اخبار, اخبار آیفون, تکنولوژی

آیفون ۱۴، ۱۳ و ۱۲ و دریافت آپدیت برای ۵G

آیفون 14، 13 و 12 و 5g

سری آیفون ۱۲ و ۱۳ و ۱۴ تا ماه دسامبر به روزرسانی های نرم افزاری برای ۵G را دریافت خواهند کرد.

اپل در بیانیه ‌ای اعلام کرد: «۵G  از طریق یک به‌ روزرسانی نرم‌ افزاری فعال می ‌شود و در ماه دسامبر برای کاربران آیفون عرضه می ‌شود». ۵G  برای مدل های آیفون ۱۴، آیفون ۱۳، آیفون ۱۲ و آیفون SE (نسل سوم) فعال خواهد شد.

آیا شما یک کاربر آیفون ۱۴، آیفون ۱۳، آیفون ۱۲ یا آیفون SE هستید؟ در اینجا چند خبر خوب برای شما وجود دارد که از خواندن آن خوشحال می شوید!

اپل در ماه دسامبر عرضه به روز رسانی های نرم افزاری ۵G  را برای کاربران آیفون آغاز خواهد کرد. این غول فناوری در بیانیه ‌ای تایید کرد که مرکز به پخش ‌کننده ‌های گوشی جهت اطمینان از تجربه بی نقص و راحت ۵G برای مشترکین مخابراتی در هند کمک می ‌کند.

بیانیه اپل از آنجایی اهمیت پیدا می کند که دولت در حال مذاکره با شرکت های تولید تلفن همراه جهت تسریع به روز رسانی نرم افزاری لازم برای گوشی های هوشمند است که به مشتریان این امکان را می دهد تا خدمات روان ۵G  را تجربه کنند. لازم به ذکر است که ۵G  برای مدل های آیفون ۱۴، آیفون ۱۳، آیفون ۱۲ و آیفون SE (نسل سوم) فعال خواهد شد.

در اول اکتبر، نخست وزیر نارندرا مودی در هند از راه اندازی خدمات ۵G  در کشور هندوستان خبر داد. اما در حالی که میلیون ها مشترک در هند گوشی های آماده برای ۵G  دارند، بسیاری از دستگاه های برندهای مطرح در حال حاضر از این سرویس پشتیبانی نمی کنند.

اپل در بیانیه ‌ای اعلام کرد: ۵G  از طریق یک به‌ روزرسانی نرم ‌افزار فعال می ‌شود و در ماه دسامبر برای کاربران آیفون عرضه خواهد شدٖ.

این شرکت گفته است که با شرکای اپراتور در هند همکاری می کند تا به محض تکمیل اعتبار شبکه و تست کیفیت و عملکرد، بهترین تجربه ۵G  را برای کاربران گوشی های آیفون اپل به ارمغان بیاورد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.