اخبار, موبایل

افشاگری هایی از گوشی Redmi K50

xiaomi redmi k50

رندر گوشی Redmi K50  لو رفت!

این گوشی هوشمند با طراحی و نصب دوربین دایره ای، منحصر به فرد به نظر می رسد.

انتظار می رود شیائومی یک گوشی هوشمند جدید دارای عملکردی عالی را با نام مدل Redmi K50 عرضه کند که تصویر رندر احتمالی آن در برخی از سایت ها افشا شده است. بنا به گفته افشاگران Redmi K50  گوشی خاص و جذابی خواهد بود و انتظار می رود با مشخصات و ویژگی های برتر عرضه شود.

Shadow_Leak، یکی از کاربران توییتر است که تصویر Redmi K50 را به اشتراک گذاشته و در این تصویر به نظر می رسد که برخی از عناصر طراحی redmi k50  مشابه آیفون ۵ است. با توجه به تصویر، احتمالا این گوشی شبیه به برخی از گوشی های هوشمند شیائومی که اخیراً عرضه شده اند مانند  Xiaomi 11T Pro  و  Xiaomi 11i Hypercharge دارای فریمی تخت و مسطح است.  علاوه بر نکات گفته شده، این گوشی دارای دکمه ‌های ولوم دایره ‌ای، مانند Redmi K50 Gaming است.

مشخصات  Redmi K50

انتظار می رود Redmi K50 مشخصات و ویژگی های رده بالایی را ارائه دهد. این گوشی احتمالاً از پردازنده MediaTek Dimensity 9000 SoC  یا پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen1 قدرت خواهد گرفت. Redmi K50 احتمالا دارای صفحه نمایش بزرگ AMOLED با وضوح +FHD همراه ویژگی هایی مانند پشتیبانی از طیف رنگ ۱۰ بیتی می باشد. این نمایشگر احتمالاً از محافظ Corning Gorilla Glass Victus برخوردار خواهد بود.

Redmi K50  احتمالاً در چندین  SKU (SKU یک شناسه انحصاری برای هر محصول بوده و کاربرد آن تمایز یک محصول از محصولی دیگر می باشد)  در دسترس خواهد بود. در حالی که مدل پایه آن ممکن است فقط ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه دهد، نسخه پیشرفته احتمالاً ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی را خواهد داشت. این گوشی ممکن است دارای اسلات کارت microSD نباشد، اما دارای دو اسلات سیم کارت با پشتیبانی از شبکه ۵G  به همراه WiFi 6 و بلوتوث ۵.۱ خواهد بود.

با مشاهده بخش دوربین ها در رندر افشا شده متوجه می شویم که Redmi K50 دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت خواهد بود و تنظیمات دوربین احتمالا دارای رزولیشن بالا و سنسورهای ۵۰MP یا ۶۴MP و یا حتی یک سنسور اصلی ۱۰۸MP  به همراه یک لنز اولترا واید و یک لنز ماکرو خواهد بود. در قسمت جلو، این گوشی دارای یک دوربین سلفی تکی سنسوری است که انتظار می رود وضوح بالایی داشته باشد.

از نظر نرم افزاری، Redmi K50  احتمالاً با سیستم عامل اندروید ۱۲ با کاستوم MIUI  سفارشی در آخرین ورژن عرضه می شود. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این گوشی با سیستم عامل  MIUI 12 و یا MIUI 13 ارائه خواهد شد، با این وجود قطعا گوشی Redmi K50 دارای یک رابط کاربری سفارشی کاستوم اندروید خواهد بود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.