coming soon, تکنولوژی, موبایل

تاریخ معرفی شیائومی ردمی نوت ۱۱

شیائومی ردمی نوت ۱۱

آیا با مطرح شدن ویژگی های اصلی دو گوشی Redmi Note 11 5G ، Note 11 Pro 5G در منابع مختلف ، لانچ آن ها نزدیک است؟

با توجه به اخبار و گزارشات ، شیائومی در حال آماده شدن برای لانچ سری Redmi Note 11  می باشد.

لو وایبینگ ، مدیرعامل ردمی ، پیش از این به معرفی سری بعدی در چین اشاره کرده بود.

دستگاه های مورد انتظار در این سری Redmi Note 11 و Redmi Note 11 Pro هستند. ویژگی ها و مشخصات هر دو دستگاه در سایت های مختلف به اشتراک گذاشته شده است. یک درز اخبار جدید جزئیات بیشتر مربوط به سخت افزار آن ها را فاش کرده است.

انتظارات ما از گوشی های میان رده ممتاز Redmi در حال لانچ چیست؟ در ادامه مطلب به پاسخ این سوال همراه با شما می پردازیم.

اطلاعات  Redmi Note 11 و Redmi Note 11 Pro توسط یک فرد آگاه به اخبار محرمانه در وب سایت میکروبلاگینگ چینی Weibo فاش شده است. گفته می شود که  Redmi Note 11 وانیلی مجهز به چیپست  SoC Dimensity 810 است. این جدیدترین پردازنده  ۵G مدیاتک برای گوشی های هوشمند مقرون به صرفه است.  Realme 8S 5G اولین گوشی بود که با این پردازنده  SoC هشت هسته ای عرضه شد.

این منبع آگاه همچنین فاش کرده که  Redmi Note 11 استاندارد با سه دوربین در پشت گوشی راه اندازی می شود. دوربین اصلی می تواند یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی باشد که یکی دیگر از روندهای جدید در میان تولیدکنندگان گوشی های هوشمند با گوشی های میان رده آنها است. سنسورهای باقیمانده دوربین در حال حاضر مشخص نشده است ، اما ما به احتمال زیاد شاهد یک سنسور اولترا واید و یک سنسور macro یا depth خواهیم بود . Redmi Note 11 5G دارای نمایشگر LCD  ۱۲۰ هرتزی و دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی است. این دستگاه دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع ۳۳ واتی بنا به گفته منبع آگاه می باشد.

گفته می شود که این نسخه همزمان با Redmi Note 11 Pro 5G عرضه خواهد شد. نسخه پرو با پردازنده  Dimensity 920 SoC  ارائه می شود و دارای حداکثر ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت مدل ذخیره سازی خواهد بود. این دستگاه با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به جای سنسور ۵۰ مگاپیکسلی به عنوان مدل استاندارد به بازار عرضه می شود. دوربین سلفی در این گوشی یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی خواهد بود. ممکن است همان صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی درRedmi Note 11 5G  را در نسخه پرو نیز مشاهده کنیم. در حالی که ظرفیت باتری در هر دو یکسان است (۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت) ، پشتیبانی از شارژ سریع افزایش یافته و ۶۵ وات خواهد بود.

Redmi Note 11 5G ، Note 11 Pro 5G  قیمت های مورد انتظار و پیش بینی شده ای توسط راهنما و منبع آگاه ذکر شده در بالا دارند.

وی برای مدل پایه ردمی نوت ۱۱ (۶ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت) قیمت ۱،۱۹۹ یوان که حدود ۱۴۰۰۰ روپیه هند می شود را پیشنهاد میدهد.

انتظار می رود نسخه ۸گیگابایت/۱۲۸ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۱۵۹۹ یوان عرضه شود که حدود ۱۸،۵۰۰ روپیه به پول هند است.

نسخه  Redmi Note 11 Pro 5G  (۶ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت) با قیمت ۱۵۹۹ یوان عرضه می شود.

مدل  ۸ گیگابایت/۱۲۸ گیگابایت و ۸ گیگابایت /۲۵۶ گیگابایت وجود دارد که به ترتیب ۱۷۹۹ (تقریباً ۲۹۰۰۰ روپیه) و ۱۹۹۹ یوان (تقریباً ۲۳۰۰۰ روپیه) هزینه خواهند داشت.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.