بررسی, موبایل

تفاوت ردمی ۹ و ردمی ۸

ردمی ۸ و ردمی ۹

شیائومی Redmi 9 دو سیم کارته (نانو) از MIUI 11 مبتنی بر اندروید ۱۰ و از یک نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با وضوح کامل HD (1080×2،۳۴۰ پیکسل) بهره می برد. این تلفن توسط هشت هسته ای MediaTek Helio G80 SoC همراه با حداکثر ۴ گیگابایت رم مجهز شده است.
در حالی که Redmi 8 دارای MIUI 11 مبتنی بر Android 9 Pie است و از یک صفحه نمایش ۶.۲۲ اینچی HD + (720×1،۵۲۰ پیکسل) بهره می برد و توسط هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 439 SoC همراه با
۴ گیگابایت RAM همراه شده است.
هر دو تلفن دارای حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هستند که از طریق کارت microSD قابل ارتقا هستند.Redmi 9 دارای یک تنظیم دوربین عقب چهارگانه است که شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی سوم و در آخر یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است.
ردمی ۸ دارای یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین ۲ مگاپیکسلی در پشت است. Redmi 9 و Redmi 8 ، هر دو دارای یک دوربین جلو ۸ مگاپیکسلی برای سلفی و تماس تصویری هستند.علاوه بر این ، Redmi 9 با یک باتری بزرگ ۵،۰۲۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات شارژ سریع ۳.۰ ارائه می شود. ردمی ۸ همچنین دارای یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ وات است. هر دو تلفن با شارژر ۱۰ وات فروخته می‌شوند.
گزینه های اتصال در Redmi 9 شامل ۴G VoLTE ، Wi-Fi 802.11 a / b / g / n / ac ، بلوتوث ، Wi-Fi Direct ، رادیو FM ، NFC ، GPS ، AGPS ، جک صوتی ۳.۵ میلی متری ، USB Type-C است.
ردمی ۸ با گزینه های اتصال مشابه روانه بازار می شود. Redmi 9 و Redmi 8 دارای یک حسگر اثر انگشت در پشت هستند.اندازه ردمی ۹،  ۱۶۳.۳۲×۷۷.۰۱×۹.۰۱mm و وزن آن ۱۹۸ گرم است. ردمی ۸ نسبت به ردمی ۹ کوچکتر و سبک تر است. ابعاد آن ۱۵۶.۳×۷۵.۴×۹.۴ mm و وزن آن ۱۸۸ گرم است.

برای خرید انواع گوشی‌های شیائومی به وب‌سایت آمیتیس مراجعه کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.