اخبار, بررسی, سامسونگ, موبایل

معرفی Samsung Galaxy F04 با دوربین دوگانه و قیمت اولیه در Flipkart

معرفی Samsung Galaxy F04 با دوربین دوگانه و قیمت اولیه در Flipkart

سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه گوشی هوشمند سطح پایه بعدی خود در Flipkart است. سامسونگ گلکسی اف ۰۴ نسل بعدی گوشی هوشمند سطح پایه این غول فناوری کره ای با ویژگی هایی مانند ۸ گیگابایت رم و دوربین دوگانه به بازار خواهد آمد. انتظار می رود این گوشی هوشمند در هند کمتر از ۸۰۰۰ روپیه قیمت داشته باشد. (فلیپکارت (انگلیسی: Flipkart) شرکت تجارت الکترونیک هندی است، که در سال ۲۰۰۷ توسط ساچین بانسال تأسیس شد.)

سامسونگ گلکسی F04 معرفی شد

سامسونگ گلکسی F04 به طور رسمی در Flipkart معرفی شد و این معرفی نشانه ای از نزدیک شدن زمان عرضه آن به بازار است. در حالی که Redmi  آماده عرضه سری محبوب Redmi Note 12 خود در هند است، گزارش‌ ها حاکی از آن است که سامسونگ ممکن است گلکسی  F04 را در اوایل هفته آینده در هند عرضه کند.

همچنین تایید شده که این گوشی هوشمند در نسخه سطح پایه با برچسب قیمتی کمتر از ۸۰۰۰ روپیه طراحی شده است و طبق تیزر گلکسی F04 در دو رنگ سبز و بنفش عرضه خواهد شد.

مشخصات و ویژگی های مورد انتظار  Samsung Galaxy F04

سامسونگ گلکسی F04 می تواند نسخه تغییر نام تجاری داده شده ی سامسونگ گلکسی A04e باشد که قبلاً در هند عرضه شد. اگر این خبر را درست در نظر بگیریم، پس در قسمت مشخصات این گوشی موردی برای توجه و تعریف وجود نخواهد داشت. با این وجود، با توجه به اینکه این یک گوشی هوشمند سطح پایه است، تجربه استفاده از آن نکته ای است که اهمیت بیشتری دارد.

سامسونگ گلکسی F04 می تواند دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی HD+ با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز و حاشیه های ضخیم در هر سمت باشد. انتظار می رود این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه با دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین depth 2 مگاپیکسلی باشد. در قسمت جلو، این گوشی هوشمند احتمالا دارای یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی باشد که در یک بریدگی قطره ‌ای شکل قرار گرفته است.

انتظار می ‌رود گلکسی F04 از پردازنده MediaTek Helio P35 به همراه حداقل ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده کند. گفته می شود که احتمالا گلکسی F04 از یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۱۰ واتی بهره ببرد.

سری Samsung Galaxy S23 پیش رو

در پایان، سامسونگ همچنین در حال آماده شدن برای عرضه سری گلکسی S23  پرچم دار در هند و در سطح جهانی است. خط تولید امسال سامسونگ دارای گلکسی اس ۲۳ معمولی، اس ۲۳ پلاس و گلکسی اس ۲۳ الترا خواهد بود. انتظار می ‌رود هر سه این گوشی های هوشمند از پردازنده  Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2  با رابط کاربری OneUI 5.1  مبتنی بر اندروید ۱۳ استفاده کنند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.