اخبار, اخبار آیفون, بررسی

ایونت سپتامبر اپل و رونمایی از آیفون ۱۴

ایونت سپتامبر اپل و رونمایی از آیفون 14

از رویداد «Far Out» اپل چه انتظاراتی باید داشت؟

رویداد سپتامبر اپل برای رونمایی از iPhone 14  و اپل واچ ۸ “Far Out”  نامیده می شود، اما در حال حاضر اندک زمانی تا برگزاری این ایونت باقی مانده است. در این مقاله ما برای شما به این که چگونه و کجا می توانید رونمایی آیفون ۱۴ را در حالی که همچنین منتظر “یک چیز دیگر” در قالب یک مدل اپل واچ پرو هستید، تماشا کنید، پرداخته ایم.

زمان تماشای پخش زنده رویداد آیفون ۱۴

رویداد  ‘Far Out’برای معرفی  Apple iPhone 14 اکنون در روز چهارشنبه، ۷ سپتامبر آغاز می شود. از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی  شروع می شود و اگر اپل همه محصولات مورد انتظار را معرفی کند، باید حدود ۲ ساعت اجرا شود.

۷  سپتامبر ۲۰۲۲

۱۰ صبح اقیانوس آرام / ۱ بعد از ظهر شرقی / ۶ بعد از ظهر به وقت استاندارد بریتانیا

برخلاف رویداد آیفون ۱۳، معرفی آیفون ۱۴ دیگر فقط یک رویداد مجازی نخواهد بود. مسلماً یک ماژول از پیش ضبط شده وجود خواهد داشت که از طریق وب سایت رسمی اپل در مرورگرهای پشتیبانی شده، برنامه Apple TV و از طریق YouTube پخش خواهد شد.

با این حال، برای تعداد محدودی، اپل یک جلسه عملی با گوشی ‌های جدید برگزار می ‌کند و رونمایی آن را در محوطه «سفینه فضایی» خود در کوپرتینو تماشا می ‌کند و بعداً یک ادای احترام حضوری به استیو جابز برگزار می ‌شود، بنابراین دست ‌های تیم کوک روز چهارشنبه با دو آدرس برای مخاطبان زنده پر خواهد شد.

تمام دستگاه‌ هایی را که در رویداد «Far Out» اپل در ۷ سپتامبر معرفی می ‌شوند را می توانید در ادامه این مطلب شناخته و بررسی کنید.

سری آیفون ۱۴

بزرگ ترین و گران ترین آیفون های تاریخ

آیفون ۱۴ و نمایشگر ۶.۱ اینچی:  A15، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی جدید با  AF، باتری بزرگتر

آیفون ۱۴ پلاس و نمایشگر ۶.۷ اینچی: A15، دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی جدید با فوکوس خودکار

آیفون ۱۴ پرو و نمایشگر ۶.۱ اینچی: A16 4 نانومتری، دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، ویدیوی ۸K، صفحه نمایش پانچ دار

آیفون ۱۴ پرو مکس و نمایشگر ۶.۷ اینچی: A16 4 نانومتری، دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، فیلمبرداری ۸K، صفحه نمایش پانچ دار

آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پلاس، آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس در تاریخ ۷ سپتامبر رونمایی خواهند شد که نشان دهنده بزرگ ترین (از لحاظ اندازه متوسط) و گران ترین (در میانگین قیمت MSRP) فهرست آیفون هایی ست که اپل تاکنون اعلام کرده است.

مدل های آیفون ۱۴ قرار است جایگزین پرفروش ترین سری آیفون۱۳ ۵G  شوند که اپل را به رکورد جدیدی از سهم بازار در ایالات متحده رساند (بیش از ۵۰ درصد آمریکایی ها برای اولین بار صاحب آیفون هستند). برخلاف سال های گذشته، آیفون کوچکی وجود نخواهد داشت و آیفون ۱۴ نه از نظر اندازه و نه از نظر قیمت، جای در این لیست معرفی نخواهد گرفت.

هر چهار دستگاه از طراحی ‌های بهینه ‌شده با حاشیه‌ های کمی باریک‌ تر و نسبت ابعاد کمی بلندتر بهره می ‌برند، اما بزرگ ‌ترین تفاوت، استفاده نهایی اپل از مفهوم نمایشگر پانچ برای آیفون ۱۴ پرو و ​​۱۴ پرو مکس است.

بریدگی اصلاح ‌شده طراحی آیفون ۱۳ به آیفون ۱۴ و ۱۴ پلاس منتقل می ‌شود، که شاهد کاهش عرض و یک سیستم Face ID بازآرایی شده است که با ماسک ‌ها کار می ‌کند.

از نظر مشخصات، بیشتر ارتقاهای سخت افزاری، مربوط به مدل های آیفون ۱۴ پرو است. سری آیفون ۱۴ پرو با پردازنده جدید اپل  A16 چهار نانومتری، برش های Face ID شکل گرد، دوربین های اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری ۸K، کار می کنند.

اپل واچ سری ۸

واچ۸ SE: پردازنده  S8

واچ ۸: سنسور دمای بدن

اپل واچ پرو: قیمت ۱۰۰۰ دلار، محفظه تیتانیومی مقاوم

قرار است در کنار آیفون ۱۴، مدل های سری ۸ اپل واچ معرفی شوند. آن ها طراحی مجدد عمده ای را که همراه با اپل واچ ۷ ارائه می شود، عرضه نمی کنند، زیرا در دو اندازه ۴۱ میلی متری و ۴۵ میلی متری معرفی می شوند.

تفاوت های اصلی در بخش سخت افزار خواهد بود، زیرا اپل واچ سری هشت SE بالاخره چیپست سریع تر S8 را که در سری ۸ نیز وجود خواهد داشت، دریافت می کند. سری ۸ دارای سنسوری است که مدت ها شایعه شده بود برای ردیابی دمای بدن بسیار مفید و قدرتمند است. علاوه بر این، خانم ها ردیابی عادت ماهیانه و سایر ویژگی های سلامت مرتبط با باروری را دریافت خواهند کرد.

اپل واچ پرو

اولین ساعت Pro مقاوم اپل گزینه ‌های ردیابی باروری مانند Watch 8 و همچنین پردازنده آن را دریافت می ‌کند. با این حال، این واچ پرو با شعار «یک چیز دیگر» به سختی برای مچ دست خانم ها مناسب خواهد بود، زیرا یک ساعت غول پیکر برای مشاهده و حمل یک باتری بزرگ است که در نهایت می تواند به یک اپل واچ عمر باتری بیش از یک روز و نیم بدهد. ارزش افزوده دیگر اپل واچ پرو ۱۰۰۰ دلاری گران قیمت، بدنه تیتانیومی آن و هر بند جذابی است که اپل تصمیم می گیرد برای کاربران طراحی کرده و ارائه دهد.

AirPods Pro 2

سنسور ردیابی تناسب اندام

ANC  تقویت شده

پشتیبانی از  AirTags

صدای بدون اتلاف

هدفون AirPods Pro  اپل بیش از دو سال از عمر آن گذشته، بنابراین به ‌روزرسانی در قالب AirPods Pro 2 بسیار دیر شده است و انتظار می ‌رود در روز چهارشنبه، ۷ سپتامبر اعلام شود. پشتیبانی، سوئیچینگ خودکار، Dolby Atmos، حالت شفافیت و همچنین پشتیبانی از صدای بدون افت از ویژگی های مورد انتظار برای این هدفون است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.