بررسی, سامسونگ

بررسی هدفون Galaxy Buds 2 Pro

بررسی هدفون Galaxy Buds 2 Pro

طراحی فشرده تر، افزایش کیفیت

سامسونگ به تازگی هدفون Buds 2 Pro  را معرفی کرده است که هدف آن بهبود ANC و ویژگی‌ هایی است که می ‌تواند این هدفون را به یکی از رقبای بهترین هدفون ‌های بی‌ سیم موجود در بازار فعلی تبدیل کند. در این مقاله، ما به بررسی ویژگی ها و مشخصاتی که Buds 2 Pro ارائه کرده است پرداخته ایم، و البته زمانی که آن را تهیه کرده و آزمایش کنیم، این مطلب را به روز کرده و به صورت دقیق تر از ویژگی های آن برای شما خواهیم گفت.

فعلا در حالی که منتظریم تا Buds 2 Pro برای بررسی کامل و جامع به دست ما برسد، کمی در مورد انتظارات شما از آن صحبت خواهیم کرد.

مشخصات گلکسی بادز ۲ پرو

در یک نگاه، مهمترین مشخصات هدفون Buds 2 Pro در این فهرست برای شما گرد آوری شده است:

سه رنگ: گرافیت، سفید، بنفش بورا

بلندگو: بلندگوی سفارشی کواکسیال دو طرفه (Tweeter + Woofer)

۲۴  بیت  Hi-Fi، صدای ۳۶۰ با چند کانال مستقیم

میکروفون ANC + SNR بالا (۲ خارجی+۱ داخلی)

تشخیص صدا

حداکثر ۵ ساعت / در مجموع تا ۱۸ ساعت (ANC  روشن) زمان پخش

تا ۸ ساعت / در مجموع تا ۲۹ ساعت (ANC  خاموش) زمان پخش

بلوتوث ۵.۳، سوئیچ خودکار

گواهیIPX7 برای مقاومت در برابر آب

طراحی و رنگ های  Galaxy Buds 2 Pro

طراحی هدفون ‌ها کاملاً شبیه به Buds 2 است: لبه‌ های گرد، هدفون‌ های صاف و بدون ساقه یا بیرون زدن چیزی از گوش شما، ظاهری که به طور مشخصی نشان از طراحی توسط سامسونگ دارد. کیس آن نیز همچنین دارای همان لبه‌ های گرد و روکش مات است که ظاهر هدفون را تکمیل می ‌کند.

در مورد گزینه های رنگی، Buds 2 Pro  در سه رنگ گرافیت، سفید و بنفش بورا موجود است. گزینه رنگ گرافیت تقریباً تمام مشکی و دارای روکش مات است، بنابراین ظاهر آن را کمی مدرن می کند. به نظر می‌ رسد که Bora Purple این بار رنگ بارز سامسونگ است و برای Z Flip 4  و Z Fold 4 نیز وجود دارد. هر سه گزینه رنگی از این روکش مات برای ظاهری شیک استفاده می‌ کنند.

از نظر اندازه، Buds 2 Pro پانزده درصد  کوچک تر از Buds Pro و همچنین سبک تر است. برای ارجاع، ابعاد بادز پرو اسپورت ۲۰.۵×۱۹.۵×۲۰.۸  میلی‌ متر و وزن ۶.۳ گرم برای هر هدفون است، در حالی که Buds 2 Pro مقداری وزن کم کرده و  ۹.۹×۲۱.۶×۱۸.۷  میلی ‌متر ابعاد دارد و وزن آن ۵.۵ گرم است. کیس آن نیز کوچک تر از Buds Pro است. علاوه بر این، سامسونگ پیشرفت های قابل توجهی در کاهش فشار ناخوشایند ایجاد کرده است. هدف از طراحی True-fit قرار دادن هدفون در گوش شما برای مدت طولانی، از جمله پیاده روی طولانی یا یک روز کاری کامل است.

همه این پیشرفت ‌ها باعث می ‌شود که Buds 2 Pro جدید برای قرار گرفتن در گوش یا حمل در کیس آن راحت ‌تر شود. طبق تحقیقات ما Buds 2 Pro  جدید اگر برای مدت کمی روی گوش قرار بگیرد می توان گفت که حداقل در ابتدا، احساس راحتی به همراه خواهد داشت. به نظر ما گوشی ‌های این هدفون سبک ‌تر هستند و وقتی در گوش ‌هایتان قرار بگیرند تقریباً متوجه آن ها نمی‌ شوید. آن ها برای ورزش عالی به نظر می رسند، و ما تصور نمی کنیم که از گوش بیرون بیفتند، حتی اگر مشغول ورزش های سخت باشید.

البته زمانی که بررسی کامل خود را انجام دادیم، تجربه مفصل مان را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

ویژگی های  Galaxy Buds 2 Pro

در مقوله ویژگی ها نیز نسبت به Buds Pro پیشرفت های بیشتری وجود دارد. ANC  در Buds 2 Pro مورد علاقه سامسونگ قرار گرفته است و اکنون می تواند صداهای کوچک را با ضبط صداهای سطح پایین تر به لطف سه میکروفون SNR بالا (نسبت سیگنال به نویز) حذف کند. ANC هوشمند پیشرفته باید ۳ دسی بل اضافی از نویز اطراف شما را حذف کند. بله، این بدان معناست که شما باید بتوانید از یک تجربه همه جانبه با حذف نویز بسیار توانا لذت ببرید.

بعلاوه، Buds 2 Pro  دارای قابلیت تشخیص صدای بسیار مفیدی است که باعث می شود هنگامی که صحبت کردن شما را تشخیص می دهد، به طور خودکار درست مانند  Buds Pro به حالت Ambient تغییر می کند. این ویژگی بسیار کاربردی این امکان را برای شما فراهم می ‌کند که وقتی می ‌خواهید به سرعت چیزی به اطرافیان خود بگویید، روی هدفون خود فریاد نزنید! ما انتظار داریم که بادز ۲ پرو به همان سرعت Buds Pro صدای شما را تشخیص دهد، اگر سریع تر باشد که بهتر است.

تجربه صوتی در Buds 2 Pro نیز باید نسبت به Buds Pro ارتقا یافته باشد. هدفون ‌های جدید سامسونگ از صدای Hi-Fi 24 بیتی شفاف و واضح پشتیبانی می‌ کنند که با ارائه صدای شفاف ‌تر و غنی ‌تر، تجربه بهتری از گوش دادن به موسیقی را تضمین می‌ کند. علاوه بر این، Hi-Fi 24  بیتی تضمین می ‌کند که می ‌توانید صدا را همانطور که هنرمند برای آن در نظر گرفته است، تجربه کنید. واقعاً صدای آن ها چگونه است؟ زمانی که بتوانیم آن ها را از نزدیک آزمایش کنیم به شما خواهیم گفت، اما تا اینجای کار، همه این ها بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد. همراه با ANC ارتقا یافته، باید بتوانید هنگام استفاده از هدفون واقعاً در دنیای خود غرق شوید!.. 

به عنوان مرجع، Buds Pro  از سال ۲۰۲۱ به خوبی با ANC صداها را مدیریت می کرد، اگرچه برخی از صداهای با فرکانس بالا مانند زمزمه تهویه مطبوع نمی توانستند به طور کامل مسدود شوند. اکنون بسیار خوب است که شاهد بهبود این بخش توسط سامسونگ باشیم، اما به محض اینکه بتوانیم آن را تست کنیم نتیجه دقیق را به شما خواهیم گفت.

پخش صدای ۳۶۰ نیز با چند کانال مستقیم پشتیبانی می ‌شود تا هنگام تماشای فیلم، تجربه‌ ای همه‌ جانبه ‌تر داشته باشید (تکثیر یک سیستم صدای فراگیر، کم و بیش، با صداهایی که ظاهراً از همه جهات می‌آیند.)

باتری و شارژ  Galaxy Buds 2 Pro

Buds 2 Pro در این جایگاه، دارای مشخصات تقریبا مشابه Buds Pro است. ما یک باتری معمولی ۶۱ میلی ‌آمپر ساعتی برای هدفون (یا ۵۸ میلی ‌آمپر ساعتی) و یک باتری ۵۱۵ میلی ‌آمپر ساعتی معمولی برای کیس شارژ (با عدد ۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت) داریم. به گفته سامسونگ این به این معناست:

تا ۵ ساعت زمان پخش با  ANC، با کیس شارژ تا ۱۸ ساعت زمان پخش با  ANC، تا ۸ ساعت زمان پخش بدون  ANC، با جعبه شارژ تا ۲۹ ساعت زمان پخش بدون  ANC

برای اینکه همه چیز را در نظر بگیرید، اعداد Buds Pro تقریباً مشابه همین ارقام برای ظرفیت استفاده از شارژ هستند. اما در هدفون جدید یک بهبود ۱ ساعته برای پخش با هدفون و کیس با ANC خاموش داریم که برای Buds Pro حدود ۲۸ ساعت بود، در حالی که Buds 2 Pro باید تا ۲۹ ساعت دوام بیاورد. اعداد دیگر برای دو مدل یکسان است.

جالب اینجاست که زمان مکالمه  Buds 2 Pro، دوباره روی کاغذ، کمی کمتر از Buds Pro است. نگاهی به این ارقام بیندازید:

تا ۳.۵ ساعت / با کیس تا ۱۴ ساعت (ANC  روشن)- در مقابل ۴ ساعت و ۱۴.۵ ساعت به ترتیب برای  Buds Pro

تا ۴.۰ ساعت / با کیس تا ۱۵ ساعت (ANC  خاموش)- در مقابل ۵ ساعت و ۱۷.۵ ساعت به ترتیب برای  Buds Pro

می دانید که در برخی از شرکت ها، ساعات تبلیغاتی دقیقاً منعکس کننده تجربیات واقعی نیستند. با این حال، این مورد برای سامسونگ و نسل  Buds 2 Pro و Buds Pro صدق نمی کند و سامسونگ در این زمینه صداقت دارد. تصورات ما از عمر باتری Buds Pro بسیار عالی بود، بنابراین انتظار داریم ساعات فوق در مورد بادز ۲ پرو هم کاملاً به واقعیت وفادار باشد.

خلاصه و قضاوت نهایی درباره هدفون Galaxy Buds 2 Pro

Buds 2 Pro  در حال شکل گیری جایگزینی عالی برای AirPods Pro است. ویژگی ای که باعث شکست Buds Pro  در برابر هدفون های اپل بود، ANC  است و با این پیشرفت هایی که Buds 2 Pro با خود آورده است، ما بسیار زیاد به هدفون های جدید سامسونگ امیدوار هستیم!

در مجموع، هدفون Buds 2 Pro در حال قرارگیری در جایگاه بهترین هدفون سامسونگ تا به امروز است و به خوبی می تواند جایگاهی در بهترین هدفون های بی سیم سال ۲۰۲۲ هم پیدا کند. منتظر باشید ما به زودی تجربه مفصل خود را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. گوش به زنگ باشید!

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.