اخبار, اخبار آیفون, بررسی

کنفرانس WWDC 2022 اپل و محصولات ارائه شده

WWDC 2022

اپل از مک بوک ایر جدید، مک بوک پرو، تراشه  M2، سیستم عامل آیفون و موارد دیگر در کنفرانس توسعه ‌دهندگان ۲۰۲۲ خود رونمایی کرد.

WWDC  اپل بزرگترین اعلامیه و رویداد این کمپانی در سال است. اپل جدیدترین سیستم عامل خود را با ورژن iOS 16 برای آیفون لانچ کرد. همچنین Apple Pay Later، سرویس خرید اکنون پرداخت بعد، تراشه جدید  M2، مک بوک پرو ۱۳ اینچی با  M2، مک بوک ایر جدید با  M2، macOS Ventura  برای مک و غیره را در این ایونت معرفی کرد.

تیم کوک، مدیر عامل اپل، WWDC  را با ارائه از پیش ضبط شده با مدیران اجرایی آغاز کرد که آخرین نسخه های نرم افزار اپل برای: آیفون، آیپد، مک و واچ را رونمایی کردند. همچنین دو لپتاپ جدید که مجهز به تراشه‌ های جدید M2 که در جریان همین رویداد ارائه شدند را معرفی کرد. ما در این مطلب به یک بررسی کلی درباره همه مواردی که اپل در ایونت جدید خود لانچ کرد می پردازیم.

در این لیست فهرست تمام مواردی که اپل معرفی کرد را مشاهده می کنید:

نرم افزار جدید آیفون به نام  iOS 16

یک MacBook Ar کاملا جدید با تراشه  M2

مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید با تراشه  M2

نرم افزار جدید مک به نام  macOS Ventura

نرم افزار جدید آیپد به نام  iPadOS 16

Apple Pay Later، سرویس  Apple’s buy now pay later

نرم افزار جدید اپل واچ با نام  watchOS 9 و تراشه جدید اپل  M2

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل (WWDC) که معمولا قبل از رویداد سپتامبر برگزار می شود، همه چیز در مورد ارائه خدمات به توسعه دهندگان نرم افزار است. آن ها افرادی هستند که برای مک، آیفون، آیپد، ساعت و تلویزیون اپلیکیشن طراحی می کنند. این ایونت معمولاً زمانی اجرا می شود که اپل از ابزارهای جدید برای توسعه دهندگان و به روز رسانی های جدید بزرگ برای  iPhone، iPad  و سایر پلتفرم ها رونمایی می کند. طبق گزارش ‌ها، اپل در حال آماده شدن برای معرفی یک به ‌روزرسانی بزرگ نرم‌ افزاری جدید iPad است که ویژگی چند وظیفه ‌ای پیشرفته تر را اضافه می ‌کند که با عملی شدن آن می ‌توانید برنامه‌ های بیشتری را همزمان اجرا کنید. انتظار می ‌رود آیفون به ‌روزرسانی‌ های جدیدی را برای لاک اسکرین دریافت کند. همچنین ممکن است مک بوک ایرهای جدیدی را نیز در ادامه این کنفرانس معرفی کند. با این حال، برخلاف رویدادهای سپتامبر آیفون، WWDC  معمولاً بیشتر بر نرم افزار متمرکز است تا سخت افزار و نرم افزاری که در WWDC اعلام شده است در پاییز برای همه عرضه می شود.

بازگشت به خانه برای کارمندان اپل پس از دو سال کار از راه دور!

WWDC  برای اولین بار در دو سال اخیر توسعه دهندگان اپل و مطبوعات را فراخوانده است. این رویداد همچنین یک بازگشت به خانه برای بسیاری از کارمندان اپل است که در دو سال گذشته به دلیل بیماری همه گیر کرونا از راه دور کار می کردند. برخی از کارمندان برای اولین بار به صورت حضوری با همکاران خود ملاقات می کنند، مانند کسانی که از سایر دفاتر اصلی اپل همچون شعبه این کمپانی در آستین تگزاس برای شرکت در این رویداد سفر کرده اند. اپل در اوایل سال جاری شروع به الزام کارمندان شرکت هایش برای حضور در محل کار کرد.

اپل ممکن است امروز نیز محصولات جدیدی را معرفی کند..

وب سایت اپل استور از دسترس خارج شده که این اتفاق نشان می دهد اپل ممکن است محصولات جدیدی را در ادامه رویداد WWDC 2022 معرفی کند. هنوز برای معرفی هدست واقعیت افزوده کمی زود به نظر می رسد، بنابراین حدس ما روی نوعی مک های جدید است. مارک گورمن از بلومبرگ در آخر هفته حدس زد که اپل ممکن است آماده معرفی مک بوک ایر بازطراحی شده باشد که شایعات می گویند شامل شارژ  MagSafe، آخرین پردازنده اپل و رنگ های جدید می شود.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.