اخبار, بررسی

جزئیاتی درباره بهبود دوربین گوشی Nothing Phone (1) از زمان لانچ

جزئیاتی درباره بهبود دوربین گوشی Nothing Phone (1) از زمان لانچ

واضح تر، شفاف تر، پر جنب و جوش

چه چیزی میخواهید بدانید؟

Nothing بهبودهای اخیر در بخش دوربین خود را برای Phone (1) مورد بحث قرار می دهد.

جدیدترین پچ ارائه شده توسط  Nothing ، بهبودهای بیشتری را در آرایه دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی گوشی در پشت، به همراه تنظیمات لمسی برای لنز جلو به ارمغان آورد.

Nothing گوشی Phone (1) را از زمان عرضه چندین بار به روز رسانی کرده است تا دوربین و سایر ویژگی ها را بهبود بخشد.

Nothing در چند ماه گذشته تغییراتی در تنظیمات دوربین دوگانه پشتی خود اعمال کرده است و اکنون برخی از برجسته ‌ترین به ‌روزرسانی ‌هایی را که از زمان عرضه Phone (1) برای دوربین انجام شده است، شرح می‌دهد.

Nothing آخرین به روز رسانی های نرم افزار دوربین اش را از طریق وبلاگ رسمی خود شرح داده است. بر طبق این پست، Nothing برای بهبود عملکرد آرایه دوربین ۵۰ مگاپیکسلی خود در Phone (1) ،به ویژه با آخرین به روز رسانی سیستم عامل ۱.۱.۴، کار کرده است.

به عنوان نقطه اوج Nothing OS نسخه ۱.۱.۱ به آخرین نسخه ۱.۱.۴، این شرکت رنگ پوست طبیعی تری را به دوربین جلوی خود آورده است. کاربران متوجه خواهند شد که با استفاده از HDR با نور کم دوربین می توانند عکس های شبانه واضح تری بگیرند و هنگام استفاده از HDR، تصاویر فوق عریض سریع تر و واضح تر بگیرند. هنگام استفاده از دوربین جلو، عکس ‌های واقعی در شب نیز با عکس ‌های پرتره روشن ‌تر و واضح ‌تر و دقت رنگ بهتری به دست آورده‌ اند.

عکس‌های خارج از منزل باید با HDR چند فریمی آن حتی واضح ‌تر احساس شوند، در حالی که چهره‌ های بیرون باید پر از رنگ باشند. Nothing همچنین گام‌ هایی برداشته است تا مطمئن شود که مهم نیست از چه دوربینی استفاده می ‌کنید، در هر صورت رنگ ثابت باقی می ‌ماند تا از گرفتن عکس ‌های عجیب و غریب جلوگیری شود.

Nothing Phone (1)  دارای یک دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی است که توسط سنسور IMX766 سونی در پشت آن تقویت شده است و در حالی که دوربین های Phone (1) خوب بودند، Nothing هم  به طور مداوم نرم افزار خود را از ماه جولای و در ماه آگوست با پچ سیستم عامل ۱.۱.۳ خود، که شامل بهبودهای بیشتر دوربین بود، به روز رسانی کرده است.

اگر مالک Nothing Phone (1) هستید، می‌ توانید با رفتن به تنظیمات > به‌روزرسانی سیستم، بررسی کنید تا مطمئن شوید آخرین به ‌روزرسانی سیستم‌ عامل ۱.۱.۴ را دارید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.