بررسی, موبایل

آیا Xiaomi Mi 11X Pro ارزش خرید دارد؟

Xiaomi Mi 11X Pro

قیمت شیائومی می ۱۱ ایکس پرو  ۱۰۰۰۰ روپیه کاهش می یابد؛ آیا این گوشی ارزش خرید دارد؟

غول فناوری چینی شیائومی ، گوشی Mi 11X Pro  را در سال ۲۰۲۱ عرضه کرد. این گوشی هوشمند از پردازنده هشت هسته ای Qualcomm Snapdragon 888 و سنسور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی بهره می برد. شیائومی می ۱۱ ایکس پرو پس از لانچ جهانی خود، در هند با قیمت ۳۹۹۹۹ روپیه به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند پرچم دار شناخته و عرضه شد.

اکنون، این گوشی هوشمند با کاهش قیمت ۱۰۰۰۰ روپیه ای مواجه شده است.  از این پس و با این کاهش قیمت ناگهانی، قیمت رسمی این گوشی هوشمند ۲۹۹۹۹ روپیه است که البته در نتیجه آن را به یک پیشنهاد ارزشمند برای خرید و پس انداز سرمایه تبدیل می کند!

مشخصات گوشی شیائومی  Mi 11X Pro

در یک نگاه کلی به مشخصات شیائومی می ۱۱ ایکس پرو، این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با FHD+ ،رزولیشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بوده و یک سوراخ پانچ که سنسور دوربین سلفی را در خود جای داده است. علاوه بر این، صفحه نمایش گوشی دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، پشتیبانی از HDR10+ و محافظ گوریلا گلس ۵ است.

گوشی هوشمند شیائومی در قسمت سخت افزاری خود به چیپست Qualcomm Snapdragon 888  مجهز شده است که با پردازنده گرافیکی Adreno 660، ۸  گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی ۲۵۶ گیگابایتی ترکیب شده است. با توجه به این که بسیاری از سازندگان گوشی های هوشمند امسال نیز از پردازنده Snapdragon 888  در گوشی های هوشمند پرچم دار خود استفاده می کنند، گوشی شیائومی Mi 11X Pro رقبای بسیاری در بازار خواهد داشت.

برای عکاسی و فیلم برداری، شیائومی Mi 11X Pro از یک دوربین سه گانه در پشت با سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، سنسور دوربین ثانویه ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و لنز دوربین تله ماکرو ۵ مگاپیکسلی در دوربین سوم خود استفاده می کند. در قسمت جلو نیز، گوشی هوشمند شیائومی از سنسور دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می کند.

علاوه بر این، از دیگر ویژگی ‌های شیائومی Mi 11X Pro می ‌توان به راه اندازی بلندگوی دوتایی که توسط Dolby Atmos تنظیم شده و حسگر اثرانگشت در کنار صفحه نمایش برای امنیت اشاره کرد. این گوشی هوشمند دارای سیستم عامل اندروید ۱۱ با کاستوم سفارشی MIUI 12 است. انتظار می رود این گوشی هوشمند به روز رسانی اندروید ۱۲ را دریافت کند که رابط کاربری MIUI 13 را برای کاربران به همراه خواهد داشت.

وجود یک باتری ۴۵۲۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی، قدرت گوشی هوشمند شیائومی Mi 11X Pro را تامین می کند.

آیا شیائومی می ۱۱ ایکس پرو انتخاب مناسبی برای خرید است؟

با توجه به اینکه شیائومی می ۱۱ ایکس پرو ۱۰۰۰۰ روپیه کاهش قیمت داشته است، انتخاب و خرید این گوشی یک معامله خوب و ارزشمند است که مشخصاتی عالی را با قیمتی کمتر از ۳۰۰۰۰ روپیه برای شما به ارمغان می آورد. شما می توانید با مقایسه این گوشی از نظر قیمت و مشخصات با سایر رقبای عرضه شده اش مانند Black Shark 4 Pro انتخاب مناسبی داشته باشید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.