سامسونگ, موبایل

تفاوت سامسونگ نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا

مقدمه تفاوت نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا

این امر موارد را کمی ساده تر می کند، زیرا گزینه Note 20 به یک گزینه خاص تر از مجموع سه سری Galaxy S20 منجر می شود. آیا می خواهید یک گوشی کامل به همراه قلم داشته باشید و چند ویژگی خاص را با قیمت ارزان تر از دست ندهید گزینه Note20 را انتخاب کنید.آیا می خواهید یک دستگاه برتر از این سری با ظاهر بهتر داشته باشید نوت ۲۰ Ultra را انتخاب کنید.

بهتر است کمی موشکافانه تفاوت های نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا را مقایسه کنینم تا بدانیم چرا باید پول بیشتر برای خرید نوت ۲۰ اولترا پرداخت کنیم؟!هر دو نوت ۲۰ و نوت ۲۰ Ultra در ۵ آگوست ۲۰۲۰ اعلام شدند و از ۲۱ آگوست در سراسر جهان عرضه می شوند.
Note 20 5G با قیمت ۹۴۹ پوند / ۱،۶۴۹ دلار در انگلیس و استرالیا با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی شروع می شود، در حالی که سری پایه در ایالات متحده ۹۹۹ دلار قیمت دارد و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را شامل می‌شود. نوت ۲۰ در نسخه ۴G نیز با قیمت ۸۴۹ پوند / ۱۴۹۹ دلار در دسترس است، اما فقط در انگلستان و استرالیا فروخته می شود.گوشی سامسونگ مدل نوت ۲۰ دارای یک صفحه نمایش مسطح است و جنس پوشش پشتی از پلی کربنات میباشد.
در نوت ۲۰ Ultra برای جلو و پشت گوشی از گوریلا گلس ویکتوس استفاده شده ، و همچنین این گوشی دارای صفحه خمیده “Infinity” می‌باشد که از مشخصه پرچمداران سامسونگ است. این گوشی تقریباً با اندازه قدیمی Note 10 Plus با صفحه بزرگ ۶.۹ اینچی مطابقت دارد و فقط کوتاهتر و نازک تر از S20 Ultra است.با توجه به اینکه هر دو گوشی از نظر کیفیت ساخت متفاوت هستند ، جای تعجب ندارد که نمایشگرها نیز متفاوت باشند.
صفحه نمایش نوت ۲۰، ۶.۷ اینچی Full HD (2400 x 1080) است که نباید کسی را شگفت زده کند – زیرا همان گوشه ها را در مدل Galaxy Note 10 دیدیم.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.