اخبار, تکنولوژی

ویژگی های جدید در به روزرسانی تازه واتس اپ برای کاربران

ویژگی های جدید در به روزرسانی تازه واتس اپ برای کاربران

ویژگی های جدید در به روزرسانی تازه واتس اپ برای کاربران

واتس اپ در جدیدترین به روزرسانی خود از ویژگی های جدیدی شامل: ابزار Blur، آواتار برای تماس ویدیویی و نشان دادن ری اکشن به هر پیام با ایموجی و… رونمایی کرده است.

پلتفرم پیام‌ رسانی فوری واتس ‌اپ مجموعه‌ ای ویژگی ‌هایی جدید مانند توانایی به اشتراک ‌گذاری فایل ‌های سنگین تا ۲ گیگابایت، افزایش محدودیت اندازه چت گروهی که ۵۱۲ شرکت‌کننده را در خود جای می ‌دهد و واکنش ‌به پیام ها با ایموجی را در به روزرسانی قبلی خود عرضه کرد. این ویژگی ‌ها در نسخه‌ های بتا و پایدار برای کاربران سراسر جهان ارائه شد. اکنون و در به روزرسانی جدید این اپ، ویژگی های جدیدتری وجود دارد که جالب تر خواهند بود.

ری اکشن با ایموجی به پیام ها

طبق گزارش  WABetaInfo که دنبال کننده حرفه ای آپدیت های واتس اپ است، نسخه جدیدی از واکنش‌ به پیام ها برای گروه کوچکی از آزمایش ‌کنندگان نسخه بتا ارائه شده است. البته قبل تر هم این وبلاگ افشا کرده بود که ورژن جدیدی از این ویژگی برای نسخه ‌های بتای اندروید و iOS  در دست توسعه است. در حال حاضر، گزینه واکنش‌ های پیام در واتس ‌اپ به کاربران این امکان را می ‌دهد که یکی از شش ایموجی پیش فرض این بخش را انتخاب کنند. ایموجی ها هنگام فشار دادن و نگه داشتن یک پیام متنی در یک چت فردی یا گروهی ظاهر می ‌شوند.

اکنون، واتس اپ نسخه جدیدی از واکنش‌ های پیام را ارائه می ‌کند که با گزینه‌ های بیشتر و حالت بهبود یافته به گروه کوچکی از آزمایش ‌کنندگان بتا در اندروید و iOS  عرضه شده است. طبق تصویری که توسط گزارش افشاگر به اشتراک گذاشته شده است، یک نماد بعلاوه جدید در گوشه سمت راست کادر واکنش پیام وجود دارد که نشان می دهد می توانید با هر ایموجی دلخواه به پیام ها پاسخ دهید.

صفحه کلید با ضربه زدن بر روی نماد به علاوه گفته شده فعال می شود و به کاربران اجازه می دهد تا با یک گزینه ساده یعنی کشیدن و رها کردن، هر ایموجی را انتخاب یا جستجو کنند. این حالت از هر ایموجی روی صفحه کلید پشتیبانی می کند. قابل ذکر است که این ویژگی در حال حاضر برای برخی از آزمایش ‌کنندگان بتا با نسخه‌ های بتا اندروید واتس ‌اپ ۲.۲۲.۱۵.۶ و ۲.۲۲.۱۵.۷ و ورژن بتای WhatsApp iOS نسخه ۲۲.۱۴.۰.۷۱ در دسترس است.

سایر ویژگی های جدید واتس اپ

یکی دیگر از ویژگی های جذاب این به روزرسانی، آواتار برای تماس های ویدیویی است که بسیاری از کاربران منتظر آن بودند. به نظر می رسد واتس اپ در حال توسعه مجموعه جایگزین Bitmoji یا Memoji خود است. اکنون، گفته شده است که این پلتفرم در حال برنامه‌ ریزی ای برای امکان انتخاب آواتار توسط کاربران در هنگام تماس ویدیویی می باشد.

در تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط افشاگر مشخص شده که احتمالا هنگامی که این ویژگی عرضه شود، گزینه جدیدی در صفحه تماس ویدیویی وجود خواهد داشت تا فوراً به بخش آواتار بروید. از آنجایی که این ویژگی در حال توسعه است، در حال حاضر هیچ تغییری در ضربه زدن روی قسمت “تغییر به آواتار” وجود ندارد و ممکن است مدتی طول بکشد تا این ویژگی برای همه کاربران عرضه شود. علاوه بر این، اشاره شده که کاربران ممکن است بتوانند آواتارها را به عنوان استیکرهای شخصی سازی شده مستقیماً در چت ها و گروه ها ارسال کنند.

همچنین یک قسمت اختصاصی به نام ویرایشگر آواتار برای کاربران در نظر گرفته شده است تا آواتاری را که انتخاب کرده اند به صورت شخصی بسازند. بدین وسیله کاربران می توانند آواتار خود را بسازند و به آن ها امکان به اشتراک گذاری آن را به عنوان استیکر می دهد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.