اخبار آیفون, موبایل

ارتقا و تغییرات در سری آیفون ۱۴

All iPhone 14 models tipped to get 120Hz displays, 6GB of RAM

همه مدل‌ های آیفون ۱۴ به نمایشگرهای ۱۲۰ هرتزی و ۶ گیگابایت رم مجهز هستند.

ارتقا در راه است!

احتمالاً تا سپتامبر شاهد لانچ شدن گوشی‌ های آیفون ۱۴ نخواهیم بود، اما در این بین شاهد افشای اطلاعات و شایعات زیادی هستیم.

اکنون اخباری مبنی بر ارتقای احتمالی همه مدل‌های آیفون ۱۴ داریم.

طبق گزارشی که از یک تحلیلگر به نام جف پو توسط MacRumors مشاهده شده است، هر نسخه از آیفون ۱۴ قرار است با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی ProMotion ارائه شود، ویژگی که در حال حاضر در مدل های Pro و Pro Max در مورد آیفون ۱۳ انحصاری است.

ProMotion  به این معنی است که نرخ‌ های تازه‌ سازی را می ‌توان در صورت لزوم تنظیم کرد، بسته به آنچه در آن زمان روی صفحه است. این ویژگی همچنین می ‌تواند با کاهش نرخ تازه ‌سازی به سطح پایین ‌تر برای نمایش محتوای ثابت، به مدیریت عمر باتری کمک کند.

افزایش رم در آیفون های جدید

همان یادداشت تحقیقاتی که در بالا گفته شد، پیش ‌بینی می ‌کند که دو مدل ارزان‌ تر در سری آیفون ۱۴ به جای ۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت رم خواهند داشت. در سری ۱۳، آیفون ۱۳ مینی و آیفون ۱۳ نیز همین خصوصیت را دارند. ظاهراً در این مورد هیچ تغییری برای مدل های Pro وجود نخواهد داشت.

در حالی که انتظار می‌ رود خط تولید آیفون امسال تغییر کند، اما همچنان دو مدل ارزان‌ تر و دو مدل پرو گران‌ تر یعنی آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ مکس بزرگتر، آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس را خواهیم داشت. آیفون ۱۴ مکس به طور موثر جایگزین آیفون ۱۳ مینی در این سری خط تولید آیفون شده است.

ممکن است این شایعه باشد! طبق اطلاعات قبلی، Pu  انتظار دارد که مدل ‌های Pro و Pro Max دارای یک ماژول دوربین عقب ارتقا یافته با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی باشند. این مدل ها همچنین می توانند با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی شروع شوند که از ۱۲۸ گیگابایت افزایش یافته است.

تجزیه و تحلیل: انتظارات از آیفون ۱۴ چیست؟

آیفون ۱۳ در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شد، اما قبلاً چیزهای زیادی در مورد انتظارات از جانشین آن شنیده ایم، از جمله تغییر در چهار مدلی که قرار است به فروش برسند که در بالا هم به آن اشاره کردیم.

اخیراً شنیده‌ایم که آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس ممکن است بریدگی نمایشگر شناخته شده را از بین ببرند و در عوض به دو بریدگی کوچک ‌تر، یک دایره ‌ای و یک قرص شکل برای قرار دادن دوربین سلفی، فناوری Face ID و هر چیز دیگری که در حال حاضر در شکاف قرار دارد را ایجاد کنند.

با اصرار به خرید مدل های گرانتر، گفته می شود که ممکن است امسال حتی گران تر شوند. طبق شایعات، قیمت آیفون ۱۴ پرو در ایالات متحده از ۱۰۹۹ دلار شروع می شود (بالاتر از ۹۹۹ دلار)، در حالی که قیمت آیفون ۱۴ پرو مکس ظاهراً ۱۱۹۹ دلار به بالا در ایالات متحده خواهد بود. (در مقایسه با ۱۰۹۹ دلار برای آیفون ۱۳ پرومکس)

هنوز سوالات زیادی در مورد انتظارات ما از آیفون ۱۴ مکس وجود دارد، مدل جدیدی که ظاهرا امسال عرضه می شود. در حال حاضر به نظر می رسد که این مدل جدید، به سادگی نسخه ای از آیفون ۱۴ با صفحه نمایش بزرگتر است.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.