بررسی, بلاگ, تکنولوژی, ساعت هوشمند

اپل واچ سری ۷، اخبار و شایعات!

شایعات اپل واچ سری ۷

یکی از شایعات اپل واچ سری ۷ درباره اندازه آن می باشد. برخی منابع می گویند سری ۷ می تواند در اندازه های کمی بزرگتر از ۴۱ و ۴۵ میلی متری عرضه شود.

اپل واچ در سال ۲۰۱۸ با دو گزینه اندازه از ۳۸/۴۲ میلی متر به ۴۰/۴۴ میلی متر افزایش چشمگیری داشت. یک عکس از یک بند مچ دست ، که احتمالاً برای Apple Watch Series 7 است ، نشان می دهد که مدل جدید ممکن است یک میلی متر دیگر بزرگتر شود.

ما از گزارشات اخیر دریافته ایم  که اپل واچ سری ۷ به احتمال زیاد دارای طراحی جدید با لبه های تیز است که به دنبال جدیدترین گوشی های آیفون و آیپد است. در حال حاضر اطلاعات درز یافته جدیدی داریم که اندازه های افزایش یافته را نیز نشان می دهد ، این اطلاعات نشان می دهند سایز ۴۰ میلی متر به ۴۱ میلی متر و ۴۴ میلی متر به ۴۵ میلی متر تغییر کرده است.

این شایعه برای اولین بار در رسانه های اجتماعی چینی Weibo از طریق اطلاعات فاش شده توسط عمو پن ظاهر شد. او معتقد است که افزایش ۱ میلی متری در سایزهای اپل واچ سری جدید ممکن است پیش بیاید و اگر چنین باشد ، مچ بندهای موجود همچنان با آنها کار می کند.

اگر گزارش ها درباره طراحی مجدد صحت داشته باشند ، کاملاً می توان تصور کرد که اپل بتواند از آن سطح مسطح جدید استفاده کرده و اندازه صفحه را بیشتر کند و در مجموع یک ساعت هوشمند کمی بزرگتر ایجاد کند. دلیل دیگر می تواند باتری بزرگتری باشد که در صورت صحت شایعات مربوط به تراشه S7 کوچکتر امکان پذیر خواهد بود.

برای حمایت بیشتر از شایعه افزایش اندازه ظاهری ، نشت اخبار دیگری در توییتر به شکل عکسی قرار گرفت که توسط DuanRui منتشر شد ، وی اغلب نشت های خبری قابل اعتماد را مجدداً به اشتراک می گذارد. تصویر منتشر شده نشان می دهد که یک بند چرمی برای Apple Watch با “۴۵MM”  روی آن حک شده است. ذکر این نکته حائز اهمیت است که عکس پست بعدی نیز از همان عمو پن بود که قبلاً ذکر شد. با این وجود ، بازنشر توسط DuanRui به شایعه اندک اعتبار بیشتری می بخشد.

در هر صورت، میتوان گفت اپل واچ سری ۷ حداقل امسال به احتمال زیاد دارای طراحی جدید خواهد بود. ما حتی مجبور نیستیم خیلی منتظر بمانیم تا بفهمیم آیا این شایعات واقعیت دارد یا خیر زیرا اواسط سپتامبر تقریباً در راه است.

این بار اما انتظار می رود که اپل اعلامیه های خود را به چند روز تقسیم کند ، بنابراین هنوز مشخص نیست که ساعت های هوشمند جدید در چه تاریخی معرفی می شوند.

همچنین به تازگی عکس دیگری از یک مچ بند از منبع نشت کننده توییتری یعنی  Majin Bu  ظاهر شد. این بار مچ بند شبیه حلقه انحصاری بافته شده است ، مانند حلقه هایی که اپل سال گذشته برای اولین بار معرفی کرد. روی آن “۴۱ میلی متر” برای اندازه کوچک Apple Watch و “۲” برای اندازه مچ بند نوشته شده است Majin Bu بیان می کند که اندازه ها باید مشابه مدل های قبلی باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.