دسته بندی نشده

بهترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۱

آیفون‌های ۲۰۲۱ اپل

راهنمای ما برای بهترین آیفون‌ ها شامل تعدادی از بهترین گزینه ‌ها است ، از جمله آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو و ​​… 

این گوشی ها شامل چیپست ‌های قدرتمند تر، عمر باتری طولانی ‌تر و ویژگی‌ های جدید دوربین هستند ، به ‌علاوه مدل ‌های Pro برای اولین بار در آیفون دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی هستند. با این که مدل های پرو بزرگترین ارتقاء تا به حال نیستند ، اما باز هم مطمئناً در لیست ما رتبه بالایی خواهند داشت .

البته این توضیحات بدان معنا نیست که شما نباید مدل های قدیمی تر را در نظر بگیرید . اپل معمولا گوشی های خود را برای سال ها به روز نگه می دارد ، بنابراین آن ها برای مدت طولانی قابل استفاده هستند و اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید ، یک آیفون قدیمی ممکن است انتخابی عالی برای شما باشد .

از آنجایی که گوشی های اپل معمولاً گران هستند ، هزینه یکی از اصلی ترین مواردی است که هنگام خرید باید در نظر گرفت . اما فقط به آنچه که می توانید بپردازید توجه نکنید ، بلکه به آن چه که با انتقال به یک مدل قدرتمندتر به دست خواهید آورد نگاه کنید ، برای مثال ممکن است دوربین های بیشتری یا صفحه نمایش بزرگتری داشته باشید ، اما آیا واقعا این چیزی است که به آن نیاز دارید ؟ پاسخ برای همه متفاوت خواهد بود .  

با تمام این تفاسیر ، برای ساده ‌تر کردن کار ، فهرست مشخصات و نمای کلی بهترین آیفون‌ها را در زیر برای شما قرار داده‌ ایم ، بنابراین می ‌توانید با یک نگاه ببینید که کدام مدل برای شما مناسب ‌تر است .

البته، اگر قصد خرید گوشی های اپل را ندارید ، گزینه های دیگری نیز وجود دارد . ما راهنمایی هایی برای بهترین گوشی های هوشمند ، بهترین گوشی های اندرویدی ، بهترین گوشی های ارزان قیمت و بسیاری موارد دیگر در سایر مقاله های سایت برای شما داریم.

بهترین آیفون : امسال کدام یک را بهتر است بخرید؟

۱. آیفون ۱۳ پرو مکس

آیفون ۱۳ پرو مکس بهترین و هیجان ‌انگیزترین آیفون ۱۳ اپل می باشد و عمر باتری آن یک ویژگی غیرمنتظره است. این گوشی بسیار با دوام و با کیفیت است . در حالی که گوشی های آیفون کیفیت بالا اما دوام باتری معمولی و کمی دارند ، این گوشی به راحتی بهترین عمر باتری را در بین آیفون ‌ها داراست . همچنین در این مدل قدرت زیادی وجود دارد ، با چیپست A15 Bionic اپل عملکرد بسیار بهتری را نه تنها نسبت به آیفون های قبلی ، بلکه نسبت به هر گوشی اندرویدی ارائه می دهد .  گفتنی است ، ما عمدتاً این اطلاعات را به لطف امتیازات بنچمارک می دانیم . در دنیای واقعی اکثر کاربران برای استفاده واقعی از پتانسیل آن تلاش می کنند. دوربین نیز ارتقا یافته ، به ویژه در عکس ‌های کم نور این ارتقا تاثیر گذار و مشخص است.  حالت ماکرو جدید طیف تازه ای از عکاسی را در آیفون آغاز می ‌کند . در تست ، حالت سینمایی زیاد تبلیغ شده و صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ما را زیاد تحت تأثیر قرار ندادند . به نظر ما هر چه اپل زودتر از شر ناچ ( بریدگی بالای صفحه نمایش ) خلاص شود، بهتر است ، اما به طور کلی این خصوصیات یک ارتقاء فوق العاده برای مدل Max اپل است .

۲. آیفون ۱۳

آیفون ۱۳ بزرگترین ارتقای سالانه آیفون که دیده ایم نیست ، اما تقریباً همه جنبه های آن کمی بهتر از آیفون ۱۲ است و آن را به یک آیفون درخشان تبدیل می کند . در بررسی ها ما متوجه شدیم که عمر باتری آیفون ۱۳ مشخصا بهبود یافته بود و بدون نیاز به شارژ قبل از خواب در هر روز از آن استفاده می کردیم .

ما همچنین تحت تاثیر طراحی آیفون ۱۳ قرار گرفتیم که اکنون شامل یک ناچ کوچک تر است . همچنین قدرت بسیار زیاد این گوشی به لطف چیپست  A15 Bionic که از آن انرژی می گیرد .  اپل ادعا می ‌کند که این پردازنده ۵۰ درصد سریع‌ تر از رقباست و اگرچه تایید آن سخت می باشد ، اما مطمئناً این یک گوشی بسیار سریع است. عدم وجود صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی که ما شاهد معرفی آن در آیفون ۱۳ پرو و ​​پرو مکس بودیم نا امید کننده است ، اما امیدواریم که در لانچ آیفون ۱۴ به‌ روزرسانی‌های بزرگ ‌تری داشته باشیم . ولی می توان گفت در حال حاضر این یکی از بهترین آیفون ‌هایی است که می ‌توانید بخرید .

۳. آیفون ۱۳ پرو

آیفون ۱۳ پرو اکثر نقاط قوت و ضعف آیفون ۱۳ پرو مکس را در کانر هم دارد ،  به طوری که برای مثال عمر باتری آن در تست های ما برجسته است و حتی شاید بتوان گفت به خوبی مدل مکس است . همچنین چیپست A15 Bionic آن قدرت خیره کننده ای را ارائه می دهد. 

 دوربین این گوشی از برخی به ‌روزرسانی‌های ظریف اما قابل توجه از جمله حالت ماکرو کاملاً جدید برای گرفتن عکس‌های واضح از سوژه‌ های کوچک بهره برده است . در ادامه ، شما برای اولین بار در آیفون یک صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی دریافت می کنید . ( اگرچه این ویژگی در آیفون ۱۳ پرو مکس نیز وجود دارد )  طراحی کمی اصلاح شده از جمله ناچ کوچک تر هم در آیفون ۱۳ پرو قابل توجه است. 

همه این ها باعث می شود که اگر می خواهید یک صفحه نمایش نسبتا جمع و جور ۶.۱ اینچی داشته باشید یا نمی خواهید به اندازه آیفون ۱۳ پرو مکس هزینه کنید ، ۱۳ پرو یک انتخاب برتر برای خرید است . همانطور که گفته شد ، آیفون ۱۳ پرو هنوز گران است و خیلی بهتر از آیفون ۱۲ پرو نیست ، بنابراین اگر صاحب آن گوشی هستید ، شاید ارزش ارتقا به مدل بالاتر نداشته باشد .

iPhone SE (2020) .4

آیفون SE جدید که در آوریل ۲۰۲۰ رونمایی شد ، ممکن است شبیه یک آیفون قدیمی ‌تر به نظر برسد ، اما مزایای زیادی نسبت به بقیه محصولات دارد . دلیل اصلی اینکه ممکن است شما را ترغیب کند تا بخواهید SE را بخرید این است که ارزان‌ ترین آیفونی می باشد که می ‌توانید در حال حاضر از اپل بخرید . این آیفون با طراحی مشابه آیفون ۸ عرضه می‌شود ، اما چیپست داخلی آن ارتقا یافته است ؛ مانند چیپست A13 Bionic که همان تراشه ای است که در آیفون ۱۱ دیده‌ایم.

همچنین دارای اسکنر اثر انگشت Touch ID است ؛ ویژگی ای که در آیفون‌ های اخیر ندیده ‌ایم . دوربین این گوشی خوب است ، اما با آیفون های  مدل بالا رقابت نمی کند . همچنین ما متوجه شدیم که عمر باتری متوسطی نیز دارد . به طور کلی ، اگر به دنبال جایگزین ارزان تری برای دستگاه هایی هستید که در بالا در مورد آن خواندید ، آیفون SE را دوست خواهید داشت .

۵.  آیفون ۱۲ پرو مکس

 iPhone 12 Pro Max زمانی بهترین آیفونی بود که می ‌توانستید بخرید و ما هر کاری که می ‌توانست انجام دهد را دوست داشتیم . این گوشی تمام خصوصیات سری آیفون ۱۲ را به صورت بهبود یافته داراست و می تواند گزینه مناسبی برای انتخاب و خرید باشد. پس چرا در لیست بهترین آیفون های ما در رتبه های پایین است ؟ این مدل یک گوشی گران قیمت بوده و سایز بسیار بزرگ آن به این معنی است که برای همه مناسب نخواهد بود .

اگر گوشی ای با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی می خواهید و نگرانی ای بابت هزینه آن ندارید ، از آیفون ۱۲ پرو مکس در جیب خود راضی خواهید بود .  چند مزیت دیگر نیز وجود دارد .  ما متوجه شدیم که عمر باتری در آیفون ۱۲ پرو مکس در مقایسه با اکثر آیفون های سری ۱۲ و ۱۱ بهتر است. همچنین خواهید دید که دوربین اصلی پشت آن هم کمی قدرتمند تر از آیفون ۱۲ پرو است .

چگونه تست کردیم ؟

ما همه گوشی ‌های موجود در این لیست را بررسی کرده ‌ایم ، بنابراین برای هر کدام ، پس از آزمایش ‌های گسترده ، نظر تخصصی خود را در ثبت کرده ‌ایم . در ادامه نیز ، ما آن ها را با فاکتور قیمت ، ارزش و نحوه مقایسه شان با یکدیگر رتبه بندی کردیم .

هنگام خرید آیفون به چه نکاتی توجه کنیم ؟

بسیاری از آیفون ‌ها خصوصا از نظر ظاهری کاملاً شبیه به یکدیگر هستند ، بنابراین انتخاب یکی از آن ها برای خرید ، بیشتر بستگی به دیدن تفاوت بین آن ها و یافتن تناسب مناسب با خواسته های ما است . همه آیفون‌ ها قدرتمند هستند و اپل برای مدت طولانی از آن‌ ها پشتیبانی می ‌کند ، بنابراین سن و چیپست چندان مهم نیست ، اما به عمر باتری ، دوربین و اندازه صفحه‌ نمایش توجه کنید .

بهترین آیفون کدام مدل است ؟

بهترین آیفون معمولا یکی از آخرین مدل های شماره گذاری شده است ، اما اینکه کدام یک به طور خاص بهترین است ، به نیاز شما بستگی دارد . اگر صفحه نمایش بزرگ می خواهید ، به سراغ Pro Max بروید . برای مشخصات برتر در اندازه کوچک تر ،  یک Pro را انتخاب کنید و اگر می خواهید مقداری پول پس انداز کنید ، یک مدل استاندارد مانند SE یا یک مینی تهیه کنید .

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.