تکنولوژی, ساعت هوشمند

اولین ساعت هوشمند پوکو!

Poco’s First Smartwatch

اولین ساعت هوشمند پوکو رسما معرفی شد.

قیمت، ویژگی ها و جزئیات عرضه آن در کشور هند

پوکو از اولین ساعت هوشمند خود با نام Poco Watch در بازار جهانی رونمایی کرد. این ساعت دارای ویژگی های قدرتمندی مانند پنل AMOLED، سنسور  SpO2، باتری تا ۱۴ روز و موارد دیگر است. در این مطلب جزئیات قیمت و عرضه Poco Watch را در کشور هند  گردآوری کرده ایم.

مشخصات ساعت پوکو

Poco Watch  یک صفحه نمایش ۱.۶ اینچی AMOLED با وضوح ۳۲۰×۳۶۰  پیکسل و تراکم پیکسل ۳۰۱ppi  دارد. این ساعت دارای صفحه نمایش مربعی شکل است که توسط شیشه منحنی ۲.۵ بعدی نیز محافظت می شود. در مجموع بیش از ۱۰۰ واچ فیس و ۱۰۰+ حالت تمرینی مانند دویدن، دوچرخه سواری و شنا در آن وجود دارد. علاوه بر این، سنسور  SpO2، سنسور پایش ضربان قلب و ردیابی خواب نیز دارد. برای باتری، این ساعت توسط یک واحد باتری ۲۲۵ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی شده که ادعا می شود با یک بار شارژ تا ۱۴ روز دوام می آورد.

در بخش اتصال، Poco Watch  از بلوتوث نسخه ۵.۰ پشتیبانی می کند و با دستگاه هایی که حداقل اندروید ۶.۰ یا iOS 10.0 دارند سازگار است. از دیگر ویژگی های ساعت پوکو می توان به مقاومت در برابر آب ۵ATM، ردیابی  GPS، نظارت بر استرس، آموزش و تمرین تنفس و… اشاره کرد. ابعاد آن ۳۹.۱×۳۴.۴×۹.۹۸  میلی متر و وزن ساعت ۳۱ گرم است. در نهایت، این ساعت در سه رنگ آبی، مشکی و استخوانی عرضه می شود.

قیمت ساعت پوکو و جزئیات عرضه در کشور هند

ساعت پوکو با برچسب قیمت ۷۹ یورو (تقریباً ۶۳۵۰ روپیه) عرضه می شود. در حال حاضر، هیچ اشاره ای در مورد لانچ این ساعت در هند وجود ندارد. اگر اطلاعاتی به دست ما رسید، شما را مطلع می کنیم. با نگاهی به ویژگی ‌های این ساعت، می ‌توان گفت Poco Watch رقیب خوبی برای برندهای دیگر مانند  Noise، Realme  و غیره خواهد بود.

به غیر از ساعت، پوکو از هدفون های  Poco Buds Pro نسخه Genshin Impact  نیز رونمایی کرده است که با قیمت ۶۹ یورو (تقریباً ۵۵۵۰ روپیه) عرضه می شوند. از نظر باتری، هر گوشی آن باتری ۳۵ میلی آمپر ساعتی دارد، در حالی که کیس شارژ با یک باتری ۴۷۰ میلی آمپر ساعتی ارائه می شود.

گفته می ‌شود که هدفون ‌ها با یک بار شارژ تا ۶ ساعت عمر باتری دارند، در حالی که کاربران می‌توانند با استفاده از کیس شارژ، عمر باتری ۲۸ ساعتی را داشته باشند. از دیگر ویژگی‌های هدفون پوکو می‌توان به فناوری ANC، رتبه‌بندی رسمی IP، کنترل‌های لمسی هوشمند و غیره اشاره کرد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.