دوربین دایره ای دارد. سامسونگ چهارمین سنسور را از سری A خود حذف می‌ کند، بنابراین گلکسی A54 در مقایسه با دوربین چهارگانه گلکسی  A53 5G، دارای تنظیمات دوربین سه‌ گانه پشتی است.

در قسمت جلو، این گوشی هوشمند دارای یک بریدگی سوراخ پانچ در مرکز با ظاهری مدرن برای دوربین سلفی است. در کنار، لبه های گردی دارد که دکمه های تنظیم صدا و دکمه پاور را در خود جای داده است. از آنجایی که حسگر اثرانگشت در دکمه پاور تعبیه نشده است، احتمالا باید انتظار داشته باشید که گلکسی A54 دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر باشد. این گوشی هوشمند می تواند در چهار رنگ مشکی، سفید، لیمویی و بنفش عرضه شود.

Samsung Galaxy A54: مشخصات (شایعه شده)

طبق شایعات، ابعاد گوشی گلکسی A54 سامسونگ ۱۵۸.۳ در ۷۶.۷ در ۸.۲ میلی متر است. این ابعاد باعث می شود که گوشی را کوتاه تر، اما کمی عریض تر از نسل قبلی اش یعنی گلکسی  A53 5G، با ابعاد ۱۵۹.۶×۷۴.۸×۸.۱  میلی متر شود. در قسمت صفحه نمایش این گوشی از نمایشگر ۶.۵ اینچی Full HD+ Super AMOLED با نرخ تازه ‌سازی ۱۲۰ هرتز و بلندگوهای استریو استفاده می کند. شایعه شده است که این گوشی هوشمند از چیپست Exynos 1380 سامسونگ قدرت می گیرد.

در بخش دوربین ها، این گوشی هوشمند می‌ تواند یک دوربین پشتی سه ‌گانه شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با OIS (تثبیت‌ کننده اپتیکال تصویر)، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی داشته باشد. انتظار می رود وظایف سلفی و تماس ویدیویی توسط یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در جلو انجام شود. درست مانند نسل قبلی خود، می تواند رتبه IP67 را برای مقاومت در برابر گرد و غبار/آب دریافت کند. این گوشی احتمالاً از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی تغذیه می کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.