اخبار, بررسی, سامسونگ

حضور Samsung Galaxy S22 FE با چیپست جدید

حضور Samsung Galaxy S22 FE با چیپست جدید

 ممکن است بلاخره Samsung Galaxy S22 FE با یک چیپست جدید در سخت افزارش پدیدار شود.

احتمالاً Exynos 2300 چیپست جدید خواهد بود

دنبال کردن اخبار گوشی Samsung Galaxy S22 FE بسیار ناامید کننده شده بود، چرا که در سال ۲۰۲۲ نمایش داده نشد و خبری از لانچ آن نبود؛ اما آخرین زمزمه های منتشر شده از شایعات نشان می دهد که این گوشی واقعاً در راه است و یک چیپست جدید توسعه یافته در داخل خود دارد.

این شایعات از @RGcloudS در توییتر از طریق (Notebookcheck) می ‌آید. البته این را در نظر داشته باشید که ما از این منبع در گذشته چیز زیادی نشنیده ‌ایم پس آن را رد یا تصدیق نمی کنیم. منبع اطلاعاتی می گوید که Galaxy S22 FE در سال ۲۰۲۳ معرفی می شود و جایگزین گلکسی A74 میان رده در خط تولید سامسونگ می شود.

ظاهراً این گوشی از چیپست جدید اگزینوس ۲۳۰۰ که توسط خود سامسونگ ساخته شده است،قدرت خواهد گرفت؛ اگرچه منابع دیگر بر این باور هستند که اگزینوس ۲۳۰۰ در آینده نزدیک در هیچ دستگاه تولید انبوهی استفاده نخواهد شد.

و همچنین یک تبلت جدید..

اگر شایعات درست باشند، سامسونگ گلکسی S22 FE می ‌تواند در دومین رویداد رونمایی Unpacked (علاوه بر رویدادی که در ماه فوریه برای رونمایی بزرگ از گوشی ‌های پرچم دار گلکسی S23 انتظار داریم)، نمایش داده شود.

همان منبع همچنین اشاره می‌ کند که ما شاهد نسخه کوتاه‌ شده FE از تب S8 سامسونگ خواهیم بود که همان چیپست Exynos 2300 را استفاده می ‌کند. این اولین باری نیست که درباره این تبلت جدید می شنویم، اگرچه انتظار داشتیم در سال جاری آن را ببینیم.

ابهامات زیادی در مورد اینکه آیا نسخه FE سامسونگ گلکسی اس ۲۲ را خواهیم دید یا نه وجود دارد و در حالی که هنوز هیچ چیز رسمی نیست، به نظر می رسد که طرفداران این سری مقرون به صرفه همچنان منتظر اخبار جدید از زمان لانچ آن باشند.

تجزیه و تحلیل نهایی ما

نسخه FE یا Fan Edition گوشی های پرچم دار سامسونگ چیزی شبیه به یک سنت است: هم Samsung Galaxy S20 FE و هم Samsung Galaxy S21 FE  به خریداران گوشی های هوشمند سطح مناسبی از مشخصات بدون برچسب قیمتی هنگفت را ارائه می دهند که همیشه یک ترکیب برنده است.

گلکسی اس ۲۱ FE دیرتر از زمان پیش بینی شده یعنی حدود ۱۵ ماه پس از نسخه قبلی خود در ژانویه ۲۰۲۲ وارد بازار شد. همچنین ما شایعات زیادی شنیده ‌ایم مبنی بر اینکه سامسونگ تصمیم گرفته است خط تولید FE را مشابه با لغو تولید سری گلکسی نوت از دور خارج کند.

هنگامی که نشانه ‌های معمول یک گوشی هوشمند آینده (مانند شماره مدل پایگاه داده) ظاهر نشد، به نظر می ‌رسید که Galaxy S22 FE هرگز تولید نشود. البته ممکن است ما هم خیلی زود به دنبال آن نشانه ها باشیم.

حتی صحبت هایی وجود داشت که گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE هم هرگز به خط تولید نرسد و همین موضوع شک و تردید بیشتری را در مورد وجود یا عدم وجود جانشین آن ایجاد کرد. با همه این اوصاف، Galaxy S22 FE می تواند در بخش مهمی از طیف گوشی های پرطرفدار ۲۰۲۳ سامسونگ قرار بگیرد، البته اگر قیمت آن مناسب باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.