اخبار, سامسونگ, موبایل

گلکسی A14 5G، گوشی جدید و ارزان سامسونگ!

Samsung Galaxy A14 5G

سامسونگ گلکسی A14 5G با چیپست Dimensity 700 و دوربین های سه گانه معرفی شد

سامسونگ گوشی جدید خود با مدل گلکسی  A14 5G را معرفی کرد. این گوشی هوشمند اندرویدی یکی دیگر از اعضای مجموعه گوشی های هوشمند ۵G مقرون به صرفه سامسونگ است که در مجموع سری گلکسی A قرار می گیرد. غول فناوری کره جنوبی در مقایسه با نسل قبلی این گوشی هوشمند، یعنی گلکسی  A13 5G، ارتقاهای مناسبی را ارائه کرده است. بیایید نگاهی به تمام جزئیات موجود آخرین گوشی هوشمند اندرویدی ارزان قیمت سامسونگ بیندازیم.

مشخصات و ویژگی های سامسونگ گلکسی A14 5G

Samsung Galaxy A14 5G دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD با وضوح Full HD+ است. در مقایسه با صفحه نمایش ۷۲۰p که گلکسی A13 5G  داشت، وضوح صفحه نمایش گلکسی A14 5G به ۱۰۸۰p  افزایش یافته است، اما نمایشگر آن همچنان به نرخ نوسازی صفحه نمایش ۹۰ هرتز محدود می شود. صفحه نمایش این گوشی دارای یک بریدگی قطره ای مانند برای قرار گرفتن دوربین ۱۳ مگاپیکسلی سلفی در جلو است.

گلکسی A14 5G مجهز به تراشه مدیاتک Dimensity 700 است که با حداکثر ۶ گیگابایت رم و حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می شود. همچنین خریداران می توانند با قرار دادن مموری کارت  microSD، فضای ذخیره سازی این گوشی را تا ۱ ترابایت افزایش دهند.

سامسونگ یک مجموعه دوربین سه گانه را در پشت گلکسی A14 5G تعبیه کرده است. این گوشی هوشمند اندرویدی دارای سنسور دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است که با سنسور دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و سنسور دوربین depth 2 مگاپیکسلی همراه است.

سامسونگ گلکسی A14 5G دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می کند. این گوشی هوشمند مقرون به صرفه ۵G  سامسونگ، اندروید ۱۳ را با رابط کاربری نسخه One UI 5.0 در بخش نرم افزاری اجرا می کند. سامسونگ دو به ‌روزرسانی بزرگ اندروید و چهار سال ارتقای امنیتی را برای این گوشی هوشمند کمپانی اش تضمین کرده است.

گلکسی A14 5G دارای اسکنر اثر انگشت، جک ۳.۵ میلی ‌متری هدفون و پورت USB Type-C است. وزن این دستگاه ۲۰۴ گرم و ابعادش ۱۶۷.۷x78x9.1 میلی متر است و از Wi-Fi 5 و NFC پشتیبانی می کند.

قیمت Samsung Galaxy A14 5G و در دسترس بودن

سامسونگ گوشی گلکسی A14 5G خود را برای بازارهای آمریکا و اروپا عرضه کرده است. این گوشی هوشمند ممکن است در نیمه اول سال جاری وارد کشورهایی همچون هند شود. گلکسی A14 5G در رنگ های مختلفی از جمله مشکی، نقره ای، قرمز تیره و سبز روشن موجود است.

سامسونگ گوشی گلکسی A14 5G را در دو گزینه رم و فضای ذخیره سازی عرضه می کند. مدل پایه، با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی، در ایالات متحده ۲۰۰ دلار (تقریباً ۱۶۵۰۰ روپیه) و در اتحادیه اروپا ۲۲۹ یورو (تقریباً ۲۰،۰۰۰ روپیه) قیمت دارد. به نظر نمی رسد فعلا سامسونگ قیمت نسخه ۶ گیگابایتی + ۱۲۸ گیگابایتی گوشی گلکسی A14 5G خود را اعلام کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.